خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

واحدهای فرآوری در محدوده معادن آذربایجان غربی حمایت می شود

معاون امور معادن و صنایع معدنی شرکت صنعت و معدن آذربایجان غربی گفت: باید از واحدهای فرآوری در محدوده معادن آذربایجان غربی حمایت شود.

واحدهای فرآوری در محدوده معادن آذربایجان غربی حمایت می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عبدالحمید سرتیپی در برنامه دیدار از معدن مرمر روستای آجواج شهرستان سلماس اظهار داشت: باید از ایجاد واحدهای فراوری در محدوده معادن حمایت کرد.

عبارات مهم : آذربایجان
معاون امور معادن و صنایع معدنی شرکت صنعت و معدن آذربایجان غربی تصریح کرد: از سوی دیگر باید از خام فروشی معادن استان آذربایجان غربی نیز جلوگیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از بخش های مهم و اثرگذار در اقتصاد کشور، بخش معدن و صنایع معدنی است، اضافه کرد: بی شک نقش معدن در اقتصاد کشورهای دنیا منحصر به همکاری در زیاد کردن تولید ناخالص داخلی و رشد اقتصادی نشده بلکه سهم معناداری نیز در ایجاد وقت های شغلی و کم کردن فقر در کشورها دارد.

سرتیپی بیان کرد: با تلاش و پیگیری های انجام شده است در سه سال اخیر، اقداماتی با نشانه احداث واحدهای فرآوری در سر معادن از قبیل احداث سنگبری در سر معادن مرمریت بسطام و بادکی چایپاره، تراورتن گنبد تکاب، مرمر آجواج سلماس، تراورتن قزل قشلاق تکاب و احداث واحد دانه بندی و تولید پودر سیلیس در سر معدن قوپی باباعلی سلماس و نیز تولید کنسانتره آهن در سر معدن آهن سلماس انجام شده است است.

در این برنامه بازدید، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس گفت: با توجه به اینکه فرآوری مواد معدنی جز برنامه های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است، اقدام موثر به منظور راه اندازی واحد فرآوری مواد معدنی در این راستا به وسیله بهره برداری معدن مرمر روستای آجواج این شهرستان صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: آذربایجان | اقتصادی | برنامه | اقتصاد | معدن | آذربایجان غربی | ارومیه | سلماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *