خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فستیوال های هیجان انگیز تابستانی اسپانیا

دوچرخه سواری | دوچرخه سوار | گوجه فرنگی | مراسم تشییع | گوجه فرنگی | نمایشگاه | بارسلونا |

فستیوال های هیجان انگیز تابستانی اسپانیا

فستیوال های هیجان انگیز تابستانی اسپانیا 

کشور اسپانیا مهد فستیوال هاي گوناگون هیجانی در اروپا است که این جشنواره ها در فصل تابستان به بحبوحه هیجان خود میرسند. اگر در تابستان امسال قصد سفر به سرزمین ماتادورها جهت تحصیل یا گردش را دارید، ۱۵ مناسبت فرهنگی و هنری اسپانیا که در شهرهای گوناگون این کشور برگزار میشود را در نظر داشته باشید که هم فال است و هم تماشا.

سرویس هنری پارس ناز، امروز شما را با جشنواره هاي گوناگون خوشحال و قشنگ و هم چنین نمایشگاه هاي هنری و تجاری اسپانیا در ماه هاي آینده آشنا میکند. با اسپانیا گردی امروز ما همراه باشید.

فستیوال های هیجان انگیز تابستانی اسپانیا

جشنواره سن فرمین

جشنواره سن فرمین «San Fermin» هر سال از ششم لغایت چهاردهم ماه جولای در شهر پامپلونا، در ایالت نابارای کشور اسپانیا برگزار می شود. اسپانیا را با رقص و موسیقی و گاو بازی می شناسیم و این جشنواره نیز، جشنواره گاو باز ها هست. تعداد زیادی از توریست ها خود را به این شهر می رسانند

دوچرخه سواری | دوچرخه سوار | گوجه فرنگی | مراسم تشییع | گوجه فرنگی | نمایشگاه | بارسلونا |

تا مراسم دویدن گاوهای خشمگین را از نزدیک نظاره گر باشند. جشنواره اي که بعضی افراد از آن بعنوان رژه خشونت در اسپانیا یاد میکنند. ویدیو زیر، شما را با بخش هایي از این جشنواره آشنا میکند.جشنواره سن فرمین بعنوان مراسم خوش حالی یک هفته اي به افتخار سن فرمین شروع شد و عملاً تلفیق سه مراسم خوش حالی به شمار می آید: روز مراسم خوش حالی سن فرمین،

نمایشگاه تجاری قدیمی و یک جشنواره گاوبازی. گفته می شود سن فرمین در همان خیابان هاي شهر پامپلونا که جشنواره در آنها برگزار میشود، به وسیله گاوها کشته شد.

تصویری از مراسم گاو بازی در جشنواره سن فرمین اسپانیا

فستیوال های هیجان انگیز تابستانی اسپانیا

از قرن چهاردهم میلادی، مردم محلی «همین طور مشهور به Mozos» با گاوهای خشمگین دویده اند. همۀ این ماجرا زمانی شروع شد که گاودارها در خیابان هاي باریک منتهی به بازارهای شهر «با گاوهای خشمگین دویدند». با تلفیق پهلوانان اسپانیایی و مقداری فن نمایشی، این دویدن ها به مسابقه اي تبدیل شد که در آن گاودارها تلاش میکنند

از گاوها جلو بزنند و رفتارهای متهورانه و شجاعانه خود را به نمایش بگذارند. نخستین دوره رسمی این جشنواره در ۷ جولای سال ۱۵۹۱ میلادی برگزار شد.

دوچرخه سواری | دوچرخه سوار | گوجه فرنگی | مراسم تشییع | گوجه فرنگی | نمایشگاه | بارسلونا |

دیدن صحنه هاي گرفتار شدن تماشاچیان سفید پوش در زیر سم گاوهای خشمگین جشنواره سن فرمین اسپانیا

برنامه به این صورت است که گاوهای خشمگین، در خیابان هاي بخش تاریخی و قدیمی شهر تا جایی که دوندگان انها را محاصر میکنند، می دوند. به نظر میرسد همۀ ساله} هزاران تن از مردان پامپولنا و تماشاگرانی که سراسر لباسهای سنتی تمیز سفید رنگ به تن کرده اند و دستمال هاي قرمز دور گردنشان بسته اند، در خیابان هاي پامپونا دور هم جمع می شوند تا در کنار گاوها، به افتخار سن فرمین، مراسم خوش حالی بگیرند.

فستیوال های هیجان انگیز تابستانی اسپانیا

دویدن گاوهای خشمگین در خیابان هاي باریک پامپونا در جریان مراسم خوش حالی سن فرمین اسپانیا

این مراسم که سال هاي پیش رنگ مذهبی آن اکثر نمایان بود، سالهاست که جنبه مذهبی آن کمرنگ تر شده است و کارناوالی است جهت بازی با گاوهای خشمگین. ضیافت، سرگرمی و خوش حالی همگی اجزاء مهم تشکیل دهنده این جشنواره به شمار می آید. این جشنواره، تلفیقی از اضداد هست: فرهنگ رسمی و عامه، مذهب و کفر، اخیر و قدیمی و نظم و آشوب.

دیدنی است که بدانید، ظهر روز ششم جولای با پرتاب فشفشه اي به آسمان در میدان شهرداری این شهر، مراسم مراسم خوش حالی شروع میشود.

تعداد زیادی از مردم شهر ترجیح میدهند این مراسم گاو بازی ماه جولای هر سال را از تراس منزل هاي خود نظاره گر باشند.

جشنواره موسیقی بارسلونا

بارسلون، دومین شهر بزرگ اسپانیا و یکی از مقصدهای دیدنی و هیجان انگیز گردشگری جنوب قاره سبز، در آخرین روزهای خرداد هر سال، میزبان برگزاری جشنواره موسیقی جذابی هست. این جشنواره که بعنوان جشنواره موسیقی الکترونیک سونار شهرت دارد، از جمله جشنواره هاي موسیقی شهری بین المللی مطرح است که در اواسط ماه جون، سرنوشت مفرحی را جهت گردشگران این شهر به ارمغان می آورد.

جشنواره موسیقی الکترونیک سونار، تلفیقی از خلاقیت و فناوری هست. این جشنواره از وقت شروع به کار خود در شهر بارسلون تا حدی رشد نموده که در سراسر دنیا برنامه می گذارد و اجراهای تحسین شده است بین المللی و همینطور معرفی استعدادهای نوظهور تجربی و تاثیرگذار را ترتیب می دهد.

این مناسبت ده ها هزار بازدیدکننده از سراسر دنیا را جلب می نماید که به بارسلون می آیند تا با سایر نوآوران این عرصه دیدار کنند و به موسیقی هاي الکترونیک بی نظیر گوش بسپارند. این جشنواره با واقع شدن در مرکز پیشرفت موسیقی الکترونیک و به واسطه تعاملاتش با فرهنگ دیجیتال، قادر است بین بازیگران و صورت های معروف برجسته و استعدادهای نوظهور در تمامی اساس هاي تولیدات صوتی تصویری و موسیقیایی رابطه ایجاد نماید.

هر سال در آخر ماه ژوئن طرفداران موسیقی الکترونیک از سراسر دنیا جهت شرکت در جشنواره «سونار» در بارسلون جمع میشوند. این رخداد سه روزه در سال ۱۹۹۴ شروع شد.

جشنواره ي سونار امسال بیست و چهارمین سال خود را شروع کرده و میخواهد صورت اي تازه اي از خود ارائه دهد که در کنار فعالیت هاي فرهنگی مربوط به عصر دیجتیال و موسیقی دان ها و دی جی ها، خلاقیت و نوآوری فنی در مرکز دقت باشد. در جشنواره امسال بیش از هزار بلیط فروخته شد. دغدغه مهم برگزار کنندگان جشنواره سونار این است که از پیشرفت هاي موسیقی و تکنولوژی عقب نمانند.

در طول روز حاضران در جشنواره می توانند در اتاقهای تاریک طیف وسیعی از نمایش هاي همراه با نوآوری را تماشا کنند که در آنها از موسیقیدانها خبری نیست. شبها هم در فضایی به وسعت پنج کیلومتر مربع، دی جی هایي از سراسر دنیا برنامه هاي زنده جهت حاضران در فستیوال اجرا میکنند.

گردهمایی شرکت کنندگان در جشنواره موسیقی سونار بارسلون

جشنواره موسیقی الکترونیک سونار در بارسلون با منطبق نمودن سالن ها و فضاهای منحصر بفرد اجرا با مقوله صدا و معطوف نمودن دقت ها به جالبترین استعدادهای وطنی و مکان هایي در شهر که این مناسبت در آنها برگزار میشود، بیش از ۵۰ مناسبت را در مناطق گوناگون دنیا ترتیب داده هست.

فعالیت هاي فستیوال موسیقی الکترونیک سونار بارسلون ۲۰۱۷ عبارت است از: فعالیت هاي جشنواره موسیقی الکترونیک سونار در بارسلون عبارتند از: Sonar by Day، در نمایشگاه تجاری واقع شده است هست، کنسرت ها و دی جی ها، نمایشگاه ها و Sonar+D «کنفرانس بین المللی تبدیل دیجیتال»، کنگره بین المللی که به صنایع نوآورانه دیجیتال میپردازد و به وقت هاي ایجاد شبکه ارتباطی، تجاری و حرفه اي تخصیص داده شده است دارد.

جشنواره توماتینا «جشنواره گوجه»

جشنواره گوجه فرنگی که همچون جشنواره پرتقال ونیز ایتالیا، گردشگران بسیاری را به جنوب اروپا می کشاند

جشنواره توماتینا «La Tomatina festival» جشنواره مبارزه با گوجه فرنگی است که در آخرین چهارشنبه ماه آگوست هر سال، در شهر بونول نزدیک والنسیای اسپانیا برگزار می شود. ده ها هزار نفر از مردم، از گوشه و کنار دنیا به منظور شرکت در بزرگترین گردهمایی «مبارزه با گوجه فرنگی» دنیا خود را به این شهر می رسانند.

جایی که در آن ده ها تن گوجه فرنگی کاملا رسیده، در خیابانها پرتاب می شوند. این افراد در این روز در کنار هم جمع می شوند و به نوعی به افتخار مریم مقدس و لویس مقدس به طرف یکدیگر گوجه فرنگی پرتاب میکنند. این مراسم از اوایل دهه ۱۹۴۰ میلادی به این سو در کشور اسپانیا مرسوم شده است هست.

گرچه این مراسم تا حدودی در وقت ژنرال فرانکو، دیکتاتور اسپانیا محدود شده است بود. در این مراسم بانوان با لباس یک دست سفید و مردها بدون پیراهن ظاهر میشوند. کسانی که از این عرف پیروی نکنند بیش از دیگران مورد اصابت گوجه قرار میگیرند. در آخر نیز به وسیله پمپ هاي فشار نیرومند آب، گوجه ها از روی بدن همۀ پاک میشود.

در کشورهای زیادی مراسم خوش حالی پرتاب گوجه فرنگی برگزار می شود ولی فستیوال توماتینای اسپانیا از بزرگترین جشنواره هاي پرتاب تفاله گوجه فرنگی در دنیا می باشد. و همه ي ساله برگزار میشود.دیدنی است که بدانید شبیه این جشنواره عجیب اسپانیایی ها در تابستان هر سال، در کلمبیا هم برگزار می شود.

تاریخ کوتاه دیدنی جشنواره گوجه فرنگی

در ساال ۱۹۴۵ میلادی در یک جشنواره خیایابی به نام فستیوال غول ها بعضی از جوانان که خواستار شرکت در این مراسم خوش حالی بودند کشمکشی در «پلازا دل پوئبلو» میدان مهم شهر به راه انداختند. در آن اطراف یک سبزی فروشی بود و افراد درگیر در ماجرا شروع به پرتاب گوجه هاي این مغازه به یکدیگر کردند.

پلیس آخر این جنجال را خاتمه داد و افراد درگیر در این جنگ گوجه اي را وادار به پرداخت غرامت سبزی فروش کرد. سال بعد در همان روز جوانان دوباره به همان مکان آمدند و با گوجه هایي که از منزل آورده بودند شروع به بازی و تفریح کردند که به وسیله پلیس متفرق شدند.

اما اینکار هر سال تکرار و به نوعی عرف تبدیل شد. در سال ۱۹۵۷ میلادی مجوز گوجه بازی در چنین روزی رسما صادر شد. ولی در سال بعد باز هم مردم پیروز به گرفتن مجوز برگزاری این مراسم خوش حالی نشدند و پلیس عده زیادی راکه بدون مجوز این مراسم را برگزار کرده بودند بازداشت کرد. بعد از آن هر سال برگزار کنندگان این مراسم با تصویر العمل سخت پلیس روبرو می شدند

تا این که در سال ۱۹۵۷ جوانان والنسیا مراسمی به نام «مراسم تشییع جنازه گوجه» برگزار کردند که در آن کمدین ها و نوازندگان زیادی شرکت داشتند.

در این مراسم آنها با تابوتی پر از گوجه در خیابان راه افتادند و موسیقی ترحیم نواختند. این مراسم زنگ خطری بود جهت مقامات. به این ترتیب در سال ۱۹۵۷ دولت اسپانیا با قید و شرط هایي به مردم اجازه داد تا بعد از آن جشنواره گوجه ها را برگزار کنند. سال ۱۹۷۵ میلادی نقطه عطف دیگری در تاریخ این مراسم خوش حالی بود.

تا این سال همۀ وقت} گوجه فرنگی مورد نیاز جهت برگزاری این مراسم به وسیله خود مردم تهیه می شد ولی در این سال فردی به نام سن لوئیس برتران که از بزرگان شهر بونول بود ترتیبات مورد نیاز را جهت جشنواره تدارک و گوجه این فستیوال را نیز خود تهیه کرد و بعد از آن دولت خود تهیه گوجه این مراسم خوش حالی را به عهده گرفت. قوانین بازی در جشنواره توماتینا ۲۰۱۷: این بازی ساعت ۱۰ صبح شروع میشود و به مدت یک ساعت ادامه دارد.

بعد از آن تمام میدان شهر پر از گوجه میشود و هوا هاي آب گوجه به راه میوفتد. بعد مردم با کمک شلنگ هاي آب پاشی خودرو هاي آتشنشانی تن و بدن خود را می شویند و به منزل هاي خود می روند. اگر زمانی قصد نمودید تا به اسپانیا و شهر بونال مسافرتی داشته باشید و در جشنواره گوجه فرنگی شرکت نمایید

به علت داشته باشید که از ایستادن در ردیف اول تماشاچیان پرهیز نمایید لیکن که با به صدا در آمدن زنگ، بارانی از گوجه فرنگی هاي له شده است و پر آب به سوی شما باریدن خواهد گرفت!

قواعد جشنواره گوجه فرنگی اسپانیا

برای شرکت در این مراسم خوش حالی باید بلیت تهیه کنید. چند قاعده مهم در این بازی وجود دارد: گوجه ها باید گذشته از پرتاب شدن له شده است باشند. هیچ شی دیگری در این بازی نباید پرتاب شود. شرکت کنندگان نباید راه کامیون هاي حامل گوجه را سد کنند.شرکت کنندگان نباید لباسهای یکدیگر را پاره کنند. بعد از دومین زنگ آخر مراسم خوش حالی هیچ گوجه اي دیگر نباید پرتاب شود.

جهت کسب اطلاعات اکثر به درگاه اطلاع رسانی چند زبانه و رسمی مناسبت به این آدرس مراجعه فرمایید.

مسابقات دوچرخه سواری تور اسپانیا «Vuelta a España»

اضافه بر این دو جشنواره اي که در اوج اشاره کردیم، مسابقه های ورزشی هم در تابستان هر سال در اسپانیا برگزار می شود که این کشور را میزبان ورزشکاران و همین طور تماشاگرانی میکند که جهت دیدن یکی از مهیج ترین مسابقه هاي ورزشی اسپانیا، همه ي ساله راهی این کشور میشوند. در واقع گردشگری ورزشی

که یکی از آنها برگزاری مسابقه هاي ورزشی به منظور جذب توریست هست، از متداول ترین روشها جهت رونق صنعت گردشگری هر کشور به شمار میرود.

این مسابقات، در زمره سه مسابقه آشنا شده است دوچرخه سواری در دنیا هست. این تور بزرگ مسابقه های دوچرخه سواری در سه هفته و بصورت مرحله اي برگزار خواهد شد. تا کنون هیچگاه نخستین هفته این تور بزرگ به علت حضور تعداد بالای دوچرخه سواران حرفه اي تا این میزان هیجان انگیز نبوده هست.

مسابقات دوچرخه سواری تور اسپانیا را در یک جمله میتوان «رویدادی خوشگل و خیره کننده» توصیف کرد؛ یک دور کامل کشور اسپانیا که از معمولاً آندلس شروع شده است و دوچرخه سواران از آنجا به طرف شمال و به سمت کوهستان هاي سرسبز رکاب خواهند زد. این تور بی نظیر در مسیر خود شما را به سفری از میان برترین مناطق دوچرخه سواری اسپانیا میبرد و گاهی اوقات از بعضی از کشورهای همسایه نیز عبور خواهد کرد.

چنانچه شما به بودن در شرایط کوهستانی عادت نداشته نباشید، مسابقه های دوچرخه سواری تور اسپانیا اندکی به بی رحمی و خشونت شهرت دارد. حتی اگر شما در دوچرخه سواری در بزرگراه هاي شیب دار هم تبحر داشته باشید، باز هم به نظر نمی رسد کسی در اوج رفتن از شیب هاي ۳۰ درجه بسیار بافایده هست.

تور دوچرخه سواری اسپانیا را در سطح تور دو فرانس می دانند.

مسابقات دوچرخه سواری تور اسپانیا نخستین بار در سال ۱۹۳۵ میلادی برگزار شد ولی بعد از وقفه به علت جنگ جهانی مجدداً از سال ۱۹۵۵ میلادی به صورت هر سال برگزار میشود، این مسابقه های به مدت سه هفته و در مسیرهای متغیر در سرتاسر اسپانیا انجام میشود.

مراسم افتتاحیه مسابقه های در سال ۱۹۳۵ میلادی تنها با حضور ۵۰ شرکت کننده برگزار شد که بایستی مسیر ۳۴۱۱ کیلومتری مسابقه را تنها در ۱۴ مرحله یعنی با میانگین ۲۴۰ کیلومتر در هر مرحله رکاب می زدند.

عکس ایندکس درگاه اطلاع رسانی مسابقه هاي دوچرخه سواری لاوولتا اسپانیا

ایده شکل گیری این مسابقه های از موفقیت هاي تورهای فرانسه و ایتالیا الهام گرفته شده است بود. امروزه این مسابقه های بصورت تور بزرگ فصل دوچرخه سواری برگزار میشود که ۲۱ مرحله دارد و شروع آن از Balneario Laias و با مرحله وقت گیری تیمی خواهد بود. در مراحل بعدی ۱۰ دوچرخه سوار افزایش یافته به مرحله بعد حضور خواهند داشت. مسابقه های در شهر مادرید به اتمام میرسد.

عکس اینستاگرام ۱۰۹ هزار فالوئری مسابقه هاي دوچرخه سواری اسپانیا

مسیر مسابقه های دوچرخه سواری تور اسپانیا در ۱۹ دی ۱۳۹۵ اعلام و مشخص شد. برعکس دو دوره پیشین این مسابقه های که از آندلس شروع می شد، این دوره از مسابقه های هفته اول خود را در ایالت گالیسیا در شمال غربی اسپانیا خواهد گذراند و نخستین مرحله آن وقت گیری تیمی در Castrelo de Miño خواهد بود.

عکس هایي از مسابقه هاي دوچرخه سواری تور اسپانیا در سال ۲۰۱۷

اولین افزایش قابل دقت در انتهای مرحله سوم خواهد بود که ۱۰ صعودکننده به مرحله بعد در آن مشخص میشوند. مسابقه های در طول مسیر خود گذشته از رسیدن به منطقه باسک از آستوریاس عبور خواهد کرد و طبق توصیفات درگاه مطرح دوچرخه سواری، مرحله سیزدهم سخت ترین بخش مسابقه خواهد بود که در نزدیکی مرز فرانسه انجام خواهد شد.

در روزهای بعدی مسیر مسابقه حرکت خود را به پایین خلیج اسپانیا ادامه خواهد داد و بعد از چندین مرحله کوهستانی و تنها یک مرحله وقت گیری انفرادی بزرگراه اي، به مرحله ۱۹ می رسد. در انتهای منطقه Alto de Aitana شرکت کنندگان یک مرحله دیگر کوهستانی خواهند داشت و بعد از آن در مرحله نهایی به مادرید میرسند.

عبارات مهم : دوچرخه سواری – دوچرخه سوار
پست هاي اینستاگرامی کانال اختصاصی مسابقه هاي دوچرخه سواری تابستانی اسپانیا، در جذب گردشگران اروپایی به جنوب این کشور تاثیر زیادی داشته هست

جهت کسب اطلاعات اکثر به وبسایت رسمی مناسبت به این آدرس مراجعه فرمایید.اینستاگرام این مسابقه نیز جهت آگاهی از عکسهای متن و حاشیه مناسبت و همین طور دیدن لایوهایی که بزودی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت را در این نشانی دنبال نمایید.

جشنواره بین المللی تئاتر آماتور خیرونا اسپانیا «FITAG»

عکس ایندکس درگاه جشنواره بین المللی تئاتر آماتور اسپانیا «فیتاگ»

اسپانیا همچون ایتالیا، کشور موسیقی، معماری و تئاتر است و بعضی از گردشگران هنرمند عاشق این دیار، همه ي ساله به منظور شرکت در جشنواره ها و رویدادهای تخصصی هنری، رهسپار سرزمین ماتادورها میشوند.

یکی از جشنوره هاي هنری مشهور اسپانیا در تابستان هر سال، جشنواره بین المللی تئاتر آماتور خیرونا است که به منظور فراهم کردن بستر اجرای تئاتر هاي خیابانی و روی سن برگزار می شود. این جشنواره در سال ۱۹۹۸ با نام El Pati شروع به کار نمود و از آن وقت به بعد برنامه تلفیقی هنرهای نمایشی جذابی را در شهر خیرونا اسپانیا و مناطق اطراف این شهر برگزار نموده هست.

این جشنواره مسلماً رویدادی معتبر به شمار میرود که هنرپیشگان غیر حرفه اي در آن با اجرای نمایش هاي نه عمده حرفه اي، احساسات ناشی از خلاقیت و نوآوری خود را به نمایش می گذارند. بدهید ترتیب، این جشنواره آثار خوبی راکه غالباً عمده مورد حمایت این صنعت قرار نمیگیرند، به نمایش می گذارد و این عدم حمایت، به رسمیت آشنا شدن این آثار را با مسئله مواجه می سازد.

اگر خواستید در جشنواره هنری تئاتر آماتور اسپانیا شرکت کنید، از وقت هاي اقامتی ارزان قیمتی که سایت TRIVAGO در نزدیکی محل برگزاری مناسبت ارائه میکند بهره گیری نمایید

بنابراین، این جشنواره پاداشی جهت تلاش هاي انجام گرفته در شکل گیری آثار گمنام و تلاش هایي در این اساس که به چشم نمی آیند، به شمار می آید و می تواند آثار با کیفیتی را به نمایش بگذارد. بعلاوه، این جشنواره، شیوه اي جهت درک و فهم بهتر و حمایت از تئاتر آماتور محسوب می شود.

یکی از مشخصات این جشنواره، جاذبه ملاقات با هنرپیشگان بخش هاي گوناگون دنیا به شمار می آید که به مدت چند روز در کنار یکدیگر زندگی می کنند و با مخاطبین این جشنواره از نزدیک در رابطه میباشند

شیوه برگزاری و شرکت در جشنواره

این جشنواره با دقت به بین المللی بودن آن، باید در نظر داشته باشید که مخاطبین آثاری که در این مناسبت به نمایش گذاشته میشود، متعلق به فرهنگ هاي گوناگون میباشند و به همین علت به زبان هاي مختلفی صحبت میکنند.

بنابراین، این جشنواره باید جهت آن دسته از نمایش هایي که علیرغم زبان متفاوت اجرا، به واسطه شاخصه هاي دراماتیک خود می توانند جهت مخاطبین قابل درک باشند، ارزش بیشتری قائل میشود. از شرکت هرگونه طرح اجرای تئاتر-رقص یا اجرای تئاتر اشاره اي در این جشنواره به گرمی استقبال میشود.

کمیته هنری این جشنواره به منظور دستیابی به بالاترین سطح ممکن استاندارد در تئاترهای آماتور، از میان آثار ارائه شده است دست به گزینش میزند. کمیته هنری این جشنواره، حداکثر ۱۴ گروه را از میان درخواست هاي رسیده، گزینه می نماید. احتمالاً شرکت هاي برگزیده به وسیله یک عضو یا اکثر از کمیته ارزیابی این جشنواره مورد دیدار قرار میگیرند تا کیفیت اثر ارائه شده است در قالب DVD مورد بررسی قرار گیرد.

هزینه هاي غذا و اقامت اعضای گروه تا ۱۲ نفر به عهده جشنواره هست. جشنواره از این حق برخوردار است تا تعداد اعضای گروه با کمک هزینه اقامت را بر اساس ماهیت اثری که قرار است ارائه شود، زیاد کردن دهد. هر گروه در مجموع ۳۰۰ یورو دریافت خواهد نمود. این مبلغ زمانی که اجرای نمایش گروه به اتمام میرسد، پرداخت می شود. هزینه هاي سفر و نقل و انتقال وسایل صحنه به شهر خیرونا به عهده شرکت اجرا کننده نمایش هست.

واژه های کلیدی: دوچرخه سواری | دوچرخه سوار | گوجه فرنگی | مراسم تشییع | گوجه فرنگی | نمایشگاه | بارسلونا | جشنواره | اسپانیا | میلادی | موسیقی

فستیوال های هیجان انگیز تابستانی اسپانیا

فستیوال های هیجان انگیز تابستانی اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *