خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

معرفی عالی ترین های پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مرند

پنجمین جشنوراه فیلم کوتاه منطقه ای مرند با معرفی عالی ترین فیلم های برتر به کار خود آخر داد.

معرفی عالی ترین های پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛معاون فرماندار شهرستان خاص مرند در آیین اختتامیه این جشنواره از برگزاری ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه در سال آینده به صورت استانی در این شهرستان خبر داد.
اصغرپور گفت : با توجه به اینکه این شهرستان در زمینه های متفاوت هنری به خصوص تئاتر و فیلم سازی دارای پتانسیل ها و هنرمندان فاخری است ، با حمایت دولت در سال آینده جهت معرفی فیلم های برتر هنرمندان مرندی و شناسایی آنها به وسیله فیلمسازان استانی و کشوری ، این جشنواره در سال آینده به صورت استانی برگزار خواهد شد.
وی افزود : هنرمندان بازتاب دهنده مسائل و مزایای یک جامعه از دریچه هنر هستند که می توانند با هنرمندی خود زبان حال مردم جامعه و یار و یاور دولت در جهت اعتلای زیاد هر جامعه ای باشند.
دبیر اجرای این جشنواره هم از حضور 40 اثر هنری در این جشنواره خبر داد.
فرجی افزود : در پنجمین دوره از این جشنواره 40 اثر هنری به وسیله فیلمسازان مرندی دردو گروه فیلم های نو و حرفه ای در قالب های داستانی،مستند و فیلم نامه نویسی شرکت کرده بودند که 32 اثر به بخش داوری که داوران از سوی استان در تبریز امر داوری را انجام میداند راه پیدا کردند.
وی در ادامه گفت : طبق اعلام هیئت داوران نادر رباطی کارگردان فیلم مستند مادر به عنوان عالی ترین فیلم مستند کوتاه، علی دلکاری با اثر یولداش به عنوان عالی ترین کارگردانی،حسین زینالی با اثر بمان باران به عنوان عالی ترین فیلم نامه،یونس شهباز با اثر گدمسن کلمزلر عالی ترین تدوین،مقصود حق آخری جهت تصویربرداری مستند داستانی یولداش به عنوان عالی ترین تصویربردار،رحیم عباسی جهت نقش آفرینی در فیلم کوتاه گدمسن گلمزلر به عنوان عالی ترین بازیگر مرد و عفت رحیم زاده با بازی در فیلم کوتاه زن معلم به عنوان عالی ترین بازیگر معرفی شدند.
در این جشنواره از سید مجتبی موسوی با اثر آغ کاغاذ به عنوان عالی ترین فیلم در قابت نگاه نو از سوی داوران تقدیرشد.
انتهای پیام/ش

واژه های کلیدی: جشنواره فیلم | فیلم کوتاه | سال آینده | جشنواره | استانی | داوران | معرفی | مستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *