خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بازی با ذوب آهن سخت است

سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: بازی با ذوب آهن سخت است و این دیدار آینده گروه را مشخص می کند.

بازی با ذوب آهن سخت است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زولان مامیچ امروز در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا افزود: ذوب آهن تیم خوبی است وساختارخوبی دارد و با برنامه بازی می کند.

عبارات مهم : لیگ قهرمانان آسیا
وی با بیان اینکه شانس نیز در بازی فردا مهم است اظهار کرد: آینده گروه به این دیدار وابسته است و باید دربازی فردا در اندازه خودمان ظاهر شویم و بتوانیم موفق شویم.

وی در پاسخ به سئوالی راجع به شرایط فصل گذشته گفت: چون سال پیش در این تیم نبودم نمی توانم در این مورد قضاوتی بکنم ولی امروز با سال گذشته متفاوت است.

وی با بیان اینکه ذوب آهن فشرده بازی می کند و به سمت جلو حرکت دارد گفت: ذوب آهن تیم منسجمی است، کاپیتان و شماره 10، 11 آنها خلاق هستند ولی ما باید بهتر بازی کنیم چون در دیدار قبلی نیز تساوی داشتیم.

سرمربی العین در باره اینکه در چهار بازی گذشته خود 8 گل زده و 7 گل دریافت کردند افزود: خط دفاعی تیم ما باید ترمیم شود و برابر ذوب آهن عالی ترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در آخر قهرمانی پرسپولیس در لیگ کشور عزیزمان ایران را به برانکو ایوانکوویچ تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی فردا پیروز میدان باشد و بتواند موفق ظاهر شود.
یونگ جو لی بازیکن العین نیز اظهار کرد: این بازی جهت هر دو تیم مهم است و ما همه تلاش خود را می کنیم تا پیروز شویم.

دیدار تیم های ذوب آهن کشور عزیزمان ایران و العین امارات در جریان مسابقه های لیگ قهرمانان کلوب های آسیا، شامگاه دوشنبه 4 اردیبهشت ماه در فولادشهر برگزار خواهد شد.
تیم ذوب آهن با برد العین می تواند افزایش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان کلوب های آسیا را مراسم خوش حالی بگیرد.

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان آسیا | قهرمانان | اصفهان | العین | نشست خبری | سرمربی تیم فوتبال | العین امارات |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *