خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

روش های عجیب جهت ماساژ دادن زنان و مردان در جهان

افراد نابینا | درمان طبیعی | آرامش بخش | آب درمانی | کاکتوس | ماساژ | درمانی | مطالب جالب و خواندنی

روش های عجیب جهت ماساژ دادن زنان و مردان در جهان

روش های عجیب جهت ماساژ دادن زنان و مردان در جهان 

برخی از روشهای ماساژ درمانی در کشورها وجود دارد که گاهی خوفناک به نظر می رسد، مثل ماساژ دادن با ساطور! با انواع روشهای ماساژ آشنا می شویم. ماساژ یک درمان حقیقی هست. بعد از یک روز سخت کاری، یک ماساژ درمانی آرامش بخش حس بی نظیر اي میدهد. ماساژ به تسکین درد،

کاهش استرس و اصلاح سلامت کلی کمک می کند. ماساژ ها از وقت باستان وجود داشته و به همین دلایل امروزه هم بهره گیری میشود. آن ها از تمدن هاي گوناگون سراسر دنیا ریشه گرفته و انواع و اشکال گوناگونی دارند و به روش هاي گوناگونی انجام می شوند که عمدتا به نیازهای بدن شخص و نتیجه های مورد انتظار بستگی دارد.

روش های عجیب جهت ماساژ دادن زنان و مردان در جهان

معمولاً ماساژ ها نشان دهنده تجارب فرهنگی غنی مکانی میباشند که از آن آمده اند. در دوران نوین، تجهیزات و امکانات و منابع گوناگونی در ماساژ به کار گرفته میشود و پشت هر شگرد اصول علمی وجود دارد. معمولاً ماساژ مشمول بر حرکت نرم و تند، آرام و محکم می شود تا بدن را جنبش کند، مثل کشیدن، فشار دادن و ضربه زدن روی نقاط خاص.

هر شگرد ماساژ درمانی بدون دقت به قدیم یا اخیر بودنش منحصر به فرد است و گاهی مشمول بر روش هاي عجیب غریبی جهت تعادل جسمی، روانی و احساسی میشود. در اینجا ۱۵ ماساژ درمانی دیدنی دقت را دیدن می کنید.

افراد نابینا | درمان طبیعی | آرامش بخش | آب درمانی | کاکتوس | ماساژ | درمانی | مطالب جالب و خواندنی

ماساژ مار

شمار زیادی از ماساژ و آب درمانی هاي سراسر دنیا واقعا عجیب میباشند. ماساژ با مار احتمالا عجیب ترین آن هاست که حتی گذشته از شروع جلسه هم باعث وحشت می شود. آیا تا اکنون یک مار پیتون غول جسد را دیده اید؟ میتوانید تصور کنید که یک یا دو مار ۲۵۰ کیلوگرمی ۱۵ دقیقه روی بدن تان بخزند و ماساژتان بدهند؟

مردم جنوب شرقی آسیا با این ماساژ خوفناک آشنا میباشند و شمار زیادی از آن ها فکر میکنند این ماساژ ارزش بردباری این وحشت را دارد. ولی جهت ما که همۀ وقت} تلاش کرده ایم از این موجودات وحشی دور باشیم این یک ماساژ خوفناک است که احتمالا هیچگاه سراغش نخواهیم رفت.

ماساژ کاکتوس

روش های عجیب جهت ماساژ دادن زنان و مردان در جهان

کشور مکزیک با بیابان هاي وسیع و پر از کاکتوسش آشنا می شود. احتمالاً همین فراوانی کاکتوس باعث شده است آن ها فوایدی که این گیاه جهت سلامتی دارد و در نهایت ماساژ کاکتوس را کشف کنند. علی رغم انچه اکثر مردم فکر میکنند این ماساژ دردناک نیست. کاکتوس هاي پهن جهت ماساژ بهره گیری می شوند،

اما گذشته از بهره گیری همۀ تیغ هاي آن زدوده می شود. اثر آبرسانی تجربه این ماساژ را واقعا لذتبخش میکند. اضافه بر این، قسمت هاي منتخب کاکتوس با تکیلا آمیخته می شوند تا آبرسانی بهتری داشته باشند. بعد از این ماساژ سطح جدیدی از آرامش و پوستی تندرست و هیدراته را تجربه خواهید کرد.

افراد نابینا | درمان طبیعی | آرامش بخش | آب درمانی | کاکتوس | ماساژ | درمانی | مطالب جالب و خواندنی

ماساژ با ساطور

دائولیائو «Daoliao» یک شگرد چینی باستانی جهت یک درمان طبیعی هست، ماساژی با ساطور که اکنون در تایوان مشهور شده است هست. این ماساژ مشمول بر ضربات چاقو به صورت و بدن مشتری بعنوان شکلی از ماساژ درمانی می شود. طبق قوانین درمان باستان، این ساطورهای فولادی به زهر زدایی بدن و اصلاح گردش خون کمک می کنند.

برای اکثر ما که این ابزار آشپزخانه را می شناسیم عجیب است که چگونه افراد بدون کبودی و خراشیدگی جلسه ماساژ را ترک میکنند. از همه ي جالبتر این که احساس آرامش و رضایت بی نظیر اي میدهد. جهت افرادی که دلیری مورد نیاز را ندارند این ماساژ مثل انتظار جهت یک فاجعه خون آلود هست. گرچه یک اشتباه کافیست تا چنین اتفاقی بیفتد!

روش های عجیب جهت ماساژ دادن زنان و مردان در جهان

ماساژ فیل

فیل ها جزء عظیم ترین و در عین حال آرام ترین موجودات این سیاره میباشند. آن ها بی نظیر سنگین میباشند، ولی میتوانند درمانگر ماساژ شما باشند. در تایلند که فیل چندان هست، این جانور جالب پای غول جسد خود را بلند می کند و با گذاشتن آن روی بدن شما به آرامی ماساژتان می دهد.

وزن پای فیل فشار مناسبی به بدن شما وارد می کند. با این حال، این شغل با ستم به این حیوانات بیچاره همراه است و از این جهت بحث برانگیز شده است هست. حتی اکثر گردشگران در تایلند این تجربه را تحریم می کنند. امیدواریم یا قوانینی جهت این ماساژ در نظر گرفته شود یا به طور کلی متوقف شود گذشته از این که فیل ها در نهایت به کسی صدمه بزنند.

ماساژ با آتش

درمانگران ماساژ چینی شاد می شوند یک ماساژ آتش به شما ارائه دهند. چین با ماساژهای قدیمی مشهور است و این یکی را واقعا باید آزمون کنید. ماساژ آتش روشی است که از آتش جهت درمان و ریلکس کردن بهره گیری می کند. در این ماساژ گذشته از این که از طناب و پارچه و الکل جهت برافروختن آتش و کباب کردن

بدن مشتری بهره گیری شود وی را به روش سنتی ماساژ می دهند. هرچند خطرناک به نظر می رسد، ولی واقعا اینجور نیست. در واقع شمار زیادی از افراد تعجب میکنند که این ماساژ چقدر آرامش بخش هست.

ماساژ با سیلی زدن

چه کسی فکرش را می کرد که درد سیلی خوردن جهت سلامتی خوب باشد؟ این قانون مهم این ماساژ هست. همانطور که از نامش پیداست، این ماساژ باستانی تایلند به ریلکس کردن عضلات کمک میکند. این روش مشمول بر ترکیبی از نوازش هاي آرام و سیلی هاي دردناک است که باعث جنبش ساخت کلاژن در صورت می شود.

هم چنین این روش جهت اصلاح گردش خون هم خوب هست. اگر به دنبال یک ماساژ غیرمعمولی صورت هستید که نتیجه های را تضمین کند و به درد اهمیت نمیدهید این ماساژ را به شما پیشنهاد می کنیم.

ماساژ حلزون

ماساژ دیگری که میتواند چندش آور باشد ماساژ حلزون هست. این یک روش نسبتا اخیر در درمان قشنگی و ریلکسیشن هست. طبق تحقیقات زیبایی، حلزون جهت بازسازی پوست مورد نیاز هست. آن ها مخاطی دارند که به از میان بردن زخم ها، چین و چروک ها، سوختگی ها و دیگر علائم زشت صورت و بدن کمک میکند.

به همین علت حدود سه حلزون روی پوست قرار داده میشوند تا به آرامی اوج و پایین بروند. هرچند این درمان یا ماساژ صورت در روسیه، اروپا، ژاپن و کشورهای دیگر محبوب هست، ولی هنوز جهت بعضی افراد غیرقابل تصور هست.

ماساژ به وسیله نابینایان در فیلیپین

ارائه خدمات ماساژ انواع و طبقه بندی هاي گوناگونی دارد. با دقت به نیازهای خاص مشتریان، گفته می شود که افراد نابینا برتری دارند. ایده ماساژ دادن افراد نابینا از قرن هشتم در چین نخست شد، جاییکه راهب بودایی «جیانژن» بعد از از دست دادن بینایی اش ماساژ را با کارایی بیشتری انجام می داد.

اعتقاد بر این است که از دست دادن بینایی عموما با زیاد کردن حساسیت همراه است به همین علت است که نابینایان اینکار را بهتر انجام می دهند. آن ها به حواس دیگر خود از جمله حس لامسه متکی میباشند.

ماساژ حمام گل

این روز ها حمام گل طرفداران زیادی پیدا کرده، لیکن افراد تلاش می کنند در طبیعت به دنبال راه هایي جهت برای حفظ آرامش و تازگی خود بگردند. گرمای عمیق گل هاي زمین گرمایی که در ویتنام بهره گیری میشود جهت پوست و بدن خوب هست. در حالیکه اکثر افراد گل را کثیف و پر از میکروب میدانند،

در ویتنام از آن جهت ماساژ بدن بهره گیری می کنند. این نوع ماساژ درد و پریشانی را کم کردن می دهد و گردش خون را اصلاح می بخشد و هم چنین خاصیت زهر زدایی نیز دارد. هنگامی که حمام گل انجام شد، مشتریان اغلب به اتاق بخار یا سونا می روند. اکثر پکیج ها مشمول بر ماساژ پا در آبگرم هم میشود.

ماساژ غلغلک

 به گزارش پارس ناز تا اکنون درمورد ماساژی شنیده اید که باعث خنده و قهقهه شما با صدا بلند می شود، چون غلغلکتان می آید؟ در اسپانیا، روش ماساژ غلغلک جهت کم کردن استرس بهره گیری میشود. در این ماساژ از هیچ فشار و ضربه اي بهره گیری نمی شود و فقط نوک انگشتان و پر میباشند که بدن شما را لمس میکنند.

این ماساژ در یک اتاق نیمه تاریک و همراه با یک موسیقی آرامش بخش و روغن هاي خوشبو انجام می شود. مشتریان میتوانند درمورد شدت این ماساژ با درمانگران خود گفتگو کنند بنابراین چندان آزار نخواهند شد. کاری از دستمان بر نمی آید فقط می توانیم جهت افراد غلغلکی که نمیتوانند از این ماساژ لذت ببرند احساس افسوس کنیم

ماساژ گوندولا

گوندولا قایق ونیزی است که با یک پاروی دسته بلند هدایت می شود. در ونیز گوندلاهای سنتی بسیار معمول میباشند. گرچه در مورد قایق کانال هاي ونیز گفتگو نمیکنیم، منظورمان ماساژی است که روی گوندلا انجام میشود. مشتریانی که از این ماساژ درمانی ۴۰ دقیقه اي استفاه می کنند در راحتی و آرامش روی آب حرکت کرده

و به نقطه اي خاص در تالاب برده می شوند. خود این عنوان به تنهایی یک گام بزرگ در ریلکسیشن هست، لیکن حرکت آرام آب، گوندولا را مثل گهواره لزرش میدهد و نسیم آن را تجربه اي لذتبخش می کند. این ماساژ با روغنی انجام می شود که مخلوطی از ضد آفتاب، ویتامین اي و اف، شیر هلو و روغن قهوه میباشند. هیچ چیز خوفناک و ناخوشایندی در مورد این ماساژ وجود ندارد جز این که در فضای باز انجام می شود.

ماساژ گوآشا «Gua sha» در چین

ماساژ گواشا در چین با بهره گیری از یک وسیله با لبه صیقلی انجام می شود که روی پوستی که قبلا با روغن چرب شده است با فشار حرکت داده می شود. به طور سنتی، درمانگران از ابزار جادویی و ارزان قیمتی مثل شاخ و استخوان حیوانات، سکه ساییده، قاشق یا سنگ یشم بهره گیری میکردند.

به طور معمول از یک درپوش فلزی با لبه گرد هم بهره گیری میشود. بعضی گیاه های مثل ریشه زنجبیل گذشته از ماساژ از اوج به پایین روی ستون فقرات ریخته میشود. فشار ابزار ها روی پوست و عضلات جهت بعضی افراد تجربه لذتبخشی نیست. افرادی که بردباری بالایی نسبت به درد دارند باید حتماً این ماساژ را آزمون کنند. ولی بعضی افراد بردباری این درد جهت رسیدن به سلامت و آرامش را مورد نیاز نمیدانند.

ماساژ هیلوت «Hilot»

افرادی که به ماساژ دستی علاقمند میتوانند ماساژ هیلوت مجموعه جزایر فیلیپین را آزمون کنند. در مناطق روستایی، معمولاً یک مرد نسبتا سالخورده وجود دارد که تصور میشود توانایی درمان از طریق ماساژ را دارد. مانگی هیلوت یا درمانگر بعد از به دست آوردن اعتماد مردم با این مهارت آشنا میشود.

تعریف او معمولاً به روستاهای اطراف هم می رسد و مانگی هیلوت از محبوبیتش و دیدن افرادی که ساعت ها رانندگی می کنند تا ماساژ وی را تجربه کنند لذت میبرد. اعتقاد بر این است که متخصص هیلوت می تواند بفهمد آیا هر مشتری از درد یا چیز دیگری زحمت می برد. این ماساژ مشمول بر وارد کردن فشار کافی به نقاط خاصی از بدن میشود که صدمه دیده یا نیاز به ماساژ دارد.

حمام در مراکش

در این نوع ماساژ مشهور و بدنام، مشتریان باید در بین افراد دیگری که در اتاق بخار میباشند کاملا لخت شوند. مشتریان دور حمام مینشینند و وقت گفتگو با غریبه ها را پیدا می کنند، سپس حمام حقیقی با ریختن آب داغ از سر تا پا و با بهره گیری از صابون سیاه جهت شستشو شروع می شود.

پس از آن لایه برداری پوست شروع میشود که حدود سه لایه از پوست برداشته میشود! در نهایت یک ماساژ نسبتا کمرشکن انجام میشود. همه ي اینها به نظر خشن و غمگین کننده به نظر می رسند، ولی مشتریان سوگند میخورند که نتیجه های ارزش آن را دارند. افرادی که معتقدند ماساژ باید آرام و لذتبخش باشد باید از این ماساژ صرف نظر کنند.

ماساژ بادکش داغ در چین

بادکش، سنت ۳۰۰۰ ساله پزشکی چین بر پایه اصل قدیمی از میان بردن کرختی، انسداد یا گرفتگی از بدن به منظور برطرف درد راسخ هست. هنگامی که جریان منظم انرژی، مایعات و حتی خون مختل میشود درد رخداد می افتد؛ بنابراین انسداد باید برطرف شود. در اصل درمان بادکش داغ از نوع خاصی از فنجان هاي داغ شده است روی پوست،

به خصوص کمر جهت ایجاد مکش و برطرف کردن انسداد بهره گیری میکند. سنت هاي درمانی آسیایی اثبات کرده اند که این شگرد به نحوه چشمگیری جریان انرژی فرد را اصلاح می بخشد و وی را قادر می سازد با مریضی هاي معمول مبارزه کند. مورد نیاز است بدانید که پروسه این ماساژ آرام و بدون ناراحتی نیست. در واقع علائم گرد و بزرگی حدود یک هفته روی بدن تان میماند.

ماساژ بدن زنان،ماساژ دادن با مار،روشهای دیدنی ماساژ درمانی،ماساژ بدن زنان و مردان،ماساژ دادن با بادکش

واژه های کلیدی: افراد نابینا | درمان طبیعی | آرامش بخش | آب درمانی | کاکتوس | ماساژ | درمانی | مطالب جالب و خواندنی

روش های عجیب جهت ماساژ دادن زنان و مردان در جهان

روش های عجیب جهت ماساژ دادن زنان و مردان در جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *