خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

طالع بینی جالب و تازه هفت روز آینده شما

موفقیت | زندگی | احساس | احساسی | انواع فال و طالع بینی

طالع بینی جالب و تازه هفت روز آینده شما

طالع بینی جالب و تازه هفت روز آینده شما 

فال هفتگی جالب جهت شما آماده نموده ایم که می توانید اتفاقات زندگی خود را در این هفت روز آینده نگری کنید که خواندن آن هیجان انگیز است. یک طالع بینی کامل بر اساس شرح ماه تولدتان به شما عکس کاملی از زندگی می دهد و ممکن است به کلی زندگی تان را عوض کردن دهید. بعد ببینیم در طالع این هفته شما چه اتفاقاتی رقم خورده است.

فروردین
آغاز هفته وقت خوبی جهت حل هر نوع مسئله و انجام کارهای عقب افتاده هست. اگر کارهای منزل عقب افتاده دارید یا وسیله ای خراب شده است که باید درست کنید آن ها را انجام دهید. ایمیل ها را چک کرده و پاسخ دهید. این گونه آرامش بیشتری دارید و انرژی بیشتری جهت انجام کارهای دیگر خواهید داشت.

طالع بینی جالب و تازه هفت روز آینده شما

اردیبهشت

عبارات مهم : موفقیت – زندگی
اکنون وقت خوبی جهت سفر نیست. ولی اگر تصمیم تان را گرفته اید حتما داروهای مورد نیاز را با خودتان ببرید چون ممکن است کوچکترین سردرد همه برنامه های تان را به هم بریزد. انعطاف پذیری و مثبت بودن کلید موفقیت شماست. این را بدانید که در هر اتفاقی حکمتی است بعد عمده خودتان را دلواپس اتفاقات اخیر نکنید.

خرداد
این هفته تمرکز زیاد روی پرسشها مالی شماست و مناسب ترین وقت جهت پول درآوردن و حل پرسشها مالی هست. ممکن است مشکلاتی سر راهتان قرار بگیرد و مانع از رسیدن شما به پولی که میخواهید شود ولی باز هم تلاش کنید آرامش تان را حفظ کرده و لبخند به لب داشته باشید تا پرسشها به شما غلبه نکند.

موفقیت | زندگی | احساس | احساسی | انواع فال و طالع بینی

تیر
این هفته اتفاقات عجیب زیادی در پیش رو دارید. مریخ و عطارد در جهت مخالف پلوتو قرار گرفته اند و احساس شما را بر می انگیزند. بعد عمده عجیب نیست اگر عاشق شوید ولی اگر مراقب نباشید در جبهه مخالف او قرار می گیرید.اگر میخواهید موفق باشید روش تان را عوض کردن دهید تا به نتیجه ای که میخواهید برسید.

مرداد
اگر احساس میکنید کاملا حالتان خوب نیست باید اقداماتی انجام دهید. قرارهای غیرضروری را کنسل کنید، شبکه های مجازی را کمتر کنید و به خودتان فرصتی جهت عوض کردن بدهید. اگر تا کنون از رویارویی با پرسشها هراس داشتید اکنون پلوتون به شما این توانایی را می دهد و باعث میشود عوض کردن بزرگی را تجربه کرده و تمام نگرانی های چند ماه اخیر را دور بریزید.

شهریور
توانایی های خود را دست کم نگیرید شما میتوانید مسیرهایی را بروید که خیلی ها در آن شکست خورده اند. بعد خودتان را باور کنید و به دنبال حل پرسشها بروید. مدتی است بر سر دوراهی قرار گرفته اید ولی اکنون به راه حلش رسیده اید. تنها کسانی به موفقیت و خوش حالی می رسند که دید مثبتی به شرایط داشته و توانایی های خود را باور داشته باشند.

طالع بینی جالب و تازه هفت روز آینده شما

مهر
نمی خواهم بگویم زندگی ساده است ولی تا این حد که شما فکر میکنید سخت نیست. سیاره پلوتون چالش هایی را به زندگی تان وارد می کند. این چالش می تواند مشکلاتی در اثر فروش منزل باشد یا ممکن است یکی از اعضای خانواده باعث نگرانی شما شود یا شاید هم تلاش بی اندازه شما جهت ایجاد یک آینده موفق باشد. به تلاش تان ادامه دهید ولی زندگی را تا این حد سخت نگیرید.

آبان
اتفاقات این هفته بسیار چالش برانگیز هستند. بعد مراقب باشید کاری انجام ندهید که بعدا احساس پشیمانی کنید. هیچگاه پل های پشت سرتان را خراب نکنید. هر چیز غیرضروری را از زندگیتان از بین بردن کنید تا زیاد به کارهایتان پیگیری کنید.

موفقیت | زندگی | احساس | احساسی | انواع فال و طالع بینی

آذر
مقابله مریخ و پلوتون وضعیتی را ایجاد کرده است که باید کاملا محتاط باشید. اکنون در وضعیتی نیستید که چشم و گوش را کاملا ببندید و به این امید باشید که همه ی چیز خوب پیش برود. باید همه چیز را تحت نظارت داشته باشید. تلاش کنید دیگران را در اوضاع انجام شده است قرار دهید تا کارها به خوبی پیش برود.

دی
یک مناسبت خاصی در پیش رو دارید و همین باعث شده است کمی دلواپس شوید. عبور سیاره پلوتون از نشانه شما، امور مالی، احساسی، انرژی فیزیکی و قدرت ذهنی را تامین کرده هست. از طرفی با مسئله ای رو به رو می شوید که تمام این منابع را تخلیه خواهد کرد.البته همه چیز خوب پیش میروید ولی با دانستن این عنوان تلاش میکنید بهتر با آن رو به رو شوید. جهت برطرف هر مشکلی باید وقت گذاشت و تلاش کرد.

طالع بینی جالب و تازه هفت روز آینده شما

بهمن
اگر برنامه تعمیر یا دکور مجدد در سر داشته اید اکنون مناسب ترین وقت جهت این کار هست. این روزها کوچک ترین کاری که انجام میدهید تبدیل به بزرگترین شاهکار شما خواهد شد. خبری که مدت ها منتظرش بوده اید رسیده است به همین خاطر میتوانید درست تصمیم گیری کنید. در کل این هفته خیلی از پرسشها مبهم برایتان براق سازی میشود.

اسفند
برای ما آدم ها راحت به دست آوردن خیلی رضایت بخش تر است ولی جهت به دست آوردن هر چیزی باید تلاش کرد و بهای آن را پرداخت. جهت آینده خوب تلاش کنید و این را در ذهن داشته باشید که جهت شادی، موفقیت و آرامش باید مشکل ها را تحمل کرد.

واژه های کلیدی: موفقیت | زندگی | احساس | احساسی | انواع فال و طالع بینی

طالع بینی جالب و تازه هفت روز آینده شما

طالع بینی جالب و تازه هفت روز آینده شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *