خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پشت پرده پیوستن سعید عزت اللهی به تیم آمکار

همانطور که می‌دانید سعید عزت‌اللهی، هافبک ملی‌پوش ایرانی تصمیم گرفت به عنوان بازیکن قرضی از روستوف به تیم پایین جدولی آمکار ملحق شود.

پشت پرده پیوستن سعید عزت اللهی به تیم آمکار

همانطور که می دانید سعید عزت اللهی، هافبک ملی پوش ایرانی تصمیم گرفت به عنوان بازیکن قرضی از روستوف به تیم پایین جدولی آمکار ملحق شود.

چرا سعید عزت اللهی به آمکار پیوست؟

هافبک جوان اهل انزلی تنها هافبک دفاعی فیکس تیم ملی کشور عزیزمان ایران در ۹ بازی گذشته کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه بوده هست. سعید فقط بازی با سوریه را به علت اخراج در دیدار قبلی برابر کره جنوبی از دست داد.

شنیدیم کارلوس کی روش بعد از این که دید هافبک مورد علاقه اش ۸ هفته در لیگ روسیه نیمکت نشین بوده و نتوانسته در ترکیب روستوف به میدان برود، به او دستور داد جایی برود که بتواند بازی کند. مرد پرتغالی خوب می داند بازی نکردن هافبک دفاعی کلیدی اش می تواند تبعات منفی به دنبال داشته و عزت اللهی را از فرم خارج کند.

پشت پرده پیوستن سعید عزت اللهی به تیم آمکار

فراموش نباید کرد کارلوس کی روش اعتقاد زیادی به این هافبک جوان دارد و در همین ۹ بازی گذشته در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به تناوب از آندرانیک تیموریان، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی و علی کریمی کنار عزت اللهی استفاده کرده هست. البته تجربه نشان می دهد کی روش با کسی تعارف ندارد و همان گونه که علیرضا حقیقی را از بین بردن و نیمکت نشین کرد، ممکن است سعید عزت اللهی را هم به علت بازی نکردن از مدار ترکیب مهم تیم ملی خارج کند.

عزت اللهی این عنوان را سریع متوجه شد و تصمیم به جدایی گرفت. او جهت یک فصل به عنوان بازیکن قرضی به آمکار رفت و بعد از آخر فصل باید به روستوف بازگردد. پیراهن شماره ۶۶ آمکار هم به سعید عزت اللهی رسیده هست. ولی شاید بپرسید علت نیمکت نشینی محض عزت اللهی در روستوف چه بود؟ همه چیز به قانون 6+5 برمی گردد؛ قانونی که می گوید ۵ بازیکن روس حتماً باید در ترکیب مهم تیم های باشگاهی این کشور باشند. این تصمیم جهت کمک به رشد فوتبال روسیه و جوانان آن اتخاذ شده است است در حالی که در تیم روستوف اغلب ۵ نفر مهم در خط میانی بازی می کنند.

ترافیک خط میانی و حضور کاپیتان 35 ساله روستوف در ترکیب مهم که نفوذ زیادی هم روی سرمربی این تیم دارد، باعث شد عزت اللهی جهت یک فصل بازی کردن از تیمش جدا شود. البته او پیشنهادی از آاک یونان و یکی، دو تیم پرتغالی داشت ولی با توجه به آشنایی با فوتبال روسیه تصمیم گرفت به این کشور کوچ کند. عزت اللهی امیدوار است بعد از درخشش در جام جهانی 2018 روسیه بتواند مشتریان دست به نقد و خوبی در اروپا پیدا کرده و جهت هر لحظه از روستوف جدا شود.

عبارات مهم : سعید عزت اللهی – کارلوس کی روش

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی


واژه های کلیدی: سعید عزت اللهی | کارلوس کی روش | جام جهانی | فوتبال | بازیکن | نیمکت | روسیه | روستوف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *