خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پروانه فعالیت تاکسی پیکان ها تمدید نمی شود ، خروج 374 دستگاه تاکسی فرسوده در سال 96

معاون فنی و بهره برداری شرکت مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر پایتخت ایران گفت:از ابتدای امسال تا کنون 374 تاکسی نوسازی شده است است واحتمالا از خرداد ماه پروان

پروانه فعالیت تاکسی پیکان ها تمدید نمی شود ، خروج 374 دستگاه تاکسی فرسوده در سال 96

مهدی ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری شرکت مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر پایتخت ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی کلوب خبرنگاران جوانگفت: نوسازی تاکسی های فرسوده در سال 96 همچنان ادامه دارد و از ابتدای امسال تاکنون 374 دستگاه تاکسی نوسازی شده است است.
وی افزود :نوسازی تاکسی ها در امسال با همکاری بانک ها در پرداخت وام و کشور عزیزمان ایران ماشین در تحویل تاکسی ها به متقاضیان که در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده شرکت کردند محقق شد.

عبارات مهم : ایران

معاون فنی و بهره برداری شرکت مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر پایتخت ایران با بیان اینکه در پایتخت ایران 820 دستگاه تاکسی پیکان وجود دارد گفت: حذف تاکسی پیکان هااز ناوگان تاکسیرانی و نوسازی آن ها را در دستور کار داریم که جهت تحقق این مهم تسهیلات خوبی را جهت تاکسی های پیکان در نظر گرفته ایم.
وی با بیان اینکه تمدید نشدن پروانه فعالیت رانندگان تاکسی را از خردادماه در برنامه داریم تاکید کرد: از تردد تاکسی های پیکان که با دوربین رصد می شوند جلوگیری و اعمال جریمه خواهند شد.
ابراهیمی در آخر گفت: در حال حاضر 5 هزار و 670 دستگاه تاکسی فرسوده در پایتخت داریم و تمام تلاش خود را به کار بستیم تا نیمه نخست امسال پرونده تاکسی های فرسوده بسته شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایران | تاکسی | دستگاه | تاکسی فرسوده | رانندگان تاکسی | وام نوسازی تاکسی | تاکسیرانی | شهرداری تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *