خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

چه کسی مانکن جالب را با فوتبالیست متاهل آشنا کرد؟!

تنها چند روز بعد از انتشار خبر رسمی جدایی خامس رودریگس و همسرش دانیلا اوسپینا، رسانه‌های كلمبیایی همچنان به این عنوان جنجالی می‌پردازند. بعضی از رسانه‌های ورزشی این كشور

چه کسی مانکن جالب را با فوتبالیست متاهل آشنا کرد؟!

کریس رونالدو در جدایی خامس از همسرش نقش داشته است.

رونالدو عامل آشنایی خامس با یک مانکن شد

تنها چند روز بعد از انتشار خبر رسمی جدایی خامس رودریگس و همسرش دانیلا اوسپینا، رسانه‌های كلمبیایی همچنان به این عنوان جنجالی می‌پردازند. بعضی از رسانه‌های ورزشی این كشور در گزارش‌های خود یادآوری كرده‌اند كه هلگا لوكاتی، یك مدل روس و آشنایی او با خامس، علت مهم جدایی این زوج جوان بوده است.

عبارات مهم : رونالدو – بدنسازی
حالا اخبار حاشیه‌ای بیشتری در این رابطه انتشار یافته است و در بعضی از این گزارش‌ها به این نكته اشاره شده است كه كریستیانو رونالدوی پرتغالی، هلگا لوكاتی، مدل بدنسازی روس را به كریس معرفی كرده و بدهید ترتیب می‌توان كریس را مسبب جدایی خامس و همسرش دانست.

این روزها، خامس روزهای خوبی را پشت ‌سر می‌گذارد. بعد از جدایی او از رئال‌مادرید و انتقال قرضی‌‌اش به بایرن‌مونیخ، او حالا كارش را با باواریایی‌ها و زیر نظر كارلو آنچلوتی شروع كرده هست. در همین روزهای ابتدایی حضور او در آلمان، بانوی جدیدی هم وارد زندگی‌‌اش شده است است‌؛ هلگا لوكاتی 23 ساله.

گویا كریستیانو رونالدو در یك مهمانی، هلگا را به خامس معرفی كرده است.

البته هنوز تأیید نشده كه هلگا علت مهم جدایی خامس و همسرش دانیلا بوده و در بیانیه منتشره در رابطه با تأیید خبر جدایی این زوج جوان، تنها یادآوری شده است كه این طلاق با توافق طرفین انجام گرفته و اولویت خامس و دانیلا، سلامت معنوی سالومه، دخترشان خواهد بود.

اما شایعات حكایت از آن دارد كه خامس رودریگس، بعد از جدایی از همسرش كه یك والیبالیست معروف و یك مدل مشهور كلمبیایی نیز هست، حالا جای او را به یك بانوی روس، هموطن ایرینا شایك، نامزد سابق كریستیانو رونالدو داده. هلگای 23 ساله مدل بدنسازی نیز است و طبق گزارش رسانه‌های كلمبیایی، خامس 26ساله، حدوداً دو سال پیش و زمانی كه بحران‌ها در زندگی مشتركش با دانیلا شروع شده است بود، با هلگا آشنا شده است بود.

لازم به ذكر است كه در سال 2016، یك وب‌سایت خبری، از رفت و آمدهای خامس با این مدل روس خبر داده بود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی


چه کسی مانکن جالب را با فوتبالیست متاهل آشنا کرد؟!

واژه های کلیدی: رونالدو | بدنسازی | یادآوری | رونالدو | معرفی | مانکن | زندگی | جدایی | انتشار | آشنایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *