خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سهم کودکان از سود سهام عدالت چقدر است؟

سرپرست خانوار باید جهت کودک مشمول سهام عدالت خود به صورت جداگانه حساب باز کنند زیرا سود سهام به حساب سرپرستان خانوار واریز نخواهد شد.

سهم کودکان از سود سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش گروه وبگردی کلوب خبرنگاران جوان، در حالی که حدود دو هفته از بازگشایی سامانه سهام عدالت جهت ارائه شماره حساب می گذرد که تمامی مشمولین خانوار باید به صورت جداگانه حساب شخص باز کنند و بعد از تبدیل آن به شماره شبا آن را به سامانه سهام عدالت ارائه کنند.

عبارات مهم : شماره
سود سهام عدالت مشمولین در نیمه دوم امسال به حساب شخصی افراد واریز خواهد شد که مبلغ این سود حدود 90 هزار تومان آینده نگری شده است است.

در این میان خانوارهایی هستند که کودکان مشمول سهام عدالت دارند که این سرپرست خانوار باید جهت این افراد نیز به عنوان ولی یا قیم شماره حساب مستقل تهیه و سپس به سامانه سهام عدالت ارائه دهد زیرا سود همانند یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز نمی شود و هر فرد باید حساب مستقلی جهت دریافت سود ارائه کند.

دراین مشمولین سهام عدالت بعضی دارای کد سهام بوده ولی امکان ورود به سامانه را ندارند که این افراد به علت تکمیل نشدن ثبت نامشان باید تا سری جدید نام نویسی منتظر بماند و به گفته مشاور شرکت شخصی سازی این افراد جز اولویت های اولیه سری بعدی مشمولین خواهند بود.

این در حالی است که از بین 49 میلیون و 226 هزار و 193 نفر مشمول دریافت سهام عدالت که عضویت آنها قطعی شده است است حدود دو میلیون نفر فوت شده است اند و جای پرسش است که چه بر سر سود سهام افراد متوفی خواهد آمد.

تکلیف مشمولان متوفی سهام عدالت به این صورت است که دریافت سود سهام از سوی وراث آنها امکان پذیر خواهد بود که نیازمند طی مراحل مورد نیاز بوده و متعاقبا از سوی شرکت شخصی سازی اعلام خواهد شد.

منبع:میزان

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شماره | دریافت | سهام عدالت | سامانه سهام عدالت | مشمولین سهام عدالت | سهام عدالت | سهام عدالت کودکان | سرپرست خانوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *