خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اسیدپاشی خواستگار کینه‌جو

خواستگار کینه‌جو جهت تنبیه زن مورد علاقه‌اش و انتقام‌گیری، پسردایی خود را اجیر کرد تا روی زن میانسال اسید بریزد. 

اسیدپاشی خواستگار کینه جو

عبارات مهم : خیابان

خواستگار کینه جو جهت تنبیه زن مورد علاقه اش و انتقام گیری، پسردایی خود را اجیر کرد تا روی زن میانسال اسید بریزد.

به گزارش جام جم؛ «ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه ۵ اردیبهشت امسال زنی با پلیس کرج تماس گرفت و از وقوع اسیدپاشی در محله شاهین ویلا خبر داد. ماموران کلانتری با حضور در آنجا مشاهده کردند زنی میانسال نشانه اسیدپاشی قرار گرفته و در کنار خیابان از شدت درد می نالد.

ماموران با اورژانس تماس گرفته و با حضور امدادگران، زن مصدوم به بیمارستان انتقال یافته شد. در ادامه وقوع اسیدپاشی به قاضی ایوب ابراهیمیان، کشیک دادسرای جنایی کرج گزارش شد. با دستور بازپرس پرونده، تحقیقات جهت دستگیری اسیدپاش فراری در دستور کار ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت. در این مرحله، دختر قربانی اسیدپاشی جهت تحقیقات به پلیس آگاهی احضار شد.

اسیدپاشی خواستگار کینه‌جو

دختر جوان به افسر تحقیق گفت: مادرم با مردی جوان آشنا شده است بود و قصد داشتند با هم ازدواج کنند ولی این آخرهای میان آن دو درگیری و اختلاف به وجود آمد. پیش از ظهر بود که آن مرد با منزل مان و همچنین گوشی مادرم تماس گرفت و از او خواست با هم حرف بزنند تا شاید مسائل پیش آمده را حل کنند. زنگ منزل به صدا در آمد و زمانی که اف اف را برداشتم، خواستگار مادرم بود که خواست مادرم پایین بیاید تا با هم به رستوران بروند و کمی حرف بزنند.

وی افزود: دقایقی از حضور مادرم در خیابان نگذشته بود که صدای فریادهای او را شنیدم. سراسیمه از منزل بیرون رفته و متوجه شدم مادرم قربانی اسیدپاشی شده است است. کسی در خیابان نبود. فقط فردی را سوار بر موتورسیکلت دیدم که در حال فرار است. به تعقیب اسیدپاش پرداختم ولی او به سرعت متواری شد. همسایه ها با پلیس تماس گرفتند که ماموران و بعد امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند.

خواستگار کینه‌جو جهت تنبیه زن مورد علاقه‌اش و انتقام‌گیری، پسردایی خود را اجیر کرد تا روی زن میانسال اسید بریزد. 

ماموران با ثبت گفته های او در جست وجوی جوان خواستگار بودند تا این که همان شب او را در منزل اش در یکی از محله های کرج دستگیر کردند.

وحید با انتقال به اداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز بازجویی شد و اظهاراتی ضد و نقیض مطرح کرد و مدعی بود با زن میانسال اختلاف داشته و روز اتفاق می خواسته با وی حرف بزند که دیر به محل قرار رسیده و نمی داند چه کسی آن زن را نشانه اسیدپاشی قرار داده است. با توجه به انکار متهم، او تحت تحقیقات بیشتری قرار داده شد تا این که دو روز پیش سکوت خود را شکست و اعتراف کرد به قصد انتقام گیری از زن میانسال، پسردایی خود را جهت اسیدپاشی اجیر کرده است. وی افزود: من و زن میانسال در یک مهمانی با هم آشنا شدیم. زمانی که متوجه شدم با دخترش تنها زندگی می کند با هم ارتباطمان شکل گرفت و حتی قصد ازدواج داشتیم. ولی این آخرهای به علت مشکلاتی که برایم پیش آمده بود او تصمیم به جدایی گرفت و دیگر حاضر نبود با من ازدواج کند. زمانی که پی به این ماجرا بردم تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. عنوان را به پسردایی ام گفتم. او نیز دو روز قبل از اسیدپاشی، مایع لوله بازکن خرید. روز اتفاق او به جای من برابر منزل زن مورد علاقه ام رفت و روی زن میانسال اسید پاشید.

با اعتراف وی، اسیدپاش ۱۷ ساله نیز بازداشت شد و در بازجویی های پلیسی اعتراف کرد از سوی پسرعمه اش جهت تنبیه کردن زن میانسال اجیر شده است و او را نشانه اسیدپاشی قرارداده است.

اسیدپاشی خواستگار کینه‌جو

متهمان با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی کرج روانه زندان شدند. این در حالی است که زن میانسال هم که دچار ۲۵ درصد سوختگی شده است در بیمارستان خوابیدن است.»

واژه های کلیدی: خیابان | میانسال | اسیدپاشی | خواستگار | پلیس آگاهی | ماموران کلانتری | اخبار حوادث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *