خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

یک خانم، ملی پوش کشور عزیزمان ایران را در هتل ترساندن کرد!!

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران بعد از انجام تمرین مخفی و بدون حضور اصحاب رسانه درحالی ساعت 21:15 به هتل محل اقامت ارزش بازگشتند

یک خانم، ملی پوش کشور عزیزمان ایران را در هتل ترساندن کرد!!

لژیونر مطرح فوتبال کشورمان در لابی هتل از سوی یک زن ترساندن شد.

اقدام بحث برانگیز بازیکن تیم ملی فوتبال

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران بعد از انجام تمرین مخفی و بدون حضور اصحاب رسانه درحالی ساعت 21:15 به هتل محل اقامت ارزش بازگشتند که در این میان، بسیاری از شاگردان کی روش در لابی هتل با خانواده و دوستانشان خوش و بش گرمی داشتند و چند دقیقه ای را با آن ها گذراندند.

عبارات مهم : بازیکنان – موفقیت

یکی از بازیکنان تیم ملی که لژیونر هم است با دیدن 2 زن در هتل شوکه شد و به سمت آن ها رفت. این لژیونر که در هفته های اخیر تا حدی از روزهای اوجش فاصله گرفته هست، حدود 30 دقیقه با حالتی عصبانی با این افراد صحبت کرد و در آخر جهت استراحت به اتاقش رفت ولی توصیه حائز اهمیت این است که یکی از این این زن ها، بازیکن تیم ملی کشور عزیزمان ایران را به شکل عجیبی ترساندن می کرد. این زن حتی بعد از خروج بازیکن مذکور از لابی هتل هم کوتاه نیامد و جهت پیگیری عنوان سمت اتاق او رفت که البته یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در لابی اجازه نداد او سوار آسانسور شود.

به نظر می رسد یکی از دلایل افت بازیکن مطرح تیم ملی فوتبال اختلاف او با این زن باشد که باعث شده است است لژیونر اروپایی کشورمان که در فصل گذشته یکی از ارکان موفقیت تیم باشگاهی اش محسوب می شد، اوضاع خوبی از لحاظ معنوی و روانی نداشته باشد.

حال باید دید آیا فدراسیون فوتبال به این ماجرا واکنشی نشان می دهد یا خیر؟

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

یک خانم، ملی پوش کشور عزیزمان ایران را در هتل ترساندن کرد!!

واژه های کلیدی: بازیکنان | موفقیت | فوتبال | بازیکن | مسئولان | ایران | ورزش | حاشیه ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *