خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

به پاکسازی عوامل گولن ادامه می دهیم / اردوغان

رئیس جمهور ترکیه از ادامه بازداشت افراد وابسته به جنبش فتح الله گولن خبر داد.

به پاکسازی عوامل گولن ادامه می دهیم / اردوغان

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان به نقل از ای پی تی ان، رجب طیب اردوغان مدیر جمهور ترکیه گفت:به پاکسازی عوامل گولن ادامه می دهیم.
گفت:به ما می گویند که راجع به ورود ترکیه به اتحادیه اروپا بیهوده تلاش نکنید.ما به شما اجازه ورود نخواهیم داد. زمانی یکی از وزرای خارجه اروپایی که هم اکنون در قدرت حضور ندارد، دقیقا این حرف را به من زد که شما بیهوده تلاش می کنید و من پرسیدم چرا؟ او در پاسخ من گفت چون که شما مسلمان هستید.
آنها اجازه ورود شما به اتحادیه اروپا را نمی دهند. او همچنین حرف های دیگری هم به من زد. این فرد وزیر خارجه یکی از کشورهای مهم بود.او یک فرد عادی نبود.
وی افزود: زمانی که شما به آنچه که انجام شده است است نگاهی داشته باشید ما می بینیم که این عنوان و سخن به طور براق منعکس شده است است. کدامیک از کشورهای دیگر اروپا پنجاه و چهار سال در پشت درهای اتحادیه اروپا منتظر مانده اند؟ علت این عنوان چیست؟ آنها هیچ دلیلی ندارند.
ما به طور کامل به معاهده کپنهاگ در کشورمان عمل کرده ایم. از نظر اقتصادی ما بهتر از بعضی از اعضای اتحادیه اروپا عمل کرده ایم. ما از نظر جغرافیایی و راهبردی در موقعیت خوبی قرار داریم.
ما عضو پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) هستیم. مدیر جمهور ترکیه گفت: این امری بدیهی است که با توجه به شواهد و مدارک موجود فتح الله گولن در پشت کودتا قرار داشته است.
تمامی ارتباطات به طور براق مشاهده می شود.گروه وی در ارتش، دادگاهها، نیروهای پلیس، مدارس و دیگر نهادهای دولتی رخنه کرده اند. ما به آرامی در حال پاکسازی نهادهای دولتی هستیم.

انتهای پیام/

عبارات مهم : اروپا

واژه های کلیدی: اروپا | ترکیه | بین الملل | ترکیه | فتح الله گولن | بازداشت | اردوغان | رئیس جمهور ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *