خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کی‌روش به این علت هم شده است از سوریه برد می‌خواهد!

یکی از خبرنگاران توئیت کرده بود که به عنوان نمونه اگر بازی به سوریه را ببازیم و سوری ها بروند به جام جهانی ، آن وقت مسعود

کی‌روش به این علت هم شده است از سوریه برد می‌خواهد!

بازی کشور عزیزمان ایران و سوریه جهت هر کسی جدی نباشد، جهت کارلوس کی روش خیلی جدی است!

سوری ها رفاقت ۳۰ ساله کی روش را نابود کردند!

یکی از خبرنگاران توئیت کرده بود که به عنوان نمونه اگر بازی به سوریه را ببازیم و سوری ها بروند به جام جهانی ، آن وقت مسعود شجاعی را می شود بخشید؟ در این چند روز که سوری ها شانس افزایش شده است اند هم خیلی راجع به این احتمال حرف زده شده است که حالا و در شرایطی که تیم ملی ما صعودش را خیلی وقت است قطعی کرده ، شاید هیجانی جهت بردن بازی نداشته باشد و اتفاق دیگری در این مسابقه رقم بخورد.

عبارات مهم : کارلوس کی روش – بازیکنان
برای هر کسی این اتفاق بیفتد ولی با قطعیت می توان گفت بازی با سوریه جهت کارلوس کی روش اهمیت زیادی دارد. او خیلی در بازی رفت از برخورد سوری ها شاکی بود. از ضد فوتبال ارزش و از کشاندن بازی به آن استادیوم غیر استاندارد. اصلا آن بازی جهت کی روش به خراب کردن یک رفاقت سی ساله منجر شده. در بازی با سوریه و در پایانش بود که او با دن گاسپار، رفیق دیرینش به مسئله خورد. دن به بازیکنان حریف خسته نباشید گفت و کی روش عصبانی به او بدجوری تاخت و بعد از آن دیگر رفاقت شان، رفاقت نشد. حالا دن بعد چند ماه به کلی از تیم جدا شده است و رفاقت سی ساله اش خراب شده است هست. فوتبال کشور عزیزمان ایران هم البته در این پرونده احتمالا با غرامتی 300 هزار دلاری مواجه می شود.

در این شرایط خیلی بعید است کی روش با آن سطح دلخوری بگذارد فرزند هایش حتی کمی بی انگیزه به میدان بروند. او جهت رکوردش، نیاز به بردن این بازی، آن هم بدون خوردن گل دارد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

کی‌روش به این علت هم شده است از سوریه برد می‌خواهد!

واژه های کلیدی: کارلوس کی روش | بازیکنان | فوتبال | سوریه | ایران | پرونده | ورزش | بعد از 90

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *