خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مجله خبری بازیگران و بازیگران و صورت های معروف اینستاگرامی (256)

انتخابات ریاست جمهوری | عکس های بازیگران | تصاویر بازیگران | ریاست جمهوری | اعلام نتایج | کشتی ایران | اینستاگرام | بازیگران | انتخابات | تصویری | ایرانی

مجله خبری بازیگران و بازیگران و صورت های معروف اینستاگرامی (256)

مجله خبری بازیگران و بازیگران و صورت های معروف اینستاگرامی «256»

آخرین عکس های بازیگران و صورت هاي مشهور ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام راکه بسیار پرلایک بوده اند جهت شما به نمایش گذاشته ایم.

دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با همۀ هیجانات، مسابقه ها، فعالیت ها و همهمه هاي سیاسی و شور و نشاطی که داشت، دیشب با یک مراسم خوش حالی بزرگ ملی به آخر رسید. جشنی که نه فقط از آن هواداران نامزد برنده شده، بلکه متعلق به تمامی مردم کشور عزیزمان ایران بود. همۀ آن 40 میلیون نفری که در این انتخابات شرکت کردند و مطالبات قلبی خود را به ثمر نشاندند.

مجله خبری بازیگران و بازیگران و صورت های معروف اینستاگرامی (256)

امیدواریم دولت دوم آقای روحانی پیروز تر از دوره اول ظاهر شود تا این خوش حالی و نشاط دائمی و مستمر باشد. شبنم فرشادجو و شقایق فراهانی به همراه سایر دوستان خود دیشب در این مراسم خوش حالی میلیونی حاضر بودند.
جند روز پیش تولد ایرج خان طهماسب، مرد دوست داشتنی سینما و تلویزیون کشورمون بود که در هیاهوی پست هاي انتخاباتی قایم شده است بود. با چندینه روز تاخیر این روز را به یکی از صورت اي مورد علاقه ام تبریک عرض می کنم و جهت ایشان آرزوی سلامتی دارم.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – عکس های بازیگران
کُری ها و کل کل ها در تمامی فضاهای رقابتی وجود دارند، چه فوتبال باشد چه انتخابات ریاست جمهوری. سعید روستایی هم جهت رقبا آن گونه کُری خوانده :»»
مسعود شجاعی به دعوت اشکان دژاگه در چالش چای شرکت کرد و جواد نکونام و کریم انصاری فرد را به این چالش بهشتی دعوت کرد. من هم بروم به صورت لیوانی کم رنگ در چالش شرکت کنم و بیایم.
شهرام شکوهی دید هر شخصی که از کنار تتلو رد می شود یک لگد حواله اش می کند، لذا دلش به رحم آمد و از وی حمایت کرد.
سلفی محسن افشانی و دوستش، در حال انتظار جهت اعلام نتیجه های ریاست جمهوری «چشم رفیقش به زیر نویسِ شبکه خبر هست.»
امروز تولد حامد حدادی هست، یکی از برترین بسکتبالیست هاي آسیا در دهه جدید. یکی از معدود کسانی که توانستن از روی دست شکیل اونیل اسلم دانک بزند! جهت او آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون داریم.
– خب دیگه؛ خندیدیم. اینو ببرین همونجایی که بود. انتخابات به آخر رسید، گزینش نشدن آقای رئیسی دیر یا سریع فراموش خواهد شد، ولی امان از دیدار چند دقیه اي با تتلو! با خودت چه کار کردی آقای رئیسی؟ با هوادارانت چه؟!
دل آدم برایش میسوزد.
دستش درد نکند. از ظواهر مشخص است که بارانا زن در حال تحصیل در اروپا میباشند.
حسن یزدانی جوان شایسته کشتی کشورمون بعد از ناکامی تلخی که در مسابقه های جام جهانی داشت روز قبل در مسابقه های کشورهای اسلامی باکو توانست در وزن جدیدی که اختیار کرده مدال طلای را کسب کند. تبریک به او و کشتی ایران.
حدیث فولادوند و پاپیون هاي بنفش اش، شاد از حضور در انتخابات و پیروز شدن در آن.
امروز 31 اردیبهشت روز ملی «اهدای عضو» هست. روزی که اخیراً به تقویم ملی ما اضافه شده است است و در پاسدات اقدامی بسیار نیکو و پسندیده هست. به جای این که اندام سالمت را به خاک بسپاری، به بدن کسی بسپار که به آن نیاز دارد. بعید می دانم کسی با این مفهوم و اقدام بسیار انسانی مشکلی داشته باشد و تمایلی به آن نداشته باشد.
سلفی مرتضی پورعلیگنجی و هم تیمی هایش در السد قطر. گرچه ژاوی در تصویر حضور ندارد، احتمالاً در یکی از راهروهای کلوب دارد با جواد نکونام سلفی می گیرد.
فصل مسابقه و انتخابات به آخر رسید و حالا فصل مطالبات و نقد شروع شده است هست. زیاد افراد مشهور که در ایام انتخابات به حمایت از آقای روحانی پرداخته بودند مطالبات خود و انتظاراتی که دارند را با ایشان مطرح کردند. علی کریمی یکی از نخستین کسانی بود که اینکار را کرد.
شبنم مقدمی اعلام کرد که چشم امید ملت کشور عزیزمان ایران از امروز به دولت آقای روحانی هست.
روزبه نعمت اللهی هم انتظارات خود از زئیس جمهور منتخب را مطرح کرد.
مهدی سلطانی با تصویری خوشگل و پر مفهوم جهت دولت آینده ارزوی موفقیت کرد و خواسته هایش را عنوان کرد. مطمئناً مدیر جمهور جوابگوی وعده هایي است که مردم فرهیخته داده است و مردم نیز از امروز باید پیگیر مطالبات خود باشند و از طرفداری کورکورانه پیشگیري کنند.
الناز شاکردوست فضای بعد از گزینش را جهت گذاشتن یکی از عکس هاي متفاوت و خاص اش، مناسب دید.
تینا پاکروان با تصویر جالب اعلام کرد که منتظر تحقق وعده هایي است که آقای روحانی داده هست. تینا جان بگذار اول کمی عزیزان بیخوابی این دو سه روز را جبران کنند، بعدش چشم، در خدمت شما و مطالباتتان میباشند!
دلنوشته امیرحسین صدیق جهت هموطنان تند رو که از نتیجه این انتخابات بسیار عصبانی میباشند. 

ما آمده ایم جهت آزادی و جهت آرامش.
مجید یاسر، جواد عزتی، سعید اقاخانی، امیر غفارمنش و سایر دوستان در یک دورهمی خصوصی. چیز خاصی نیست مجید جان، کمی آبلیمو و نمک بخوری بافایده می شوي. اگر هم دیدی خیلی حاد است یک قالب کره را درسته قورت بده و بعد از رویش آب بخور. و من بعد زیاد مراقب این مراسم خوش حالی هاي شخصی باش!
سارا خوئینی ها طوری تصویر خودش را گذاشته و تبریک گفته که انگار نه انگار اقای روحانی مدیر جمهور شده است هست!
الناز حبیبی هم این پیروزی و این رشد شعور سیاسی را به همۀ «به جز عزیزانی که با همۀ اخظار ها به آخر وقت صف حسینیه ارشاد را ترک نکردند» تبریک گفت.
سوسن زن با این مطالباتی که شما داری اشتباه کردی به آقای روحانی رأی دادی. شما باید به سوپر من یا زورو رأی میدادی!پریناز ایزدیار هم تأکید کرد که “حالا نوبت شماست آقای روحانی”.
این هم طعنه مهدی پاکدل به شعار چهار درصدی ها و این حرفا. مهدی جان تا هنگامی که تتلو است چه نیازی به این شعار ها جهت کری خواندن هست؟!
شما فارسی را درست بنویس، ما هم قول می دهیم لحظه ها را همان طوری که میباشند زندگی کنیم!
این که فیلم برداری سریال عاشقانه تمام شده است است دلیلی بر این نمی شود که منوچهر هادی تصویر از پشت صحنه آن در کنار ستاره هاي فیلم نگذارد.
اي بابا آیا انقدر به مدیر جمهور استرس می دهید؟! بگذارید چند روز بگذرد، بعد!
هنگامه قاضیانی با یک تیر سه نشان زد. هم تصویری از کودکی هایش به اشتراک گذاشت و این عطش سیری ناپذیر گذاشتن تصویر از کودکی هایش را التیام بخشید، هم از کسانی که تولدش را تبریک گفته بودند تقدیر کرد و هم پیروزی در انتخابات را به مردم تبریک گفت.
در این هیر و ویر نرگس محمدی و علی اوجی با ازدواجشان همه ي را شوکه کردند! معمولا قبلش یک خبرهایی می شود، چند تا تصویر مشترکی، کامنتی لایکی چیزی! همینجوری یهویی تصویر از سفره عقد آپلود کردند! آرزوی خوشبختی داریم جهت این زوج عزیز. در اینجا هم سارا در کنار خواهر تازه عروسش نشسته هست.
منصور ضابطیان چه زیرکانه شب افزایش تاریخی به جام جهانی 98 را به کارزار انتخاباتی ربط داد. با اشاره به ضربه مهلکی که آقای ترانه هاي مبتذل به رقیب نامزد مورد نظرش وارده کرده هست!
لحظاتی پیش بیانیه سرکار زن شیلا خداداد به مناسبت انخابات ریاست جمهوری روی خروجی وبسایت ها قرار داده شد که جهت قرائت خدمت تان تقدیم می گردد.
بنظر می آید آزاده نامداری زیاد از این که روحانی گزینش شده، از این که انتخابات در ماه تولد او برگزار شده است است شاد هست.
سلفی بیژن بنفشه خواه از ساعاتی که چشم به تلویزیون منتظر اعلام نتیجه های ریاست جمهوری بود.
سایر مردم کشور عزیزمان ایران تا ساعت 8 صبح و اعلام نتایج.
بانو احترام السادات برومند با این تصویر مربوط به تقدیر مدیر جمهور از زنده یاد داوود رشیدی به استقبال انتخابات و نتیجه اش رفت.
امین حیایی و پسرش که باید زیاد مراقب پست هاي اینستاگرامی وی باشد. اوضاع طوری است که با خانواده نمی توان وارد صفحه ي دارا شد!
سرمربی بارسلونا و سایر اعضای کادر فنی این تیم.
محمد نادری در مراسم خوش حالی پیروزی روحانی که دیشب در سرتاسر کشور عزیزمان ایران برگزار شد و تمامی قر هایي که در طول 4 سال در کمر مردم مانده بود خالی شد.
نسیم ادبی، سودابه بیضایی و رضا اخلاقی راد، در کنار کارگردان فیلم تازه «لِرد»، در مراسم فوتوشوتِ جشنواره بین المللی فیلم کن در جنوب فرانسه. جای ترانه علیدوستی در مراسم امسال خالیست که با یک «زهرمار» شور و نشاط را در تمامی فرانسه و کشور عزیزمان ایران اوج ببرد. نسیم ادبی هم خیلی تلاش کرده که سنتی و فولک باشد و خاص جلوه کند، ولی متاسفانه عمده پیروز نبوده هست!
خوشگل بروفه، شایسته ایرانی و سایر دوستانشان با شال هاي بنفش در مراسم خوش حالی پیروزی.
کاملا مشخص است که پول سمانه پاکدل در فرنگ به سِنت هاي واپسین رسیده است و از پشقاب استیک و سوشی به بشقاب سیب زمینی پشندی رسیده ایم!
سلفی بدون شرح و از روی بیکاری پژمان جمشیدی و پیمان قاسمخانی.
سلفی زانیار با عضو تازه خانواده شان.
بلایی که امیر یل لرجمند بر سر خود آورده است را شاهد هستید. از او بعنوان گزینش دستیاری علیرضا منصوریان در تیم استقلال یاد می شود.

انتخابات ریاست جمهوری | عکس های بازیگران | تصاویر بازیگران | ریاست جمهوری | اعلام نتایج | کشتی ایران | اینستاگرام | بازیگران | انتخابات | تصویری | ایرانی

مطالب مرتبط :

تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینترنت «255»

تصاویر بازیگران و بازیگران و صورت های معروف جنجالی در اینستاگرام «254»

خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «253»

تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «252»

آخرین تصویر های بازیگران در اینستاگرام «251»

مجله خبری بازیگران و بازیگران و صورت های معروف اینستاگرامی (256)

خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام «250»

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | عکس های بازیگران | تصاویر بازیگران | ریاست جمهوری | اعلام نتایج | کشتی ایران | اینستاگرام | بازیگران | انتخابات | تصویری | ایرانی

مجله خبری بازیگران و بازیگران و صورت های معروف اینستاگرامی (256)

مجله خبری بازیگران و بازیگران و صورت های معروف اینستاگرامی (256)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *