خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تاکید استاندار پایتخت ایران بر خدمات‌رسانی به‌موقع جهت مهاجرین

استاندار تهران، اتباع افغانستانی و عراقی را مسلمانانی دانست که مهمان کشور عزیزمان ایران هستند و گفت: اکثر آنها در کشور خود مسئله دارند و اگر اینگونه نبود یق

تاکید استاندار پایتخت ایران بر خدمات‌رسانی به‌موقع جهت مهاجرین

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان کلوب خبرنگاران جوان، سیدحسین هاشمی در دیدار از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان پایتخت ایران که با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری، مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی و سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار شد، ضمن اینکه در جریان خدمات ارایه شده است به اتباع قرار داده شد مونیتورینگ آنلاین اداره کل اتباع و مهاجران خارجی استان را نیز افتتاح کرد.

عبارات مهم : اداره
وی در این مراسم اظهار کرد: همکاری خوبی که میان همکاران در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وجود دارد بسیار ارزشمند است و مسائل خوشبختانه به حداقل رسیده ولی همچنان به آن درجه مطلوبی که باید نرسیده است.

استاندار پایتخت ایران با بیان اینکه نیاز است موفقیت اداره اتباع استان علاوه بر داخل کشور در سطح بین المللی نیز مطرح باشد، تاکید کرد: روان کارمند باید همواره در آرامش باشد اگر در کار تنش و استرس باشد در سیستم اجرا خلل ایجاد خواهد شد و با هماهنگی و تعامل کارها خوب پیش می رود و بهره وری کارمند زیاد کردن می یابد.

هاشمی، اتباع افغانستانی و عراقی را مسلمانانی دانست که مهمان کشورمان هستند و تصریح کرد: اکثر آنها در کشور خود مسئله دارند و اگر اینگونه نبود یقیناً بخش عمده ای از آنان به کشور ما نمی آمدند.

وی ادامه داد: مورد نیاز است خدمات رسانی به مهاجران به درستی و به موقع انجام شود که اجر معنوی نیز در ارائه خدمات به آنها وجود دارد.

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

واژه های کلیدی: اداره | ایران | خارجی | کارمند | اتباع افغان | استاندار تهران | اتباع افغانی | سید حسین هاشمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *