خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

معرفی رکوردهای جالب و شگفت انگیز گینس (38)

کتاب رکوردهای گینس | رکوردهای گینس | ثبت رکورد | ترن هوایی | بادکنک | خرگوش | مطالب جالب و خواندنی

معرفی رکوردهای جالب و شگفت انگیز گینس (38)

معرفی رکوردهای دیدنی و شگفت انگیز گینس (38)

برترین و جدید ترین رکوردهای دیدنی گینس را برای شما از سراسر دنیا جمع آوری نموده ایم که می توانید در زیر دیدن نمایید. همه میدانیم کتاب کتاب گینس همه ساله رکوردهای گوناگون دنیا را در خود جای می دهد رکوردهایی که اضافه بر شگفت بودنشان تعداد زیادی از آنها باورنکردنی و به دور از تصور همه ما است این رکوردها مشمول بر دستاورد ها و استعدادهای انسان و در بعضی مواقع پدیده هاي طبیعی می باشند.

بزرگ ترین خرگوش شکلاتی

معرفی رکوردهای جالب و شگفت انگیز گینس (38)

خیلی ها برای عید پاک خرگوش هاي شکلاتی به هم هدیه می دهند، ولی این این خرگوش غول پیکر از همه آنها بزرگتر هست. بزرگ ترین خرگوش شکلاتی 424.5 کیلوگرم وزن دارد و در اوبرابا در برزیل در فوریه 2017 ساخته شده است هست. تیم سازنده آن از 9 فرد حرفه اي تشکیل شده است که 8 روز متوالی روی آن کار کردند. این خرگوش 4.52 متر ارتفاع و 2.11 عرض و 1.76 طول دارد.

بزرگ ترین کلکسیون هلو کیتی

کتاب گینس به تازگی از منزل (ماسائو گونجی) دیدار کرده که بزرگ ترین کلکسیون هلو کیتی را دارد. آن هایي که وارد منزل صورتی و خوشحال ماسائو در چیبا، ژاپن می شوند میتوانند 5169 آیتم هلوکیتی راکه روی در و دیوار و میز و کف منزل قرار دارند، ببینند. کلکسیون باورنکردنی ماسائو طی 30 سال با کمک همسرش جمع آوری شده است هست.

کتاب رکوردهای گینس | رکوردهای گینس | ثبت رکورد | ترن هوایی | بادکنک | خرگوش | مطالب جالب و خواندنی

تعداد زیادی از همسایگان ماسائو از تماشای کلکسیون او لذت می برند و درواقع وی را تشویق کردند تا این رکورد را بشکنند. آساکو کاندا از ژاپن رکورد قبلی را با 4519 آیتم هلو کیتی در دست داشت.

سریعترین وقت ترکاندن 100 بادکنک به وسیله سگ

(توبی) سگ کوچک نری است که در تولد 9 سالگی خود مخاطبانش را در کانادا هیجان زده کرد. توبی از کودکی به ترکاندن بادکنک علاقه داشته هست. برترین وقت ترکاندن 100 بادکنک 39.08 ثانیه بود. توبی توانست در 36.53 ثانیه بااستفاده از دندان و پنجه هایش همه بادکنک ها را بترکاند و همه را شگفت زده کند.

معرفی رکوردهای جالب و شگفت انگیز گینس (38)

کلاژ ابرقهرمانان روی بزرگ ترین استنسیل

کتاب رکوردهای گینس | رکوردهای گینس | ثبت رکورد | ترن هوایی | بادکنک | خرگوش | مطالب جالب و خواندنی

یک اثر چشمگیر هنری در رویداد هر سال ((Middle East Film and Comic Con)) هفته پیش در دوبی ساخته شد. عکس رنگی عظیم با تم رویداد آسمانخراش هاي دوبی و ابرقهرمانانی مانند سوپرمن و بتمن را نمایش می داد. این اثر چندرسانه اي در واقع یک تلاش رکورد جهانی رکوردهای گینس روی بزرگ ترین استنسیل بود. این استنسیل عظیم 11.13 مترمربع بود

و طبق قوانین رکوردهای گینس باید یک عکس کامل ایجاد می کرد. این اثر به وسیله چهار هنرمند و دو عضو تیم گرافیتی امارات متحده عربی ساخته شد. تکمیل این اثر سه روز طول کشید و مشمول بر بخش هاي لایه لایه می شد که به وسیله رنگ پاش، اسپری و استنسیل برش لیزری ایجاد شده است بودند.

معرفی رکوردهای جالب و شگفت انگیز گینس (38)

بلندکردن هلیکوپتر روی شانه

قویترین مرد دنیا (فرانتس مولنر) تلاش کرد رکورد خود برای بلندکردن سنگین ترین وزنه روی شانه هایش را بشکند رکوردی که از نخستین باری که در سال 2005 به دست آمده بارها به وسیله خودش شکسته شده است هست. در این مبارزه او هلیکوپتر و ساختاری که مجموعا 1100 کیلوگرم وزن داشت را بلند کرد، هرچند این وزن در طول تلاش تفاوت میکرد. متاسفانه در طول این تلاش وزن چند بار به زیر 450 کیلوگرم کم کردن یافت که طبق دستورات رکوردهای گینس مجاز نیست.

بیشترین حرکت نمایشی around the world در یک دقیقه

فوتبالیست ژاپنی (کسوکه تاکاهاشی) از توکیو رکورد بیشترین حرکت نمایشی بازرسی توپ (around the world) در یک دقیقه را به دست آورد. او باید توپ فوتبال را به هوا پرت کرده و سپس دور آن می چرخید. این قهرمان 25 ساله آسیایی سه بار تلاش کرده تا به رکورد فعلی خود که 85 حرکت است دست یابد.

بدست آوردن این رکورد بسیار کسل کننده است تقریبا غیرممکن است که سرعت خود را هنگام انجام این حرکت به مدت یک دقیقه حفظ کنید. هم چنین ((جان فانورث)) از انگلستان رکورد فعلی 85 حرکت را از سال 2008 در لندن در دست دارد.

پیرترین کسی که سوار ترن هوایی شد

جک رینولدز پیرترین کسی شد که سوار یک ترن هوایی شد. این پدربزرگ 105 ساله از چسترفیلد اثبات کرد که شما هرگز آن قدر پیر نیستید که نتوانید رکوردی به نام خود ثبت کنید او این تلاش را در روز تولد 105 سالگی خود با نشانه جمع آوری پول برای موسسه خیریه آمبولانس هوایی محلی انجام داد. جک بعد از این تلاش گفت: من خوبم و یک دقیقه دیگر یکی دیگر سوار میشوم

بزرگ ترین گردهمایی درآغوش گرفتن درخت در هند

به تازگی رکورد جهانی جدیدی در هند برای بزرگ ترین اجتماعی که درخت ها را در آغوش گرفتند به دست آمد که در بزرگداشت روز بین المللی جنگل هاي ملل متحد بود. هزاران نفر در این تلاش با شعار «درخت من، زندگی من» شرکت کردند. طبق قوانین رکوردهای گینس هر شرکت کننده باید یک درخت را به مدت حداقل 60 ثانیه در آغوش میگرفت

و هرکس از این قانون پیروی نمی کرد در قضاوت نهایی حذف می شد. داور رکوردهای گینس تعداد شرکت کننده هاي مورد قبول این تلاش را 4620 نفر اعلام کرد که رکورد قبلی که 1316 نفر بود را در هم شکست. این رویداد شرکت داده شده است بود تا بر اهمیت حفاظت از محیط زیست تاکید کند. باغ 300 آکری JNTBGRI صدها درخت گوناگون گرمسیری دارد

و موسسه تمرکز زیادی روی حفاظت از آن دارد. در بین شرکت کنندگان مقامات دولتی، رسانه ها، فعالان، افراد سرشناس و دانش آموزان محلی نیز حضور داشتند.

تولید بزرگ ترین موزاییک کوکی

باهدف زیاد کردن آگاهی و حمایت از جنبش ((WE Bake)) در کانادا سازندگان آرد رابین هود و موسسه غیرانتفاعی WE Day بزرگ ترین موزاییک کوکی دنیا را در تورنتو ساختند که 131.15 مترمربع مساحت داشت. این اثر هنری کاملا غذایی از 13690 کوکی مجزا ساخته شده است و عکس نقشه دنیا را نشان می داد با قلب هاي قرمزی

که کشورهایی از دنیا را نشان می داد که (WE Bake) در انها در زندگی مردم تفاوت ایجاد کرده هست. هریک از کوکی ها به صورت جداگانه بسته بندی شده است بودند تا از اتلاف پیشگیري شود و بعد از ثبت رکورد به مردم و بانک هاي غذای محلی اهدا شدند. رکورد قبلی 126.21 مترمربع بود.

رکوردهای دیدنی کتاب رکوردهای گینس،رکوردهای کتاب گینس در جهان،دانلود کتاب کتاب گینس

رکورد کتاب گینس،برترین رکوردهای ثبت شده است در کتاب گینس،

واژه های کلیدی: کتاب رکوردهای گینس | رکوردهای گینس | ثبت رکورد | ترن هوایی | بادکنک | خرگوش | مطالب جالب و خواندنی

معرفی رکوردهای جالب و شگفت انگیز گینس (38)

معرفی رکوردهای جالب و شگفت انگیز گینس (38)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *