خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آماده باش دستگاه های خدمات رسان در مراغه جهت مقابله با وقوع سیل

معاون عمرانی فرماندار مراغه گفت: تمامی دستگاه های خدمات رسان و امدادی با توجه به هشدارهای هواشناسی در این خصوص در آماده باش کامل هستند.

آماده باش دستگاه های خدمات رسان در مراغه جهت مقابله با وقوع سیل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مسکینی معاون عمرانی فرماندار مراغه در جلسه ستاد بحران مراغه گفت: با توجه به احتمال بارش شدید باران و جاری شدن سیل در بعضی از مناطق این شهرستان در چند روز آینده، تمهیدات مورد نیاز جهت جلوگیری از بروز هرگونه حوادث و نیز وارد آمدن خسارت به مناطق روستایی انجام شده است است.
وی ادامه داد: با وجود وارد آمدن خسارت به بعضی از تاسیسات خدمات رسان از جمله آب روستایی و بروز بعضی مسائل در آب شهری، تدابیر مورد نیاز جهت تکرارنشدن این گونه حوادث با همکاری دستگاه های اجرایی و امدادی انجام شده است است.
وی اضافه کرد: جهت این منظور و در جهت آمادگی کامل جهت امدادرسانی مهم در هنگام وقوع سیل، از امروز گروه های امدادی به صورت آماده باش کامل در بعضی از مناطق روستایی و صعب العبور این شهرستان حضور خواهند یافت.
رئیس اداره هواشناسی مراغه نیز در این جلسه با اشاره به ورود جریانات بارشی به این منطقه گفت: بارش باران در این شهرستان در روزهای آینده شروع شده است و از عصر فردا شدت می گیرد.
رامین حاجی زاده افزود: باتوجه به شدت بارش ها در روزهای آینده، احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و وقوع سیل در بعضی از مناطق وجود دارد.
وی اضافه کرد: شدت بارش باران در ارتفاعات و دامنه های کوه سهند در این شهرستان در روزهای آینده زیاد خواهد بود و در این راستا رعایت نکات ایمنی و اتخاذ تصمیمات جهت آمادگی زیاد در مقابله با بروز هرگونه آب گرفتگی و سیلاب مهم است.
در یک ماه اخیر بارش سنگین باران و جاری شدن سیل در بعضی از مناطق مراغه موجب وارد آمدن خسارات زیادی به واحدهای مسکن روستایی، زیرساخت راه های روستایی و بخش کشاورزی این شهرستان شده است است.
مراغه از 2 بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده است و دارای 173 دِه مشمول بر 74 دِه در بخش مرکزی و 99 دِه در بخش سراجو است.
انتهای پیام/ش

واژه های کلیدی: باران | خسارت | مراغه | خدمات رسان | وقوع سیل | آب شهری | امدادرسانی | دستگاه اجرایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *