خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

428 میلیون دلار صرفه جویی با کم کردن فلرینگ در پارس جنوبی ، کاهش 82 درصد میزان فلرینگ در پارس جنوبی

مجتمع گاز پارس جنوبی با تعریف پروژه‌های متعدد در زمینه کم کردن فلر توانسته است میزان مشعل سوزی را که در سال 87، دو هزار و 538 میلیون متر مکعب بود را به 400

428 میلیون دلار صرفه جویی با کم کردن فلرینگ در پارس جنوبی ، کاهش 82 درصد میزان فلرینگ در پارس جنوبی

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی کلوب خبرنگاران جوان،روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی میزان مشعل سوزی در پالایشگاه های اول تا پنجم پارس جنوبی در سال های اخیر روند نزولی بسیار مطلوبی را پیموده است. به طوری که میزان مشعل سوزی این فازها در بین سال های 87 تا 95، بیش از 82 درصد کم کردن یافته است.
از دیگر برنامه های این مجتمع گازی در زمینه محیط زیست می توان به رشد فضای سبز ایجاد شده است این مجتمع از 5.64 درصد به 11.4 درصد اشاره کرد و حذف چاله های آتش در پالایشگاه های سوم، چهارم و پنجم اشاره کرد.
گفتنی است میزان COD پساب در پالایشگاه های اول تا پنجم نیز به میزان مناسبی کم کردن یافته است. به طوری که COD پساب در پالایشگاه اول که در سال 90 برابر هزار و 253 میلی گرم بر لیتر بوده در سال گذشته به 74 میلی گرم بر لیتر رسیده است. همچنین این عدد در بازه ذکر شده است در پالایشگاه دوم از 2 هزار و 956 ملی گرم بر لیتر به 867 میلی گرم بر لیتر و در پالایشگاه سوم نیز از 535 میلی گرم بر لیتر به 124 میلی گرم بر لیتر کم کردن یافته است.
همچنین میزان COD پساب پالایشگاه چهارم نیز کم کردن چشم گیری داشته و از 132 میلی گرم بر لیتر به 34 میلی گرم بر لیتر تقلیل یافته است. در پالایشگاه پنجم نیز با ادامه این روند نزولی در بین سال های 91 تا 95 از میزان COD پساب از 3 هزار و 11 میلی گرم بر لیتر به 606 میلی گرم بر لیتر رسیده است.
انتهای پیام/

عبارات مهم : اقتصادی

واژه های کلیدی: اقتصادی | پارس جنوبی | پالایشگاه | مشعل سوزی | مجتمع گازی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *