خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تصویرهای + زمین گیر شدن سارق مسلح با شلیک گلوله پلیس

سارقان مسلحی که به شیوه مسلحانه اقدام به دزدی می‌کردند به وسیله پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

تصویرهای + زمین گیر شدن سارق مسلح با شلیک گلوله پلیس

به گزارش گروه اجتماعی کلوب خبرنگاران جوان؛ در مورخه ۲۷ / ۰۱ / ۱۳۹۶ فردی با مراجعه به کلانتری ۱۷۷ خاورشهر به مأموران اعلام داشت که به وسیله سرنشینان یک دستگاه ماشین پراید، زمانی که به عنوان مسافر سوار ماشین آن ها شده، به شیوه ی مسلحانه و با ترساندن اسلحه کمری مورد دزدی قرار گرفته است.
پرونده در اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت ایران بزرگ

عبارات مهم : اداره

با تشکیل پرونده مقدماتی با عنوان “سرقت مسلحانه” و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت ایران بزرگ قرار گرفت.
اظهارات مالباخته

مالباخته پس از حضور در اداره یکم آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ” حوالی ساعت 20:00 مورخه ۲۷ / ۰۱ / ۱۳۹۶ از سه راه افسریه به قصد رفتن به مشیریه، به عنوان مسافر سوار یک دستگاه ماشین پراید عبوری شدم. در بین مسیر، راننده با تغییر مسیرش به سمت بزرگراه امام رضا(ع) رفت؛ همزمان با اعتراض بنده به تغییر مسیر، 2 سرنشین دیگر پراید با ترساندن اسلحه کمری اقدام به دزدی ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد، چند دست البسه، عابربانک و گوشی تلفن همراهم نموده؛ نهایتا مرا در یکی از کوچه های فرعی و تاریک از ماشین پیاده و خودشان به سرعت از محل متواری شدند “.
شناسایی و دستگیری سارقان مسلح
کارآگاهان در تحقیقات از مالباخته اطلاع پیدا کردند که وی دانشجوی رشته هنر است؛ لذا با بهره گیری از صورت نگاری به عمل آمده از مالباخته و بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار، 2 برادر به نام های مسعود و بهروز (۲۵ و ۲۷ ساله) به وسیله مالباخته مورد شناسایی قرار گرفتند.
با شناسایی مسعود و بهروز و به منظور شناسایی سومین عضو گروه، کنترل نامحسوس این 2 برادر در دستور کار قرار داده شد و آخر سومین عضو گروه نیز به نام مهدی (۲۹ ساله) شناسایی و مالباخته نیز تصویر او را به عنوان راننده ی پراید مورد شناسایی قرار داد.
سرانجام در ساعت 11:00 مورخه ۰۶ / ۰۲ / ۱۳۹۶، 2 برادر (مسعود و بهروز) در محدوده خیابان وحدت اسلامی شناسایی و هر 2 نفر طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت ایران بزرگ انتقال یافته شدند؛ متهمان در همان دقایق اولیه ی دستگیری، صراحتا به دزدی مسلحانه اعتراف کردند.
در شرایطی که مهدی بلامکان بود و مکان مشخصی از وی وجود نداشت، کارآگاهان اقدام به شناسایی محل تردد وی در شهرک مسعودیه کردند؛ در ساعت 12:00 مورخه ۰۶ / ۰۲ / ۱۳۹۶، مهدی با اطلاع از حضور کارآگاهان ضمن ایجاد درگیری اقدام به فرار کرد و علی رغم چندین بار دستور ایست و شلیک تیرهوایی همچنان به فرار خود ادامه داد که نهایتا کارآگاهان با رعایت کامل قانونی بکارگیری سلاح، با شلیک گوله وی را از ناحیه ساق پا مورد اصابت گلوله قرار داده و موفق به دستگیری وی شدند.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت ایران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: 2 متهم دستگیر شده است پس از مواجه حضوری با شاکی پرونده، صراحتا به دزدی مسلحانه اعتراف و مالباخته نیز آن ها را به صورت کامل مورد شناسایی قرار داده است.
سرهنگ حمید مکرم در آخر این خبر گفت: تحقیقات از متهمان جهت شناسایی سایر دزدی های آن ها در دستور کار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت ایران بزرگ قرار دارد؛ لذا از تمام شکات و مالباختگانی که بدهید شیوه و شگرد مورد دزدی قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به نشانی اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت ایران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: اداره | ایران | ماشین | شناسایی | پلیس آگاهی | پلیس آگاهی | سارق مسلح | شلیک گلوله

تصویرهای + زمین گیر شدن سارق مسلح با شلیک گلوله پلیس

تصویرهای + زمین گیر شدن سارق مسلح با شلیک گلوله پلیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *