خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پشت‌پرده اصرار اسپانسر جهت برگزاری دربی چیست؟

اسپانسر تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس اصرار زیادی به برگزاری دربی در آلمان دارد ولی علت این همه اصرار چیست؟

پشت‌پرده اصرار اسپانسر جهت برگزاری دربی چیست؟

اسپانسر تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس اصرار زیادی به برگزاری دربی در آلمان دارد ولی علت این همه اصرار چیست؟

چرا اسپانسر به دنبال برگزاری دربی است؟

با وجود اعلام و تأکید شرکت لیگ بر برگزاری دیدار سوپرجام بین تیم‌های پرسپولیس و نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران در تاریخ 30 تیرماه، اسپانسر یکسان استقلال و پرسپولیس همچنان می‌گوید دربی اروپایی 31 تیر در شهر بیله‌فلد آلمان برگزار می‌شود. آنچه بدیهی است اینکه اسپانسر با علم به این عنوان که دیدار سوپرجام 30 تیر برگزار می‌شود اقدام به عوض کردن وقت دربی از 25 تیر به 31 تیر کرد آن هم به علت اینکه به گفته خودش درآمدزایی بیشتری داشته باشد.

عبارات مهم : وزارت امور خارجه – پرسپولیس
با این حال بی‌نظمی‌ها و عدم هماهنگی‌ها از سوی اسپانسر موجب شد شرکت لیگ قویاً اعلام کند ساعت 21 روز 30 تیر پرسپولیس و نفت در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند. با این وجود اسپانسر همچنان به برگزاری دربی اصرار دارد و این اتفاق در حالی رخ داده که شنیده شده است بعضی نهادهای امنیتی با برگزاری این مسابقه مخالفت کرده‌ و به صورت رسمی این عنوان را به اطلاع فدراسیون فوتبال رسانده و اعلام کرده‌اند برگزاری بازی در آلمان از لحاظ امنیتی با مشکلاتی مواجه است.

ضمن اینکه اسپانسر در حالی ادعا می‌کند با وزارت امور خارجه هماهنگی‌هایی انجام شده است که بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفته بود هیچ‌گونه هماهنگی با این وزارتخانه جهت برگزاری دربی انجام نشده هست. در عین حال گفته شده است یکی از مدیران بلندپایه ورزش کشور عزیزمان ایران با حمایت از اسپانسر سرخابی‌ها به فدراسیون فوتبال فشار آورده که دربی باید حتما برگزار شود. این فرد بنا به دلایلی که ارتباطی به ورزش ندارد خواهان برگزاری دربی شده است است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir

واژه های کلیدی: وزارت امور خارجه | پرسپولیس | اسپانسر | استقلال | فوتبال | هماهنگی | برگزاری | ایران | آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *