خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آزار و اذیت با ترساندن فیلم سیاه

مردی 30 ساله در تمام دو سالی که در منزل پسرعمویش زندگی می‌کرد، همسر او را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و از این کار فیلم می‌گرفت.

آزار و اذیت با ترساندن فیلم سیاه

عبارات مهم : دادگاه

مردی 30 ساله در تمام دو سالی که در منزل پسرعمویش زندگی می کرد، همسر او را مورد آزار و اذیت قرار می داد و از این کار فیلم می گرفت.

به گزارش جام جم، چندی پیش مردی به اداره آگاهی مراجعه کرد و گفت: «دو سال پیش، پسرعمویم جهت کار به پایتخت ایران آمد و در منزل من ساکن شد. پس از مدتی به رفتارهایش مشکوک شدم، به همین علت چند دوربین در منزل نصب کردم. هنگامی که تصویرهای آن را بازبینی کردم، پسرعمویم را دیدم که با همسرم ارتباط برقرار کرده است. از همسرم توضیح خواستم که گفت پسرعمویم با ترساندن او را مورد آزار و اذیت قرار داده و از این کار خود فیلم گرفته است. او با ترساندن انتشار فیلم ها، آزار و اذیت های خود را دو سال ادامه داد.» با ثبت این شکایت، متهم دستگیر شد.

او که پیش از این یک بار به جرم انتشار بعضی از فیلم ها در بین اقوام محاکمه ولی تبرئه شده، صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان پایتخت ایران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده دوباره محاکمه و مدعی شد که هیچ آزار و اذیتی انجام نداده است. در آخر دادگاه قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند.

آزار و اذیت با ترساندن فیلم سیاه

واژه های کلیدی: دادگاه | انتشار | ایران | اخبار حوادث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *