خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کف حقوق بازنشستگان اعلام شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امسال با تزریق بودجه 2200 میلیارد تومانی، کف حقوق بازنشستگان را به یک میلیون و 150 هزار تومان رساندیم و امید است طی

کف حقوق بازنشستگان اعلام شد

کف حقوق بازنشستگان اعلام شد

عبارات مهم : صندوق

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امسال با تزریق بودجه 2200 میلیارد تومانی، کف حقوق بازنشستگان را به یک میلیون و 150 هزار تومان رساندیم و امید است طی دوره 5 ساله بتوانیم خسارت ناشی از کم کردن قدرت خرید بازنشستگان را جبران کنیم گفت: احکام جدید بازنشستگان 30 فروردین صادر و حقوق ها واریز شد.

به گزارش ایسنا، محمود اسلامیان در نشستی خبری با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری حدود یک میلیون و 324 هزار بازنشسته را تحت پوشش دارد گفت: تک تک این بازنشستگان عمر خود را صرف آبادانی و خدمت به این کشور کرده اند.

کف حقوق بازنشستگان اعلام شد

وی افزود: دو معضل جدی در حوزه بازنشستگی داشته ایم که جهت واکاوی این معضلات پژوهش هایی با حضور مشاوران بین المللی انجام شده است که نتیجه های آن در این خصوص را طی ماه آینده اعلام می کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به دو مسئله اساسی بازنشستگان گفت: مورد نخست مسائل معیشتی ناشی از حقوق است. دوره ای تورم اوج بوده است که تبعاتی داشت. طی هشت سال دولت قبل بر اساس گزارش بانک مرکزی تورم اوج بوده و زیاد کردن حقوق ها متناسب با قیمت تورم نبود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امسال با تزریق بودجه 2200 میلیارد تومانی، کف حقوق بازنشستگان را به یک میلیون و 150 هزار تومان رساندیم و امید است طی

کاهش 43 درصدی قدرت خرید بازنشستگان طی سال های 89 تا 92

اسلامیان ادامه داد: به عنوان مثال در سال 90 تورم 21.5درصد بوده ولی حقوق ها 10 درصد زیاد کردن پیدا کرده است. طی سال های 89 تا 92 ظرف چهارسال قدرت خرید بازنشستگان 43 درصد کم کردن یافت. اگر واقع گرایانه این پرسشها را تحلیل کنیم این امید است که مسائل این چنینی تکرار نشود.

وی با بیان اینکه مسئله دوم تبعیض حقوق بازنشستگان است عنوان کرد: در این مدت دو اتفاق خوب رخ داد که باید از دولت و مجلس قدردانی کنیم. تلاش شد با کم کردن تورم در چهار سال گذشته و زیاد کردن حقوق ها بیش از قیمت تورم، قدرت خرید بازنشستگان جبران شود.

ترمیم 32 درصدی حقوق بازنشستگان در چهار سال اخیر

کف حقوق بازنشستگان اعلام شد

کف حقوق بازنشستگان به یک میلیون و 150 هزار تومان رسید

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به ترمیم 32 درصدی حقوق بازنشستگان در چهار سال اخیر عنوان کرد: علاوه بر این با تصویب بودجه 600 میلیارد تومانی حداقل حقوق از 750 هزار تومان به 900 هزار تومان در سال 95 رسید.

وی افزود: جهت امسال نیز با تزریق بودجه 2200 میلیارد تومانی، کف حقوق بازنشستگان را به یک میلیون و 150 هزار تومان رساندیم و امید است طی دوره 5 ساله بتوانیم خسارت ناشی از کم کردن قدرت خرید بازنشستگان را جبران کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امسال با تزریق بودجه 2200 میلیارد تومانی، کف حقوق بازنشستگان را به یک میلیون و 150 هزار تومان رساندیم و امید است طی

اسلامیان با بیان اینکه شبانه روزی کار کردیم تا فروردین ماه به قول خود عمل کنیم گفت: 30 فروردین ماه احکام جدید بر مبنای زیاد کردن پلکانی حقوق صادر و واریز شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به اجرای پرداخت متمرکز حقوق در 26 استان در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: امسال واریز حقوق همه استان ها به صورت متمرکز واریز می شود.

کف حقوق بازنشستگان اعلام شد

وی ادامه داد: به 739 هزار نفر وام مهم پرداخت کردیم. بیمه عمر و حوادث به 5 میلیون تومان زیاد کردن یافت. خدمات بیمه تکمیلی از محل منابع صندوق ارائه شد. 26 هزار بیمار خاص داریم که نسبت به کل کشور جمعیت تحت پوشش ما بالاست ولی تلاش می کنیم جهت درمان آنها کوتاهی نکنیم.

اعزام بیش از 400 هزار بازنشسته به سفرهای سیاحتی و زیارتی

افزایش تعداد هواپیماهای ” آسمان” از 9 به 21 فروند

اسلامیان با اشاره به اعزام بیش از 400 هزار بازنشسته به سفرهای سیاحتی و زیارتی گفت: هولدینگ های تخصصی در صندوق ایجاد و روند سودآوری شرکت ها در چهار سال گذشته بسیار خوب بود که سال 95، به بالای 2000 میلیارد تومان رسید.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: هواپیمایی آسمان متعلق به صندوق بازنشستگی با 3000 پرسنل، 9 فروند هواپیما داشت که اکنون به 21 فروند رسیده است. قراردادی هم منعقد شده است جهت ورود 30 فروند هواپیمای جدید که باید مراحل اخذ مجوزها را طی کند.

بازگشت بعضی اموال از دست رفته صندوق

وی افزود: پروژه فولاد در بندعباس راه اندازی شده است و در روزهای اخیر افتتاح خواهد شد. هزار میلیارد تومان ارزش این سرمایه گذاری است. اموالی از صندوق هم رفته بود که بازگشته است و دو پرونده راجع به پتروشیمی جم و شرکت ملی نفتکش باقی مانده است.

استخدام در صندوق بازنشستگی کشوری

وی در آخر راجع به استخدام در صندوق بازنشستگی کشوری گفت: چارت صندوق تصویب شده است و مراحل نهایی خود را طی می کند، امیدواریم طی سه تا چهارماه آینده مصوبه استخدامی جدید را از شرکت اداری و استخدامی بگیریم و آزمون را برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا، ابراهیم زاده در نشست خبری صندوق بازنشستگی کشوری راجع به جزییات زیاد کردن حقوق بازنشستگان گفت: در بودجه قوه مجریه میزان زیاد کردن حقوق بازنشسته ها همانند حقوق کارمندان 10 درصد تصویب شد ولی دارندگان حقوق زیر 2 میلیون تومان مشمول همسان سازی حقوق شدند.

وی افزود: بر این اساس همه بازنشستگان مشمول زیاد کردن 10 درصدی حقوق شدند، ولی جهت گروهی که بین 900 هزار تومان تا دو میلیون و صدهزار تومان دریافتی داشتند همسان سازی را هم اعمال کردیم.

معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه بر مبنای همسان سازی، 5 درصد جامعه تحت پوشش ما که بازنشستگان حداقلی بگیر بودند و 900 هزار تومان حقوق می گرفتند مشمول زیاد کردن 27.8 درصدی حقوق شدند گفت: حقوق این افراد به یک میلیون و 150 هزار تومان رسید.

ابراهیم زاده افزود: یک میلیون و 114 هزار نفر معادل 84 درصد مشمول همسان سازی حقوق هم شدند. 211 هزار نفر معادل 16 درصد نیز حقوق بالای دومیلیون داشتند که حقوقشان همان 10 درصد اضافه شد.

وی ادامه داد: در مجموع می توان گفت به طور میانگین حقوق مشمولان همسان سازی 20 درصد زیاد کردن یافته است.

واژه های کلیدی: صندوق | میلیون | بازنشستگی | بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | اخبار اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *