خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

۵۲۲ واحد مسکونی سیل زده آذربایجان غربی تعیین خسارت شد

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ارومیه گفت: ۵۲۲ واحد مسکونی، دامی و اراضی کشاورزی سیل زده آذربایجان غربی تعیین خسارت شد.

۵۲۲ واحد مسکونی سیل زده آذربایجان غربی تعیین خسارت شد

به روایت گروه خبری گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رضا منافی در دیدار از مناطق سیل زده استان با اشاره به کارها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ارومیه در سیل اخیر آذربایجان غربی اظهار داشت: این اداره از روز نخست تشکیل ستاد بحران در حالت آماده باش واقع شده است است و واحدهای خسارت دیده به صورت مرتب تعیین حسارت شده است است.

عبارات مهم : آذربایجان
وی افزود: تا چند روز نخست پس از وقوع سیل به باعث وجود آب در مناطق هیچ اقدامی از سوی بنیاد مسکن امکان پذیر نبود و به همین باعث منتظر فروکش شدن آب از مناطق بودیم تا بتوانیم کارها تعیین خسارت به واحدها مسکونی، دامی و اراضی کشاورزی را برآورد کنیم.

منافی خاطرنشان کرد: از ۵۸ روستای آسیب دیده از اتفاق سیل آذربایجان غربی ۵۲۲ واحد خسارت دیده اند که از این میان ۲۰۲ واحد مربوط به واحدهای مسکونی احداثی، ۹ واحد تجاری احداث، ۵ واحد تجاری و صنعتی تعمیر، ۱۱۷ واحد دام و ۶۰ واحد دامی تعمیر می شود.

وی تصریح کرد: اغلب خسارات در سه منطقه ارومیه رخ داده و خوشبختانه در مناطق نازلو و صومای برادوست خسارات عمده ای دیده نشده است و در بخش نازلو ۴ دِه که خسارت عمده ای به آن ها وارد شده است است گزارش شده است اند و دیگر مناطق در مورد اراضی کشاورزی آسیب دیده اند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ارومیه گفت: اغلب خسارات وارد به واحدها مسکونی در دِه طلاتپه ارومیه صورت گرفته است که ۳۹ واحد تعیین خسارت شده است اند و در بخش مرکزی از میان ۱۳ دِه ۴۵۱ مورد تعیین خسارت شده است است.

وی افزود: در بخش سیلوانا ۳۲ مورد در ۱۵ دِه تعیین خسارت شده است است و به تعدادی از واحدهای مسکونی و دامی منطقه آسیب وارد شده است است.

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: آذربایجان | ارومیه | خسارت | آذربایجان غربی | ارومیه | سیل | بنیاد مسکن |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *