خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

هشدار مایکل مور به مردم آمریکا

کارگردان برنده جایزه اسکار باور دارد بی‌تفاوتی به وحشت و وحشت به خشونت منجر می‌شود. .

هشدار مایکل مور به مردم آمریکا

هشدار مایکل مور به مردم آمریکا

عبارات مهم : دونالد ترامپ

کارگردان برنده جایزه اسکار باور دارد بی تفاوتی به وحشت و وحشت به خشونت منجر می شود. .

به گزارش خبرآنلاین، مستند «بولینگ جهت کلمباین» ۱۵ سال پیش به سینما آمد، ولی پس از گذشت بیش از یک دهه هنوز هم فجایعی نظیر آنچه در دبیرستان کلورادو روی داد در آمریکا روی می دهد.

هشدار مایکل مور به مردم آمریکا

مایکل مور جهت ساخت مستند «بولینگ جهت کلمباین» برنده جایزه اسکار شد. او در این مستند به بررسی ریشه های خشونت های مسلحانه در آمریکا پرداخته است.

این مستندساز ۱۵ سال پس از اکران «بولینگ جهت کلمباین» هنوز هم آن را اثری مناسب جهت حال و هوای امروز جامعه آمریکا می داند. مور پس از نمایش این مستند در جشنواره فیلم ترایبکا در نشستی همراه با دی ای پنیبیکر مستندساز مشهور حضور یافت. مایکل مور در این نشست گفت: «اگر همین هفته هم فیلم را دوباره اکران کنیم متاسفانه هنوز هم فیلمی مرتبط و مناسب است.»

کارگردان برنده جایزه اسکار باور دارد بی‌تفاوتی به وحشت و وحشت به خشونت منجر می‌شود. .

به گفته مور ایده مهم فیلم راجع به ترس، پس از به قدرت رسیدن ترامپ در آمریکا هنوز هم در اخبار قابل مشاهده است. او در این باره گفت: «به نظر من معادله راحت ای است. این یک معادله آمریکایی است. مردم را به افرادی نادان و بی تفاوت تبدیل کن. بی تفاوتی به وحشت و وحشت به نفرت منجر می شود. ترامپ این قسمت از معادله را به خوبی بلد است. آخر نفرت به خشونت منجر می شود.»

این فیلمساز در ادامه از مردم خواست در برابر کارها نفرت پراکنانه بی تفاوت نباشند و در صورت وقوع اتفاق ای مانند «آتش سوزی رایشستاگ» آلمان بر وحشت خود غلبه کنند. او در این باره گفت: «هنگامی که اتفاق ای مشابه با آن روی داد، سوار قطار ترس، قطار تروریست ها، قطار جنگ نشوید.»

این کارگردان در ادامه با اشاره به احتمال وقوع حملات تروریستی در آمریکا از وحشت خود راجع به بهره برداری دونالد ترامپ از این اوضاع سخن گفت.

هشدار مایکل مور به مردم آمریکا

واژه های کلیدی: دونالد ترامپ | آمریکایی | بولینگ | آمریکا | مستند | خشونت | اخبار فرهنگی و هنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *