خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کنایه خنده دار و عجیب ژوزه مورینیو بخاطر مصدومان منچستریونایتد

ژوزه مورینیو آقای خاص دنیای فوتبال نسبت به رشد روزافزون مصدومان تیم منچستریونایتد دلواپس است.

کنایه خنده دار و عجیب ژوزه مورینیو بخاطر مصدومان منچستریونایتد

ژوزه مورینیو آقای خاص دنیای فوتبال نسبت به رشد روزافزون مصدومان تیم منچستریونایتد دلواپس است.

افزایش تعداد مصدومان کلوب منچستریونایتد

در ادامه رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان سوانزی رده هجدهمی بود و در آخر 90 دقیقه با تساوی یک بر یک برابر مهمانش متوقف شد تا امیدهای این تیم جهت کسب سهمیه کم‌رنگ شود. در این دیدار لوک شاو با مصدومیت مواجه و از میدان در دقایق ابتدایی بازی خارج شد. در ادامه نیز، اریک بایلی بدلیل مصدومیت تعویض شد.

عبارات مهم : بازیکنان – بازیکن
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ، در کنفرانس خبری بعد از این بازی در جمع خبرنگاران گفت: «ما در این بازی هم 2 امتیاز از دست دادیم، هم دو بازیکن. این‌طور نبود که ما به نظر خسته‌ایم، ما واقعاً خسته بودیم. ما 9 بازی در ماه آوریل انجام دادیم و تعداد بازیکنان‌مان به علت مصدومیت به 13 یا 14 بازیکن کم کردن پیدا کرده. لوک شاو باید دچار مصدومیت جدی شده است باشد چون پس از 10 دقیقه از شروع بازی مجبور به ترک زمین شد. ترجیح می‌دهم در مورد فیل جونز و کریس اسمالینگ هم صحبت نکنم. در عوض ترجیح می‌دهم در مورد ماتا صحبت کنم که تمام توان خود را گذاشت تا به موقع ریکاوری‌اش را به آخر ببرد و به میادین بازگردد. به همین خاطر قدردان خوان هستم.»

آقای خاص در کنایه به رشد روزافزون مصدومان تیمش هم اظهار داشت: «شرایط طوری شده است که ما در فاصله راه رفتن بین تختخواب تا دستشویی هم پای‌مان می‌‌شکند!»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir

واژه های کلیدی: بازیکنان | بازیکن | مورینیو | مصدومیت | مصدومان | ورزش | لیگ های اروپا |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *