خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

عکس العمل ستاره استقلال به شایعه تمدید قراردادش

به گزارش خبرآنلاین؛ شماره 6 استقلال با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی آبی ها روبرو شده است است ولی هنوز به آنها چراغ سبز نشان نداده است. امید هم در عکس العمل به ا

عکس العمل ستاره استقلال به شایعه تمدید قراردادش

عکس العمل ستاره استقلال به شایعه تمدید قراردادش

عبارات مهم : منصوریان

امید ابراهیمی در آخر فصل بازیکن آزاد است.

به گزارش خبرآنلاین؛ شماره 6 استقلال با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی آبی ها روبرو شده است است ولی هنوز به آنها چراغ سبز نشان نداده است. امید هم در عکس العمل به این پیشنهاد و البته جمله منصوریان که گفته بود دوست دارد او در استقلال بماند، می گوید: «علی آقا که هر لحظه به من لطف دارد. به شخصه منصوریان را خیلی دوست دارم و احترام زیادی جهت او قایل هستم. خیلی خوشحالم به خاطر نتیجه های خوبی که در استقلال گرفته است. منصوریان هم خودش و خانواده اش استقلالی هستند و دوست دارم هر لحظه موفق باشد.»

عکس العمل ستاره استقلال به شایعه تمدید قراردادش

او راجع به شایعه تمدید قراردادش می گوید: «من فکری جهت آینده نکرده ام. تمام تمرکزم روی بازی های باقیمانده لیگ و لیگ قهرمانان آسیاست. نمی خواهم فکرم را درگیر چیز دیگری کنم. ولی در اینترنت خبرهایی خواندم. نوشته بودند امید با استقلال توافق کرده و فصل بعد می ماند. من یک کلمه هم در این باره حرف نزده ام. هیچ صحبتی راجع به تمدید قرارداد نکرده ام. فعلا می خواهم به بازی های بعدی استقلال فکر کنم. اگر خدا بخواهد به موقع در این باره فکر خواهم کرد.»

واژه های کلیدی: منصوریان | استقلال | قرارداد | استقلال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *