خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سالی 20 میلیون پوند/ پیشنهاد نجومی اینترمیلان ایتالیا به کونته

باشگاه اینترمیلان ایتالیا با پیشنهاد نجومی و 20 میلیون پوندی خود در تلاش است که کونته را به عنوان سرمربی تیم خود معرفی کند!

سالی 20 میلیون پوند/ پیشنهاد نجومی اینترمیلان ایتالیا به کونته

باشگاه اینترمیلان ایتالیا با پیشنهاد نجومی و 20 میلیون پوندی خود در تلاش است که کونته را به عنوان سرمربی تیم خود معرفی کند!

پیشنهاد 20 میلیون پوندی اینترمیلان ایتالیا به کونته

باشگاه اینترمیلان ایتالیا دست بردارِ کونته نیست و قصد دارد بیشترین حقوق بین مربیان دنیا را به او بدهد.
اینتر جهت جدا كردن آنتونیو كونته از چلسی می‌خواهد این مربی را به پردرآمدترین مربی دنیا تبدیل كند تا او را به ایتالیا برگرداند. پیشنهاد آنها دستمزد 20 میلیون پوند در سال است كه كونته را در رتبه نخست مربیان پردرآمد دنیا و هم‌ردیف پپ گواردیولا در منچسترسیتی قرار می‌دهد.

شكی نیست كه ژانگ جیندونگ مالك اینتر و گروه سرمایه‌گذار سونینگ در نراتزوری كه مالك کلوب چینی جیانگسو سونینگ هم هستند، كاملاً در پیگیری این مسئله جدی عمل می‌كنند. آنها توانسته‌اند با والتر ساباتینی از مربیان رم به توافق برسند تا كار مدیریت فنی اینتر را به او بسپارند و ساباتینی از افراد نزدیك به كونته هست. در حقیقت در پیش‌فصل 2014 كه كونته به طور ناگهانی یوونتوس را ترك كرد، ساباتینی به شدت تلاش كرد كونته را به رم ببرد.

سالی 20 میلیون پوند/ پیشنهاد نجومی اینترمیلان ایتالیا به کونته

اینتر جهت تحولی بزرگ در تیمش آماده می‌شود و بودجه‌های خرید بازیكن در تابستان جهت كونته به رقم 125 میلیون پوند خواهد رسید. آنها با ماركینیوس بازیكن پاری‌سن‌ژرمن كه یونایتد هم به او علاقه دارد، در حال مذاكره هستند. راجا ناینگولان هافبك رم و فدریكو برناردسكی از فیورنتینا از دیگر گزینه‌های خرید اینتر محسوب می‌شوند.

جدای از این، آنها می‌خواهند ایوان پریسیچ را به منچسترسیتی، یونایتد یا تاتنهام بفروشند. سمیر هندانوویچ دروازه‌بان نراتزوری هم ممكن است راهی لیورپول شود و همه این خروجی‌ها به بودجه خرید كونته خواهد افزود. با این امكانات كونته در صورت برگشتن به لیگ ایتالیا می‌تواند به آسانی به سلطه یوونتوس کلوب سابقش بر سری A آخر بدهد. با اینكه مربی چلسی همه این گمانه‌زنی‌ها را تكذیب كرده، هرچه به آخر فصل نزدیك‌تر می‌شویم، اینتر جدی‌تر از هر لحظه این مسئله را دنبال می‌كند.

دستمزد فعلی كونته در چلسی هر سال شش میلیون پوند است كه پاداش‌ها هم به آن اضافه خواهد شد. این مربی هر لحظه در پیاده كردن برنامه‌های خودش مصمم بوده و سابقاً هم در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا ثابت كرده كه اگر اوضاع بر وفق مرادش نباشد و نتواند به اهدافش برسد، به آسانی می‌تواند از تیمش جدا شود. علت بروز این همه شایعه در مورد بازگشت او به وطنش این است كه خانواده او هنوز در ایتالیا زندگی می‌كنند. رسانه‌های ایتالیا هم در این میان اعلام كرده‌اند كونته از بارسلونا و یك کلوب دیگر كه نامش افشا نشده، پیشنهاد دارد.

عبارات مهم : ایتالیا – یوونتوس

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: ایتالیا | یوونتوس | میلیون | دستمزد | ورزش | بعد از 90 |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *