خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

صدور کارت بازنشستگی قابل شناسایی جهت بازنشستگان ، افزایش حقوق مستمری بگیران شرکت تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه

مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی گفت: زیاد کردن مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران این شرکت در سال ٩٦ از قیمت تورم و زیاد کردن حقوق شاغلان زیاد خواهد بود.

صدور کارت بازنشستگی قابل شناسایی جهت بازنشستگان ، افزایش حقوق مستمری بگیران شرکت تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه

به گزارش گروه اجتماعی کلوب خبرنگاران جوان؛ سید تقی نوربخش مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی در یازدهمین جشنواره نشان خدمت به قانون کار در دومین روز از هفته کار و کارگر اظهار داشت: طی 4 سال گذشته قیمت زیاد کردن مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران این شرکت بیش از قیمت تورم پرداخت شده است است.
وی با بیان اینکه زیاد کردن مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می شود، گفت: همچنین در سال جاری، حداقل یک و نیم برابر اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران این شرکت به مشهد مقدس در قالب طرح کرامت رضوی زیاد کردن می یابد.

عبارات مهم : بیمارستان

وی با اشاره به بخش درمان شرکت تامین اجتماعی و تحولات در این حوزه در امسال اظهار داشت: در سال ٩٦ شاهد افتتاح ٤ بیمارستان بزرگ تامین اجتماعی در کشور هستیم.
نوربخش با اشاره به راه اندازی ٨٠٠ تخت جدید در پایتخت ایران به وسیله شرکت تامین اجتماعی گفت: بیمارستان فیاض بخش با ٦٥٠ تخت کلنگ زنی شد و تا آخر امسال افتتاح می شود و همچنین بیمارستان جدید هدایت در پایتخت ایران نیز که در حال ساخت است، در امسال افتتاح می شود.
مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی افزود: بیمارستان های تامین اجتماعی در شهرهای اهواز، ایلام، آبادان و دزفول، امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی افزود: از اموال بیمه شدگان و بازنشستگان حراست کردیم. حداقل یک هزار میلیارد تومان از اموال بیمه شدگان با احکام قوه قضاییه به شرکت تامین اجتماعی برگشت.
نوربخش گفت: در سال گذشته ٩٢٠٠ میلیارد تومان از بدهی های دولت به شرکت تامین اجتماعی پرداخت شد و همچنین ٦ هزار میلیارد تومان از اموال بیمه شدگان با مصوبه دولت به دارایی های بیمه شدگان و بازنشستگان اضافه شد.
وی افزود: علاوه بر تحولات در بخش های مستمری، درمان و سفرهای زیارتی، امسال جهت بازنشستگان کارت بازنشستگی قابل شناسایی صادر می شود که از طریق آن خدمات رفاهی دیگر نیز به این افراد ارایه خواهد شد.
علیرضا محجوب نماینده مردم پایتخت ایران در مجلس شورای اسلامی نیز در این جشنواره گفت: حل معیشت مستمری بگیران یک عنوان دارای اولویت است.
محجوب با بیان اینکه در حال حاضر سالخوردگی جمعیت یک مسأله اجتماعی است، افزود: نمی توانیم مسأله سالمندی را نادیده بگیریم و سلامت و پرداخت مستمری وظایف مهمی است که شرکت تامین اجتماعی جهت این روند زیاد کردن باید تدابیری را انجام دهد.
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: نگاه ما احیای صنعت است. هرچه صنعت و تولید توسعه پیدا کند شرکت تامین اجتماعی نیز شرایط بهتری خواهد داشت.
حسن صادقی افزود: در حال حاضر محاسبات بیمه ای در شرکت تامین اجتماعی ملاک عمل است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: بیمارستان | بازنشستگان | مستمری بگیران | سازمان تامین اجتماعی | صنعت تولید | بیمه | نوربخش | مستمری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *