خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد

امروز؛ آغاز رقابت ۳ روزه ۶۰۰ هزار داوطلب کنکور کارشناسی ارشد.این آزمون درنوبت صبح روزهای چهلرشنبه 28 اردیبهشت ماه،پنجشنبه 29اردیبهشت ماه وجمعه 30 اردیبهشت ماه سال 1401برگزار خواهدشد و فرایند برگزاری آزمون از ساعت 8 صبح آغاز می شود در ورودی حوزه های امتحانی راس ساعت هفت و سی دقیقه بسته خواهدشد.

سوالات رشته های امتحانی کارشناسی ارشد به گونه ای طراحی شده است که برای پاسخگویی نیازی به ماشین حساب ندارد لذا به داوطلبان تاکید میگردد با توجه به این نکات برای پاسخ گویی به سوالات هریک از رشته های امتحانی نیاز به ماشین حساب نبوده و از درود داوطلبانی که ماشین حساب برای شرکت در جلسات آزمون به همراه داشته باشند ممانعت به عمل خواهد امد و با انان برابر مقررات قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در ازمون های سراسری رسیدگی خواهد شد.

 

 

کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ با رقابت بیش از ۶۰۰ هزار داوطلب به همراه بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز ۲۸ اردیبهشت ماه به مدت سه روز در سراسر کشور آغاز شد.

✅همچنین  نتایج اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۱ اواخر خرداد اعلام می‌شود

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول پورعباس در بازدید از حوزه آزمون کارشناسی ارسد سال ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ۶۴۷ هزار داوطلب از امروز رقابت خود در آزمون آغاز کرده اند و آزمون تا روز جمعه ادامه دارد.

 

وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد امروز در ۶۳ رشته و ۶۸ هزار داوطلب، در روز پنجشنبه در ۳۵ رشته و ۳۳۱ هزار داوطلب و در روز جمعه در ۳۷ رشته و ۲۴۷ هزار داوطلب برگزار می‌شود.

 

پورعباس اظهار داشت: در میان گروه‌های آموزشی آزمون، گروه علوم انسانی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر بیشترین داوطلب را دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد بیشتر داوطلبان حتی از گروه‌های مهندسی هم مایل به شرکت در گروه علوم انسانی هستند.

 

رئیس سازمان سنجش اضافه کرد: نتایج اولیه اواخر خرداد اعلام می‌شود و انتخاب رشته در اوایل تیرماه انجام می‌شود و پیش بینی می‌کنیم پس از دو سال نتایج نهایی در نیمه اول شهریور اعلام خواهد شد تا پذیرفته شدگان اول مهر سر کلاس حاضر شوند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *