خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

راه اندازی مرکز جامع خدمات سلامت در روستای دیمان شهرستان نیر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از مرکز جامع خدمات سلامت در روستای دیمان شهرستان نیر راه اندازی می شود.

راه اندازی مرکز جامع خدمات سلامت در روستای دیمان شهرستان نیر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قدرت اخوان اکبری در جلسه بررسی پرسشها و مسائل حوزه بهداشت و درمان شهرستان گفت: مرکز جامع خدمات سلامت در روستای دیمان شهرستان نیر راه اندازی می شود.

وی از تخصیص داده شده است یک دستگاه سونوگرافی به شهرستان خبر داد و افزود: در آینده نزدیک یک دستگاه سونوگرافی همراه با متخصص سونوگرافیست به حوزه درمانی نیر تخصیص داده شده است خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از محقق شدن 82 درصدی دهگردشی های مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیر در سال گذشته خبر داد و گفت: 70هزار نفر در سال گذشته در مراکز درمانی شهرستان نیر ویزیت شده است اند.

راه اندازی مرکز جامع خدمات سلامت در روستای دیمان شهرستان نیر

اخوان اکبری به فرارسیدن حضور عشایر در ییلاقات شهرستان نیر اشاره کردو گفت: در سال گذشته 23مورد دیدار به وسیله تیم سلامت شهرستان در مدت اقامت عشایر در منطقه صورت گرفته بود که امسال نیز در برنامه داریم با حضور عشایر که از خرداد ماه صورت خواهد گرفت تیم سلامت جهت معاینه دراین مناطق حضور گسترده داشته باشد.

وی از پیشرفت 94 درصدی ساختمان مرکز جامع خدمات سلامت شهرستان نیر خبر داد و گفت: این ساختمان تا هفته دولت به اتمام خواهد رسید و دراین هفته مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

اخوان به ترویج زندگی سالم اشاره کرد و گفت: رویکرد دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ترویج سبک زندگی سالم در میان خانواده هاست .

وی از تجهیز آزمایشگاه مرکز جامع خدمات سلامت شهرستان نیر هم خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از مرکز جامع خدمات سلامت در روستای دیمان شهرستان نیر راه اندازی می شود.

مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر هم به نبود دستگاه سونوگرافی در شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: ساختمان شبکه بهداشت ودرمان شهر کورائیم نیاز به نوسازی دارد و همچنین این مرکز نیاز به ساختمان مجهز اورژانس دارد.

وی گفت: مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیر در حوزه کاری خود یکی ا اداره های فعال در شهرستان هست که سال گذشته با جذب اعتبار 290میلیون تومانی خود توانست بعضی از مسائل ساختمان های بهداشت خود را بهسازی کند و همچنین در بخش بهداشتی و درمانی نیز گام های موثرتری را در شهرستان برداشته است.

انتهای پیام/ح

واژه های کلیدی: سلامت | درمانی | بهداشت | بهداشتی | ساختمان | شهرستان نیر | اردبیل | راه اندازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *