خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پایش الکترونیکی تمامی آبراهای قابل کشتیرانی کشور ، افزایش ارتقای ایمنی شناورهای مسافری در امسال

مدیر کل امور دریایی شرکت بنادر و دریا نوردی از زیاد کردن ارتقای ایمنی شناورهای مسافری در امسال ونیز کنترل وپایش الکترونیکی تمامی آبراه های قابل کشتیرانی کشو

پایش الکترونیکی تمامی آبراهای قابل کشتیرانی کشور ، افزایش ارتقای ایمنی شناورهای مسافری در امسال

نادر پسنده در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازیگروه اقتصادی کلوب خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه توسعه گردشگری دریایی ایمن یکی از اهداف مهم این شرکت به شمار می رود، گفت: گردشگری ایمن دریایی و ارتقای ایمنی شناورهای مسافری و تفریحی از جمله بااهمیت ترین برنامه های این حوزه به شمار می رود.
مدیر کل امور دریایی شرکت بنادر و دریا نوردی اظهار داشت: تقویت توان علمی کارشناسان دریایی یکی از الزمات مهم در حوزه دریایی به شمار می رود که از طریق برگزاری مستمر دوره های آموزش تخصصی و عملی با اساتید داخلی و خارجی محقق می گردد.
پسنده تصریح کرد: کنترل و پایش الکترونیکی تمامی آبراه های قابل کشتیرانی کشور و توسعه کیفیت خدمات دریایی به کشتی ها در بنادر از لحاظ فنی و تجهیزات و فرآیندهای کاری در دستور کار برنامه های امسال به شمار می رود.
وی یادآور شد: در ایام عید ۶۹ فروند کشتی مسافری با ۸۸۲۰ صندلی و ۵۳ فروند لندینگ کرافت با ظرفیت حمل ۲۰۰۰ ماشین نیز به مسافران خدمات ارایه کردند.
مدیر کل امور دریایی شرکت بنادر و دریا نوردی در خصوص ارتقای ایمنی دریا گفت: امسال ارتقای ایمنی در دریا با ایجاد شناورهای ایمن تر مطابق با استانداردهای بین المللی خواهیم داشت و انجام بیش از ۵ میلیون نفرسفر دریایی بدون سانحه در این ایام نشانگر موثر بودن این کارها است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایمنی | برنامه | دریایی | بنادر ایران | دریانوردی | کشتیرانی | مسافربری |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *