خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پاتک به موقع مدیران پرسپولیس در جواب بیرانوند

صحبت‌های عجیب چند وقت اخیر علیرضا بیرانوند باعث شده است تا مدیران این کلوب به تکاپو بیفتند تا سرخپوشان از مسیر موفقیت‌شان خارج نشوند.

پاتک به موقع مدیران پرسپولیس در جواب بیرانوند

صحبت های عجیب چند وقت اخیر علیرضا بیرانوند باعث شده است تا مدیران این کلوب به تکاپو بیفتند تا سرخپوشان از مسیر موفقیت ارزش خارج نشوند.

بازگشت علیرضا حقیقی به پرسپولیس!

علیرضا بیرانوند سودای جدایی در سر دارد و هر بار به نحوی میل به خود را در این رابطه اعلام می کند؛ شماره یک پرسپولیس که در ابتدای لیگ شانزدهم پیراهن این تیم را بر تن کرد، در ابتدای لیگ هفدهم خواهان حضور در فوتبال اروپا شده است بود و اکنون نیز طی هفته های اخیر مسئله سربازی را عاملی جهت جدایی احتمالی خود و حضور در تراکتورسازی عنوان کرده است.

پاتک به موقع مدیران پرسپولیس در جواب بیرانوند

مساله ای که کلوب را به تکاپو انداخته تا در صورت رخ دادن هر اتفاقی در این رابطه تیم با مسئله بزرگی مواجه نشود و بر این اساس آنها نیز گزینه های روی میز خود را مورد ارزیابی قرار داده اند و در نهایت جهت بازگشت حقیقی به این تیم به تفاهم دست یافته اند تا شماره یک این تیم همچنان ملی پوش باقی بماند.

بیرانوند که علیرغم روزهای پرنوسان در این تیم، توانسته از حیث فنی و دستیابی به موفقیت روزهای خوبی را پشت سر بگذارد، از نظر اخلاق حرفه ای نشان داده هنوز به تکامل و رشد دست نیافته هست. او در نیم فصل لیگ شانزدهم نیز در شرایطی خواهان جدایی از نفت شده است بود که شاگردان علیرضا منصوریان با صعودی جالب توجهی در لیگ قهرمانان در آستانه دستیابی به افتخار بزرگی بودند ولی جنجال اردوی ترکیه و منع منصوریان از حضور او در هتل به همراه دیگر اعضا نمونه ای از مساله ای است که نشان می دهد این بازیکن همواره در تفکرات یک بام و دو هوا واقع شده است است و باید همواره منتظر تصمیمات عجیب و غریب او بود.

بیرانوند ولی در آخر آن فصل راهی پرسپولیس شد و قراردادش را به مدت دو فصل به امضا رساند، او چندی بعد با پیشنهاد تازه کلوب جهت تمدید قرارداد و اضافه شدن چند متمم به آن قراردادی ۵ ساله به امضا رساند تا خود را دروازه بان این تیم تا سال ۱۴۰۰ قلمداد کند.

درخشش او بر اساس ساختار دفاعی جالب توجه برانکو که مانع از شکل گیری حملاتی خطرناک روی دروازه می شد باعث شد تا او در آخر فصل در کنار دیگر بازیکنان عنوان قهرمانی لیگ و در ادامه برترین دروازه بان فصل را کسب کند. این ماجرا ولی داستان هایی هم در دل خود داشت؛ اعتصاب بازیکنان در هفته های نهایی باعث شد تا هواداران در جدال با ذوب آهن از خجالت بازیکنان در بیایند. بیرانوند در آخر آن دیدار با جمله هایی خودخواهانه اعلام کرد که هوادارانی که امروز به آنها توهین کردند، همان هایی بودند که سال ها خواب قهرمانی می دیدند و با این شرایط بلافاصله بعد از آخر فصل از این تیم جدا خواهد شد. بعد از آن هم ماجرای پیشنهادات خارجی این بازیکن رسانه ای شد و هرچند او در نهایت از رویایی که در سر می پروراند، ناکام ماند. بیرانوند البته بعد از مدتی نسبت به صحبت هایی که در خصوص هواداران مطرح کرده بود، مواضع خود را عوض کردن داد و همچون گذشته با چندینه پست اینستاگرامی تلاش داشت آنها را بار دیگر همراه خود کند.

صحبت‌های عجیب چند وقت اخیر علیرضا بیرانوند باعث شده است تا مدیران این کلوب به تکاپو بیفتند تا سرخپوشان از مسیر موفقیت‌شان خارج نشوند.

بیرانوند فصل را بد استارت زد و این مساله بار دیگر فشار انتقادات را نسبت به او زیاد کردن داد و حتی جایگاهش در تیم ملی را نیز به خطر انداخت و در یک دیدار نیز او را نیمکت نشین کرد، اتفاقی که در بازی برابر استقلال خوزستان نیز رخ داد. بیرانوند در صحبت های روز گذشته اش به این توصیه اشاره کرد که در جدال برابر استقلال خوزستان که نیمکت نشین شده است بود در گفتگویی شخصی با برانکو به او اعلام کرده بود از این تیم جدا خواهد شد تا در آستانه ی جام جهانی موقعیت خود را در تیم ملی به خطر نیندازد.

دروازه بان پرسپولیس بعد از دومین کلین شیت پیاپی خود بار دیگر وقت را مغتنم شمرد و بار دیگر صحبت های خود راجع به جدایی از این تیم را به واسطه پرسشها سربازی مطرح کرد: من متاهل هستم و دو فرزند دارم. سربازی من کم است و احتمال دارد این اتفاق برایم بیفتد. جام جهانی هم نزدیک است و باید سربازی را پشت سر بگذارم. باید این تصمیم را بگیرم که یک تصمیم خیلی سخت هست، ولی همانطور که گفتم چون فرزند دارم و متاهلم روی سربازی ام تاثیر می گذارد.

بیرانوند در شرایطی این صحبت ها را مطرح کرده است که طبق قوانین او با وجود دو فرزند تنها شش ماه کسری خدمت را دریافت خواهد کرد و یک و نیم فصل دور از پرسپولیس خواهد بود و از این حیث سرخپوشان تهرانی را با ضربه بزرگی درون دروازه مواجه خواهد کرد.

تلخ کردن کام هواداران بعد از پیروزی در دربی و در ادامه صدرنشینی بعد از برد برابر سایپا به همین جا ختم نشد و او در تصویر العمل به اینکه کلوب احتمالا با محرومیت از نقل و انتقالات مواجه است و این تصمیم او تیم را به دردسر خواهد انداخت گفت: من باید به فکر خودم باشم چون جام جهانی نزدیک هست، می خواهم تلاش کنم و با نظر کادرفنی به جام جهانی بروم. آرزوی هر بازیکنی هم است که آنجا خودش را نشان بدهد و اگر هر اتفاقی هم بیفتد من خیالم راحت است که می توانم لژیونر بشوم. همه چیز دست خودم است چون می توانم تا ۱۰ سال دیگر هم درسم را ادامه بدهم. ولی باید تصمیم بگیرم این چند ماهی که جهت دریافت کارت آخر خدمت مورد نیاز دارم را بگذرانم تا کارم انجام شود. من دو، سه هفته جهت تصمیم گیری وقت مورد نیاز دارم.

با این شرایط و تهدیدهای گاه و بیگاه بیرانوند ولی کلوب هم بدون کار ننشست و گزینه های خود را جهت حضور در دروازه این تیم مورد بررسی قرار داده هست. در این ارتباط شنیده می شود آنها روی نام علیرضا حقیقی که مدت هاست در فوتبال اروپا به سر می برد و در این فصل نیز در ترکیب تیم اسکیلستونا عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته که منتهی به بازگشت به تیم ملی جهت او شده، جزو گزینه های مهم حساب باز کرده اند و به دنبال مذاکره با او در صورت جدایی بیرانوند هستند.

حقیقی که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، بازگشتی موفق به این تیم سوئدی داشت و توانست بارها عنوان دروازه بان هفته لیگ سوئد (آلسونسکان) را به خود تخصیص داده شده است دهد، بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شده است و امیدوار است همچون جام جهانی گذشته، دروازه بان شماره یک تیم ملی لقب گیرد. حقیقی که سابقه بازی در پرسپولیس و کاپیتانی سرخ ها را نیز در کارنامه دارد، بعد از آخر لیگ سوئد اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود و مشکلی جهت مذاکره و بازگشت به پایتخت کشور عزیزمان ایران را ندارد و در صورتی که بخواهد از فوتبال اروپا دل بکند و جهت حضوری درخشان در جام جهانی و شانس حضور در تیمی مطرح تر را به خود تخصیص داده شده است دهد، شاید به این پیشنهاد پرسپولیس نیز نه نگوید.

پاتک به موقع مدیران پرسپولیس در جواب بیرانوند

پرسپولیس که احتمالا از نقل و انتقالات زمستانی محروم هست، به دنبال این است تا هر چه سریعتر نسبت به مشخص شدن اوضاع دروازه ی خود تصمیم نهایی را اتخاذ کند و در صورتی که بیرانوند میل به به پشت سر گذاشتن دوران سربازی اش دارد، با گلر ملی پوش و کارنامه دار دیگری به توافق دست یابد.

عبارات مهم : علیرضا منصوریان – علیرضا حقیقی
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com


واژه های کلیدی: علیرضا منصوریان | علیرضا حقیقی | دروازه بان | جام جهانی | پرسپولیس | روز گذشته | پرسپولیس | بیرانوند | فوتبال | سربازی | فرزند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *