خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

چرا طرفداران تیم استقلال به شفر بدبین هستند؟

هواداران استقلال همچنان از گزینش شفر به عنوان سرمربی تیم محبوب ارزش ناراضی هستند ولی آنها باید صبور باشند.

چرا طرفداران تیم استقلال به شفر بدبین هستند؟

هواداران استقلال همچنان از گزینش شفر به عنوان سرمربی تیم محبوب ارزش ناراضی هستند ولی آنها باید صبور باشند.

هواداران استقلال باید صبور باشند

نام های تکراری هم دیگر چاره ساز نبود و موفقیت برانکو در پرسپولیس آنها را متقاعد کرد که از کلوب خواهان گزینش یک گزینه خارجی باشند. از فاصله بازی با ذوب آهن و وداع دراماتیک منصوریان تا دوشنبه که شفر وارد پایتخت کشور عزیزمان ایران شد، وقت کوتاهی جهت پیدا کردن یک مربی خارجی است که سابقه کاری قابل قبولی داشته باشد، با بودجه استقلال بخواند و در کنار اینها حاضر شود در فضای خاص فوتبال کشور عزیزمان ایران کار کند. این را هم فراموش نکنید که پیدا کردن مربی در میانه فصل کار سخت تری محسوب می شود.

مدیریت استقلال بعد از بررسی گزینه های متفاوت آخر به این مربی آلمانی رسید و توانست با او جهت همکاری به توافق برسد، با این حال در روزهای گذشته موج منفی غیرمنتظره ای علیه او در اینترنت و کانال های هواداری به وجود آمده. عجیب ترین توصیه توهین ها و تهدیدهایی بود که شفر از آنها به مدیران کلوب گلایه کرد و تصاویرش در سایت های متفاوت منتشر شد.

چرا طرفداران تیم استقلال به شفر بدبین هستند؟

ریشه عصبیت هواداران را بیش از همه باید در نتیجه های ضعیف تیم جست وجو کرد و آنها هنوز بابت تصمیمات قبلی مدیران کلوب خشمگین اند. همچنین نباید از جریان هایی گذشت که عامدانه به دنبال تخریب تیم هستند تا منافع مهره های دیگری تامین شود. غیر از این نمی توان هیچ توجیهی جهت این بدبینی نسبت به عملکرد شفر پیدا کرد.

عبارات مهم : هواداران – استقلال
مسن بودن شفر جدی ترین انتقاد علیه این گزینش هست، ولی مربی آلمانی 67 سال دارد که تفاوت زیادی با سن مربیان شاغل در کشور عزیزمان ایران یا فوتبال دنیا ندارد. کارنامه این مربی هم قابل قبول هست. او سال ها در بوندس لیگا بوده و با کارلسروهه نتیجه های خوبی گرفته، در آفریقا (کامرون)، آمریکای مرکزی (جاماییکا) و حاشیه خلیج فارس (الاهلی و العین) کار کرده و تجربه خوبی دارد.

گروهی انتقاد می کنند که استقلال باید سراغ مربی مشهورتری مثل تریم می رفت، ولی انتظارات باید در حد بودجه و امکانات باشد و نمی توان از باشگاهی که بحران مالی دارد توقع داشت مربی با دستمزد دو میلیون یورو در سال استخدام کند. از طرف دیگر کار کردن با چنین مربیانی که توقعات بالایی هم دارند، دردسرهای خودش را دارد.

در فوتبال اسم و رسم هر لحظه تضمینی جهت موفقیت نیست. برانکو شهرت و افتخارات تریم را ندارد، ولی در پرسپولیس وقت و شرایط مناسبی داشت تا برنامه اش را پیاده کند و تیم خوبی بسازد. در مورد شفر هم قطعا واکنش‌ها کلوب می تواند نقش زیادی در عملکرد او داشته باشد. گزینش مربی آخر کار مدیران نیست و آنها در روزهای آینده باید تلاش کنند امکانات و آرامش مورد نیاز را جهت این مربی تدارک ببینند تا بتواند تیم بحران زده فعلی را درمان کند و راه حل بازگشت به مسیر مطلوب را پیدا کند.

هواداران هم بهتر است به جای پیش داوری به مربی تازه وقت بدهند. او دانش و تجربه کافی جهت موفقیت با استقلال را دارد و وقت خوبی فراهم شده است که آنها بعد از سال ها شاهد تیم خوبی باشند. البته هیچ تضمینی جهت موفقیت یک مربی وجود ندارد و شاید آخر این تجربه تازه مطلوب کلوب و هواداران نباشد، ولی نمی توان از حالا رای به ناکامی این مربی داد. تنها مسیر تحول یک تیم فوتبال، تمرین و وقت است و اگر این وقت داده نشود، نه شفر نه هیچ مربی دیگری نمی تواند تیم دلخواه هواداران را بسازد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: ilna.ir

واژه های کلیدی: هواداران | استقلال | هواداران | موفقیت | فوتبال | تضمینی | ایران | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *