خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رشد صنایع معدنی در برابر صنایع نفتی قرار ندارد ، بهره برداری ۱۰ درصدی از ظرفیت‌های معادن کشور

نماینده اسبق کمیسیون صنایع ومعادن مجلس گفت: تا به حال توانسته‌ایم تنها از ده درصد ظرفیت‌های معادن کشور بهره ببریم و هنوز تا 9 برابر دیگر جهت استفاده از این

رشد صنایع معدنی در برابر صنایع نفتی قرار ندارد ، بهره برداری ۱۰ درصدی از ظرفیت‌های معادن کشور

موید حسینی صدر، نماینده اسبق کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی کلوب خبرنگاران جوان،گفت: نباید فکر کنیم که با تقویت صنایع معدنی در جهت تضعیف صنایع نفتی قدم برداشته ایم بلکه باید در کنار زیاد کردن پتانسیل های بهره برداری از معادن ، در صنایع نفتی نیز پیشرفت کنیم.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر 125 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد که در صورت وجود ساز و کار درست و صرف چنین منابع عظیمی در حوزه صنایعی چون خودروسازی، پتروشیمی و نیروگاه سازی تحول عظیمی در اقتصاد کلان کشور پدید آمده و از هدر رفت این منابع در بخش سوداگری جلوگیری شده است است.

عبارات مهم : منابع

این کارشناس صنعتی در ادامه تأکید کرد: تا به حال توانسته ایم تنها از ده درصد ظرفیت های معادن کشور بهره ببریم و هنوز تا 9 برابر دیگر جهت استفاده از این منابع، ظرفیت داریم.
وی در آخر اظهار داشت: در صورت اصلاح فضای کسب و کار و تشکیل شرکت های سرمایه گذاری جهت پروژه های بزرگ می توان به بهره برداری و سود زیاد در حوزه معادن کشور امیدوار باشیم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: منابع | کمیسیون صنایع و معادن | معدن | صنایع معدنی | صنایع نفتی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *