خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

چرا منصوریان استعفا نمی دهد؟

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که این تیم شرایط خوبی ندارد و به بن‌بست رسیده است.

چرا منصوریان استعفا نمی دهد؟

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که این تیم شرایط خوبی ندارد و به بن بست رسیده است.

استقلال به بن بست رسیده است

هادی طباطبایی درخصوص شرایط استقلال و حضور این تیم در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه شرایط خوب نیست و هر دفعه اتفاقات جدیدی در این کلوب رخ می دهد که نوید آینده خوبی را نمی دهد.

وی راجع به شعارهای هواداران در چند بازی اخیر که خواستار رفتن منصوریان از سرمربیگری آبی پوشان شده است بودند، گفت: معمولاً هر کسی در این شرایط و به جای منصوریان بود، استعفا می کرد. باید در این خصوص از خود او بپرسید که آیا تا الان در تیم مانده هست. استقلال نیاز به عوض کردن دارد و با این روند تیم، اتفاق خاصی رخ نمی دهد. شرایط تیم نشان می دهد که استقلال به بن بست خورده و باید تغییراتی در کلوب رخ دهد.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه زمانی که تیم نتیجه نمی گیرد، عوامل مختلفی در این روند تأثیرگذار هستند، تصریح کرد: سهم هر عامل در این نتیجه های متفاوت هست، ولی در مجموع فضای خوبی بر باشگاه استقلال حاکم نیست. فکر می کنم کلوب مسئله دارد و به نوعی مستأصل عمل می کند. کلوب به کادر فنی استقلال مهلتی دو هفته ای داد، ولی الان می بینیم بعد از این شکست، اتفاق خاصی رخ نداد.

چرا منصوریان استعفا نمی دهد؟

طباطبایی در مورد اخراج و بازگشت مهدی رحمتی و مجتبی جباری که با اعلام منصوریان در تمرینات حاضر می شوند، به تسنیم گفت: ما هم این اتفاقات را نفهمیدیم و متوجه نشدیم آیا رفتند و آیا برگشتند. بالأخره یک نفر باید مقصر آشنا می شد تا ذهن ها منحرف شود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ

عبارات مهم : مهدی رحمتی – استقلال
seemorgh.com/sport
منبع:جام نیوز

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که این تیم شرایط خوبی ندارد و به بن‌بست رسیده است.

واژه های کلیدی: مهدی رحمتی | استقلال | منصوریان | طباطبایی | باشگاه | پیشکسوت | بازگشت | استعفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *