خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مردم کشور عزیزمان ایران خاطره خوشی از وعده های توخالی ندارد

انتخابات ریاست جمهوری پیش از رسیدن به موعد مناظره ها خبرساز شد. کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، علی رغم دوره های گذشته که تنها در بیست روز مانده به وقت

مردم کشور عزیزمان ایران خاطره خوشی از وعده های توخالی ندارد

مردم کشور عزیزمان ایران خاطره خوشی از وعده های توخالی ندارد

عبارات مهم : تبلیغات

انتخابات ریاست جمهوری پیش از رسیدن به موعد مناظره ها خبرساز شد. کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، علی رغم دوره های گذشته که تنها در بیست روز مانده به وقت انتخابات وقت تبلیغات می یافتند، یک هفته زودتر خود را آماده کارزار انتخاباتی کردند تا با حضور در جمع مردم در استان های متفاوت از وعده هایی رونمایی کنند که تحقق آن تقریبا دور از ذهن به نظر می رسد. مجید انصاری می گوید: بعضی از وعده دادن ها نوعی شگرد تطمیع در انتخابات است

به گزارش کشور عزیزمان ایران آنلاین؛ انتخابات ریاست جمهوری پیش از رسیدن به موعد مناظره ها خبرساز شد. کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، علی رغم دوره های گذشته که تنها در بیست روز مانده به وقت انتخابات وقت تبلیغات می یافتند، یک هفته زودتر خود را آماده کارزار انتخاباتی کردند تا با حضور در جمع مردم در استان های متفاوت از وعده هایی رونمایی کنند که تحقق آن تقریبا دور از ذهن به نظر می رسد. اکنون که تنها ساعاتی تا برگزاری نخستین مناظره کاندیداها وقت باقی مانده است، شاید بتوان حدس زد که در این مناظره که اتفاقا با محوریت اقتصادی انجام می شود چه خواهد گذشت.

مردم کشور عزیزمان ایران خاطره خوشی از وعده های توخالی ندارد

معاون حقوقی رییس جمهوری در بیان اهداف دولت در این مناظره ها اعلام کرد که وقت خوبی جهت بیان خدمات انجام شده است و پاسخ به شبهات ایجاد شده است است. مجید انصاری در گفت وگو با «اعتماد»، به وعده هایی که از سوی بعضی کاندیداها در همین چند روز از شروع وقت تبلیغات مطرح شده است اشاره کرد و با تاکید بر اینکه «ما مطمئنیم که مردم کشور عزیزمان ایران فهیم هستند و تصور نمی کنم با وعده های غیرقابل اجرا که شائبه تطمیع در انتخابات را دارد تحت تاثیر قرار بگیرند»، گفت: «وعده ای که دیگران مطرح می کنند و حواله به نسیه می دهند، این دولت اجرایی کرده و آن را توسعه خواهد داد.»

گفت وگو با مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهوری در ادامه می آید:

فردا نخستین قسمت از مناظره انتخاباتی بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود. حسن روحانی و اسحاق جهانگیری از چند وقت پیش خود را آماده این مناظرات کرده اند و حتی وعده داده اند که واقعیت هایی را مطرح خواهند کرد. قرار است دولت در چه خصوص و در ارتباط با چه حوزه هایی این پرسشها را مطرح کند؟

انتخابات ریاست جمهوری پیش از رسیدن به موعد مناظره ها خبرساز شد. کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، علی رغم دوره های گذشته که تنها در بیست روز مانده به وقت

باید منتظر باشیم تا کاندیداهای محترم به این عنوان بپردازند. خیلی روشن است که این مناظرات وقت خوبی جهت بیان خدمات انجام شده است و پاسخ به شبهات ایجاد شده است است. طبیعتا در بیان خدماتی که از سوی دولت در طول این چهار سال انجام شده، مقایساتی خواهد بود و باید هم باشد تا مردم بدانند که تا دیروز کجا بودند و امروز در کجا قرار دارند و در برنامه های آینده ای که رییس جمهور محترم به کاندیداها ارایه می دهند به کجا خواهند رسید. این خلاصه ای از برنامه های کاندیداهایی است که در تبلیغات انتخاباتی از سوی آنان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

ولی دولت در زمانی تصمیم به بیان واقعیت های کشور گرفته است که از نظر بسیاری از حامیان او باید خیلی زودتر این اقدام انجام می شد. چرا در طول سه سال و نیم از عمر دولت و با وجود همه انتقادات و تخریب هایی که علیه هرگونه عملکرد دولتمردان صورت می گرفته اینقدر دیر به فکر پاسخگویی و بیان واقعیت ها افتاده اند…

وقت تبلیغات هر لحظه وقت بیان خدمات و برنامه ها است. البته در گذشته هم دولت تلاش داشته که خدماتی را که انجام داده است، بیان کند. ولی طبیعی است که بعضی از رسانه ها در گذشته عمدتا بر تخریب دولت متمرکز بودند و کارشان از دایره انصاف خارج بوده است و البته کمافی السابق به این کار خود ادامه می دهند. ولی به هرحال دولت تمام تلاش های خود را جهت اطلاع رسانی انجام خواهد داد.

مردم کشور عزیزمان ایران خاطره خوشی از وعده های توخالی ندارد

این چند روز که از وقت شروع تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری می گذرد، با وعده های عجیب و غریبی از سوی بعضی از آنان روبه رو شده است ایم. وعده یارانه ٢٥٠ هزار تومانی یا ایجاد ٥ و حتی ٦ میلیون شغل. دولت از این بابت دلواپس نیست که این تبلیغات اثراتی خلاف انتظار دولت یازدهم روی مردم بگذارد؟

اینها موضوعاتی کارشناسی است. ولی ما مطمئنیم که مردم کشور عزیزمان ایران فهیم هستند و تصور نمی کنم با وعده های غیرقابل اجرا که شائبه تطمیع در انتخابات را دارد تحت تاثیر قرار بگیرند. به هر صورت ما خاطره خوشی از وعده های غیرقانونی و توخالی در وقت انتخابات نداریم.

انتخابات ریاست جمهوری پیش از رسیدن به موعد مناظره ها خبرساز شد. کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، علی رغم دوره های گذشته که تنها در بیست روز مانده به وقت

این وعده ها چقدر قابلیت تحقق یافتن را دارند؟

ببینید: کاندیداها بعضا مطالبی را مطرح می کنند که یا با سیاست های کلی نظام سازگار نیست یا با واقعیت های اجرایی و توان ملی کشور همخوانی ندارد. دکتر روحانی از ابتدای دولت یازدهم بنای خود را بر صداقت در صحبت و در مواجهه با مردم، قرار داده است و به همین مسیر هم ادامه خواهد داد. ایشان برنامه های بسیار خوبی جهت آینده کشور، ایجاد اشتغال، ارتقای سطح درآمد مردم و رسیدگی به محرومان دارد که انجام خواهد شد. اگر مردها وعده می دهند که به اوضاع محرومان رسیدگی خواهند کرد نمی دانند که همین امسال دولت درآمد افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی را دو برابر تعیین و حتی آن را اجرایی کرد. واقعیت این است وعده ای که دیگران مطرح می کنند و حواله به نسیه می دهند، این دولت اجرایی کرده و آن را توسعه خواهد داد.

مردم کشور عزیزمان ایران خاطره خوشی از وعده های توخالی ندارد

واژه های کلیدی: تبلیغات | انتخابات | ریاست جمهوری | انتخابات ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *