خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پرسپولیس با 3 گل قهرمان سوپرجام کشور عزیزمان ایران شد

تیم پرسپولیس در دیدار سوپرجام فوتبال کشور عزیزمان ایران با نتیجه ۳-۰ برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران به برتری رسید و قهرمان شد.

پرسپولیس با 3 گل قهرمان سوپرجام کشور عزیزمان ایران شد

تیم پرسپولیس در دیدار سوپرجام فوتبال کشور عزیزمان ایران با نتیجه ۳-۰ برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران به برتری رسید و قهرمان شد.

قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام

از ساعت ۲۱ دیشب در ورزشگاه آزادی دیدار سوپرچام فوتبال کشور عزیزمان ایران بین پرسپولیس (قهرمان لیگ) و نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران (قهرمان جام حذفی) شروع شد. پرسپولیس در نیمه اول با گل علی علیپور یک بر صفر از حریف پیش افتاد. تیم برانکو همانند فصل گذشته با کم‌ترین عوض کردن وارد زمین شد و همان بازی هماهنگ را به نمایش گذاشت. ولی در برابر اتفاقات چند هفته اخیر کاملا روی روند کاری شاگردان حمید درخشان تاثیر داشت. سرمربی تازه نفتی‌ها نیز این بازی را از روی سکوها دنبال می‌کرد. ۴۵ دقیقه اول بازی در حالی با همان نتیجه ۱-۰ به آخر رسید که پرسپولیسی‌ها موقعیت‌های زیاد دیگری را هم از دست دادند.

عبارات مهم : پرسپولیس – پرسپولیس
در شروع نیمه دوم نفت همچنان زور حمله کردن به دروازه پرسپولیس را نداشت و در برابر حملات پرسپولیس هم کم شده است بودند. در دقیقه ۶۵ ولی روی چند پاس کوتاه توپ در پشت محوطه جریمه به مسلمان رسید و او هم با یک شوت تماشایی اختلاف را به دو رساند. چند دقیقه بعد مهدی طارمی تعویض شد و سیامک نعمتی نخستین حضورش در پیراهن پرسپولیس را تجربه کرد. نعمتی فقط چند دقیقه بعد از حضورش در زمین یک پنالتی گرفت و فرشاد احمدزاده توپ را جهت سومین بار به تور دروازه نفت رساند.

پرسپولیس با این سه گل و بدون اینکه خط دفاعش به دردسر بیفتد، توانست جهت نخستین بار قهرمان سوپرجام کشور عزیزمان ایران شود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir


واژه های کلیدی: پرسپولیس | پرسپولیس | قهرمان | فوتبال | ایران | ورزش | بعد از 90 |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *