خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تاج اصلا حقوق نمی گیرد!/ پاسخ فدراسیون فوتبال به بیانات تند علی کریمی

فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران نسبت به انتقادات علی کریمی کاپیتان و مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران تصویر العمل نشان داد.

تاج اصلا حقوق نمی گیرد!/ پاسخ فدراسیون فوتبال به بیانات تند علی کریمی

فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران نسبت به انتقادات علی کریمی کاپیتان و مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران تصویر العمل نشان داد.

پاسخ به بیانات علی کریمی

در پی بیانات اخیر علی کریمی، روابط عمومی فدراسیون فوتبال جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را به شرح زیر ارائه کرد:

عبارات مهم : کنفدراسیون آسیا – فدراسیون فوتبال
«۱-مدیران فدراسیون فوتبال این آمادگی را دارند که نسبت به براق سازی مبالغ دریافتی ارزش اقدام کنند.ضمن اینکه به اطلاع می رساند، رییس فدراسیون فوتبال از این فدراسیون حقوقی دریافت نمی کند.گفتنی است که این ادعا جهت کلیه دستگاه های نظارتی قابل پیگیری است.

۲- با جدی تر شدن مراحل نظارتی کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری مسابقه های لیگ قهرمانان و شرایط احراز مربوط به حضور تیم ها در این مسابقات،بحث تعیین وظیفه مالی جایگاه مهم را در دو سال اخیر در این مسیر به خود تخصیص داده شده است داده هست. در این باره قابل ذکر است که صدور مجوز حرفه ای از سال ۲۰۰۹،توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا ابلاغ شد و از همان وقت اعضای فدراسیون فوتبال به جدیت به دنبال انجام مراحل اجرای قانونی آن بودند. از سال ۲۰۱۱ فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران این مسیر را شروع کرد. خوشبختانه این فرآیند، در این مدت طی شده است که از جمله آن بحث استاندارسازی در بحث استادیوم ها و کلوب ها است.

در این میان، سال گذشته و امسال هم سال شفافیت مالی بوده هست. بر این اساس،موضوع پیگیری بحث پرداخت بدهی کلوب ها به بازیکنان از سوی فدراسیون فوتبال، ارتباطی با شکایت آندرانیک تیموریان به کنفدراسیون فوتبال آسیا نداشته هست. خوشبختانه کلوب ها هم در این باره گام های خوبی برداشته اند که از جمله پرداخت بدهی تراکتورسازی به علی کریمی بوده است.

لذا در حال حاضر، مراحل تسویه حساب با کلوب ها محسوب می شود که این عنوان با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم علی کریمی با اطلاع بیشتری در این باره اظهار نظر کند.

۳- راجع به بحث بلیت فروشی گفتنی است همانطور که بارها اطلاع داده شده است ،فرآیند فروش بلیت به کلوب ها واگذار شده است و کلوب ها هم بلیت ها را می توانند هم به صورت اینترنتی بفروشند و هم حضوری. هر چند بحث بلیت فروش بلیط به شکل اینترنتی جزو الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا است و دقیقا همان رویه ای است که در عنوان حقوق و پاداش طی می شود.

۴- به استحضار عموم می رساند فیفا هنوز مبلغ ۱۲ میلیون دلار بابت افزایش تیم ملی کشور عزیزمان ایران به جام جهانی را به هیچ فدراسیونی پرداخت نکرده است .در صورت پرداخت؛ مراحل قانونی آن جهت تخصیص داده شده است دادن قسمتی از آن به بازیکنان، سرمربی و آماده سازی تیم ملی جهت حضور در جام جهانی انجام می شود.

۵- بارها به وسیله مسولان اعلام شده است افرادی که اطلاعاتی مبنی بر فساد در فوتبال و هرگونه اطلاعی در این باره دارند به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، بازرسی کل کشور و دیگر نهادهای نظارتی مراجعه و اطلاعات خود را اعلام تا پیگیری مورد نیاز به عمل آید. لذا طرح مباحث بدون سند در رسانه ها قطعا نمی تواند کمک حال فوتبال باشد.»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir

تاج اصلا حقوق نمی گیرد!/ پاسخ فدراسیون فوتبال به بیانات تند علی کریمی

واژه های کلیدی: کنفدراسیون آسیا | فدراسیون فوتبال | جام جهانی | علی کریمی | اطلاعات | قانونی | فوتبال | اطلاعات | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *