خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کنگره ملی آیت الله سید علی اکبر قریشی برگزار می شود

رئیس حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت:مراسم تجلیل و تکریم آیت الله قریشی مقدمه ای جهت برگزاری کنگره ملی آیت الله قریشی است که در آینده نزدیک برگزار خواهد ش

کنگره ملی آیت الله سید علی اکبر قریشی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی عصر امروز در مراسم بزرگداشت ۷۰ سال خدمت قرآنی آیت الله قریشی در ارومیه گفت: آیت الله قریشی با نگارش بیش از ۵۰ جلد کتاب دینی و تفسیر قرآن یکی از علما و مفسران برجسته در زمینه قرآنی و دینی در سده معاصر است.

عبارات مهم : تفسیر قرآن
رئیس حوزه های علمیه آذربایجان غربی بیان کرد: اگر عالمی با همه مراتب و درجات بر کرسی اموزش و تفسیر قرار گیرد علاوه بر جایگاه قرآنی وی ارزش معلم بودن او نیز شایان احترام است.

محمدی با اشاره به لزوم تکریم و تجلیل از مفسران قرآنی بیان کرد: کسی که در جایگاه مفسری قرآن قرار گیرد مورد نیاز است از وی تکریم شود.

وی گفت: این مراسم یک مقدمه جهت تجلیل از آیت الله قریشی در تراز کشوری است چرا که گستره خدمات فرهنگی، دینی و قرآنی این شخصیت علمی و پژوهشی فراتر از آذربایجان غربی است و مورد نیاز است از این مفسر قرآن کریم در یک مراسم بزرگ و در تراز ملی بصورت عظیم تجلیل انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ مجید بنابی، مدیر حوزه علمیه حضرت، ولی عصر (عج) بناب نیز در این مراسم با اشاره به شخصیت علمی و دینی آیت الله قریشی، اظهار کرد: آیت الله قریشی بیش از ۷۰ سال است که در خدمت قرآن هستند

وی افزود: ۵۰ جلد کتاب بسیار بافایده و دلنشین این پژوهشگر قرآن نشأت گرفته از نفس مطمئنه و خالص ایشان است، هیچ مجلسی را بدون فیض از نکات تفسیری، تاریخی و اخلاقی آیت الله قریشی به آخر نمی رسانم.

حجت الاسلام بنابی تصریح کرد: آیت الله قریشی به عنوان مفسر و معلم اخلاق سال هاست که تکتاز میدان علم و عمل بوده و زندگی ایشان سراسر درس و عبرت است.

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: تفسیر قرآن | آذربایجان | مراسم بزرگداشت | آذربایجان غربی | ارومیه | کنگره | سید علی اکبر قریشی | حوزه های علمیه آذربایجان غربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *