خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جذاب ترین مردان مانکن دنیا را بشناسید

کمپین تبلیغاتی | شبکه های مجازی | ایتالیا | دنیای مد | میلادی | موسیقی | مردانه | ایتالیا | مانکن | همکاری | فعالیت

جذاب ترین مردان مانکن دنیا را بشناسید

جذاب ترین مردان مانکن دنیا را بشناسید 

زیبا ترین مانکن هاي مرد دنیا از نظر مجله مد ووگ معرفی شده است اند که عالی ترین ها را نیز ما به شما معرفی خواهیم کرد. دنیای مد و لباس در دهه هاي جدید, رشد شتابانی را تجربه کرده است و گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات, به کمک صنعت مد و لباس آمده تا اساس فراگیر شدن آن را به سراسر دنیا فراهم کند.

امروزه, صدها هزار صفحه در شبکه هاي مجازی, به وسیله بزرگان این صنعت تاسیس شده است و به تبلیغ طرح ها و یافته هاي خلاقانه و رنگارنگ خود مشغول میباشند و کسب و کارهای جانبی ببسیاری نیز در کنار آنان شکل گرفته هست.دنیای مد و فشن این روزها نگاه هاي بسیاری را به سمت خود معطوف کرده و مخاطبان زیادی در سراسر دنیا دارد. دنیایی که سبک زندگی اهالی سرنوشت ما را تا حد زیادی تحت تاثیر خود قرار داده هست.

جذاب ترین مردان مانکن دنیا را بشناسید

همین طور باید گفت که دنیای مد و لباس همان اندازه که جهت بانو ها قشنگ هست, جهت مردها نیز جذابیت دارد و مدل بودن فقط به زنان منحصر نیست. سوپر مدلهای مرد در ویدئو ویدیو هاي ستاره هاي موسیقی پاپ حضور فعال دارند و شمار زیادی از لباس ها, ادکلن ها و ساعت هاي برندهای معروف دنیا را تبلیغ می کنند.

در این مورد, این پرسش مطرح میشود که آیا میدانید ده مدل مرد برتر دنیای مد و لباس چه کسانی میباشند و چه فعالیت هایي در این اساس داشته اند؟ اگر پاسختان منفی هست, پیشنهاد میکنیم در ادامه با رویاتو همراه باشید تا با هم نگاهی داشته باشیم به فعالیت هاي ده سوپرمدل مرد در طول تاریخ.

کمپین تبلیغاتی | شبکه های مجازی | ایتالیا | دنیای مد | میلادی | موسیقی | مردانه | ایتالیا | مانکن | همکاری | فعالیت

تایسون بک فورد «Tyson Beckford»

تایسون بک فورد یکی از مدلهای مرد شهیر امریکای شمالی محسوب می شود که مجله ووگ, او را در لیست عالی ترین هاي مد و لباس مردها در دهه تازه قرار داده هست. هیکل ورزیده و قد بلند, این مدل سیاه چرده آمریکایی را پرطرفدار برندهای مد و لباس غرب کرد. وی در عرصه بازیگری نیز فعالیت دارد و صفحه شخصی اش در اینستاگرام, بیش از نیم میلیون مخاطب را با خود همراه کرده هست.

جذاب ترین مردان مانکن دنیا را بشناسید

آقای بک فورد با برندهای مطرحی هم چون تامی, گوچی و کلوین کلن همکاری طولانی مدتی داشته هست. مجله پیپل او را در لیست 50 مرد قشنگ دنیا قرار دارد. همکاری تایسون با خواننده گان زن دنیای موسیقی مثل بریتنی اسپیرز, بارها در صدر خبرهای دنیای مد و موسیقی قرار گرفت.

دیوید گندی «David Gandy»

کمپین تبلیغاتی | شبکه های مجازی | ایتالیا | دنیای مد | میلادی | موسیقی | مردانه | ایتالیا | مانکن | همکاری | فعالیت

دیوید گندی, بر خلاف تایسون صورت ورزیده و سیاه ندارد ولی در دنیای مد و لباس, شهرت بالایی جهت خود به هم زده هست. آقای گندی را «Dolce Boy» می نامند که به علت کمپین تبلیغاتی «Dolce & GABBANA» مشهور شد.میمیک صورت و نوع استایل چشمان آقای گندی, هشتگ هایي را مثل «SWOON» در شبکه های مجازی به دنبال داشت. این مدل انگلیسی که کار خود را از سال ۲۰۱۱ میلادی نخست کرد, در فعالیت هاي خیرخواهانه و تجاری بسیاری فعال هست.

جذاب ترین مردان مانکن دنیا را بشناسید

از عالی ترین خصوصیت هاي ظاهری این سوپرمدل باید به بدن عضلانی و ظاهر مردانه اش اشاره کرد که تاثیر زیادی در شیوه طراحان اروپایی به خاص ایتالیایی مثل «Saatchi» در طراحی لباسهای مردانه داشته هست.گندی یکی از شاخص هاي مهم ایش, بدن عضلانی و ظاهر مردانه بوده که تاثیر زیادی در شیوه طراحان اروپایی به خاص ایتالیایی

مثل «Saatchi» در طراحی لباسهای مردانه داشته هست. نشریه مشهور فروبس در سال ۲۰۱۳ میلادی, گندی را در لیست عالی ترین مانکن هاي مرد دنیا و یکی از پر درآمد ترین آنها قرار داد. عضویت در انجمن مد بریتانیا یکی از افتخاراتی است که آقای گندی میلیاردر در سال هاي تازه به آن دست یافته هست.

از سال ۲۰۱۰ میلادی به بعد, این مانکن حضور فعالی در برنامه هاي تلویزیونی داشته هست. جهت مراجعه به صفحه شخصی وی در اینستاگرام میتوانید به این نشانی مراجعه کنید.

براد کورنیگ «Brad Kroenig»

یکی از عالی ترین مانکن هاي حال آماده جهان, فردی به اسم «Brad Kroenig» است که به وسیله یک طراح مطرح مد به اسم لاجرفِلد در سال ۲۰۰۳ میلادی در مراسمی کشف شد و استعداد خود را تا به امروز در عرصه مد و لباس مردانه دنبال کرده هست. این مدل سی و هفت ساله آمریکایی, روی جلد نشریات بسیاری در عرصه مد, لباس و سبک زندگی آماده شده است که از آن جمله میتوان به نشریاتی امثال ووگ, ابرکرومبی و «Numéro Homme» اشاره کرد.

وی هم چنین در در کمپین هاي تبلیغاتی برندهای مطرح دنیای لباس و آرایش مثل دولچه اند گابانا, فندی, شانل, آدیداس, روبرت کاوالی و گپ حضور فعالی را تجربه کرده هست. در بعضی از فوتوشوتینگ هاي برد کرویینگ, پسر ۵ ساله اش نیز که «Hudson» اسم دارد, حضور دارد که در تصویر اوج دیدن می کنید.آقای براد, بر خلاف مانکن هاي مطرح این روزها, در شبکه هاي مجازی و شبکه های مجازی حضور ندارد.

جان کورتاجارنا «Jon Kortajarena»

آقای کورتاجارنا یکی دیگر از بزرگان این روزهای عرصه مد و لباس مردانه به شمار می رود که در مراسم کت والک سال ۲۰۱۴ میلادی در شهر میلان ایتالیا جهت Emporio Armani و در پاریس جهت John Galliano روی صحنه رفت. مدل مو و فیگورهای خاص این سوپرمدل بر جذابیت وی افزوده هست.

آقای کورتا یکی از فعالان صنعت مد در شبکه های مجازی به شمار میرود که در این نشانی با بیش از ۱۵۰۰ پست, بیش از ۱٫۵ میلیون مخاطب را کسب کرده هست.این مدل سی و شش ساله اسپانیایی, امروزه بعنوان بازیگر برنامه هاي تلویزیونی نیز فعالیت دارد و تا کنون جهت برندهایی هم چون اچ اند ام, دیزل, جورجیو آرمانی, ورساچه, گس, زارا, بالی و کاوالی همکاری داشته است که افتخاری بزرگ جهت هر مانکن مرد محسوب می شود.

Sean O’Pry

چشمانی تاثیرگذار و صورت اي تا اندازه ای «BABY FACE» که خیلی ژورنالیستی است و حس فیلمهای رمانتیک و نقاشی هاي دوره ویکتوریای موزه لوور پاریس را در ذهن مد بازان و نوستالژی بازها, ایجاد می کند در صورت آقای «Sean Opry» دیدن می شود.

این مدل بیست و شش ساله آمریکایی, مسیر موفقیت در عرصه مانکنی را خیلی سریع پیش رفت و امروز, اسم آشنا شده است در دنیای مد و لباس مخصوصا جهت ساخت کننده گان لباس مردها در سراسر دنیا به شمار میرود.وی جهت برندهای گوناگون از جورجیو آرمانی تا «Bttega Veneta» حضور یافته هست. او را یکی از پیروز ترین مانکن هاي مرد دنیا می دانند

که در مراسم هاي مدی از جمله «Yves Saint Laurent تا DSquared2 » حضور داشته هست. ایسنتاگرام وی بیش از نیم میلیون مخاطب دارد و در این نشانی قرار دارد. همراهی وی با تیلور سویفت در یکی از اجراهای سال قبل بازتاب زیادی در رسانه هاي موسیقی و سبک زندگی داشت.

مارکوس شنکنبرگ «Marcus Schenkenberg»

مارکوس شنکنبرگ را یکی از فعال ترین مدلهای مرد به خاص جهت کت و شلوار و لباسهای زیر مردانه میدانند. این مانکن سوئدی, هنگامی که در حال اسکیت سواری در ونیز ایتالیا بود, به وسیله یکی از فعالان مد ایتالیا, کشف شد. فعالیت گسترده جهت برند مشهور «Calvin Klein» یکی از مسیرهای موفقیت آقای مارکوس در عرصه مد به شمار می رود.

مشارکت با برند ورساچه و هم چنین حضور در کنار سلبریتی هاي هالیوودی مثل پاملا اندرسون و جسیکا سیمپسون, از جمله فعالیت هاي هنری آقای مارکوس در دنیای مد و سینما به شمار میرود.گرچه آقای مارکوس, در پوشیدن لباسهای عجیب وغریب هم خیلی فعالیت دارد و بارها در کت واک هاي خود

لباسهای خلاقانه اي از طراحان مد و لباس را بر تن کرده که خیلی با سبک لباس پوشیدن اهالی سرنوشت ما, همخوانی ندارد. ولی به هر حال, جهت کسب و کار آقای مارکوس و برندهای مد و لباس, شهرت باریکلا بوده هست.این مدل چهل و هفت ساله سوئدی,با دو متر قد, خیلی به سوئدی هاي بلوند شباهتی ندارد. وی نویسنده,

بازیگر و فعال تلویزیونی نیز محسوب می شود. شنکنبرگ در بیست سال جدید, فعالیت هاي فراوانی در عرصه مد و لباس داشته و به همین علت او را در لیست 10 مدل برتر مرد دنیا قرار داده اند.این سوپرمدل به شش زبان آشناست و پیش تر, با ماریا کری, نیکی هیلتون, نیکی کوهلر, ویکتوریا سیلسدت و جسیکا سیمپسون نامزد بوده هست. وی در برنامه هاي تلویزیونی گوناگون نیز حضور داشته که میتوان به زندگی سورئال اشاره داشت.

ماتیاس لوریدسن «Mathias Lauridsen»

ماتیاس لوریدسن, خصوصیت خاصی دارد که این مدل دانمارکی را با بقیه متفاوت کرده و موجب شد تا «Dior» او را در سال ۲۰۰۴ میلادی جهت فعالیت هایش گزینش کند. وی جهت برندهایی از جمله لکاست, ژیوانشی, «Salvatore, Ferragamo» فعالیت می کند.

وی با سی و سه سال سن, یکی از پیروز ترین و جوان ترین مدلهای مرد سال هاي تازه بوده و عنوان سوپر مدل را کسب کرده هست. رنگ چشم سبز و آبی آقای ماتیاس, در اثربخشی فعالیت هاي وی در دنیای مد و لباس موثر بوده هست.وی در توییتر خود نوشته که من یک مدل هستم, ولی این واقعا ارزشی ندارد,

چرا که من به مردم و طرفدارانم علاقه می ورزم. ماتیاس در اینستاگرام و شبکۀ اجتماعی فیس بوک حضوری ندارد. ولی هم چنان در لیست 10 مانکن برتر دنیا در سال هاي تازه قرار داشته هست.

مارک واندرلو «Mark Vanderloo»

آقای مارک, یکی دیگر از عالی ترین هاي دنیای مد مردها به شمار می رود. او با چشمانی آبی و استایلی ورزیده, هم چنان یکی از پر مخاطب ترین مانکن هاي مرد دنیا است این مدل چهل و شش ساله هلندی, نخستین مدلی بود که جهت برند هوگو باس با کاور سیاه و سفید, همکاری کرد و این رابطه از سال 2005 میلادی تا کنون ادامه داشت.

مشارکت با برندهایی نظیر گس, کالوین کلین, ولنتینو, آرمان, باباب ریپابلیک و دونا کارانا مهمترین فعالیت هاي آقای مارک در عرصه مدو لباس در یک دهه اخیرا محسوب میشود.حضور آقای مارک فقط به دنیای مد محدود نمیشود بلکه از استایل و میمیک صورت وی در بازی ویدئویی «The Mass Effect» که جهت اکس باکس ساخته شده است هست, بهره برداری شد. تبلیغ وی جهت بوگاتی, بازتاب زیادی داشت.

نوآ میلس «Noah Mills»

فردی هم چون اساس موفقیت خود را همیاری با «Yves Saint Laurent» و گوچی ایتالیا میداند. بعد از آن, توانست با برندهای مطرح چون دولچه اند گابانا, تامی هیلفیگر و «Bottega Veneta» همکاری کند و در کمپین هاي تبلیغاتی انان در سراسر دنیا حضور پیدا نماید.نوآ, در فوتوشوتینگ هایي که حضور پیدا می کند, به علت هیکل عضلانی خود, معمولاً عریان هست.

نوآ نیز مثل مانکن هاي دیگر, با دنیای موسیقی عجین شده است و ویدئو کلیپی را با تیلور سویفت, ستاره عرصه موسیقی پاپ این روزهای دنیا ساخته است که ما هیچ وقت دیگر هرگز با هم نخواهیم بود, اسم دارد و در سال 2012 میلادی رونمایی شد.

«تبلیغ آقای نوآ جهت برند Dolce & Gabbana ایتالیا از برندهای مشهور ادکلن»

اواندرو سولداتی «Evandro Soldati»

دهمین مانکن برتر این روزهای جهان, فردی به اسم سولداتی است که مانکن موفقی از دیار فوتبال یعنی برزیل به شمار میرود. بخشی از معروفیت خود را به علت استایل خاص چانه و طرح استخوان بندی آن بدست آورد که صورت خاص اي را جهت اواندرو خلق کرده هست.

فعالیت در کمپین تبلیغاتی لوئی ویتون شروع فعالیت هاي وی بود که حتی به دنیای موسیقی نیز کشیده شد و در موزیک ویدئو لیدی گاگا به اسم «Alejandro» که به وسیله استیون کلین طراحی شده است بود نیز, حضور یافت. دوچرخه سواری در کوهستان و مدلینگ, از فعالیت هايِ روزانه آقای سولداتی برزیلی به شمار می رود.

این مدلِ سی و سه ساله برزیلی, به اندازه 9 مانکنی که در قبل معرفی کردیم شهرت ندارد, ولی مجله ووگ او را در لیست ده مانکنِ برتر مرد در سال هاي تازه قرار داده هست.

واژه های کلیدی: کمپین تبلیغاتی | شبکه های مجازی | ایتالیا | دنیای مد | میلادی | موسیقی | مردانه | ایتالیا | مانکن | همکاری | فعالیت

جذاب ترین مردان مانکن دنیا را بشناسید

جذاب ترین مردان مانکن دنیا را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *