خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

وضع تیم پرسپولیس بحرانی است

سرپرست کلوب پرسپولیس می‌گوید همه باید در عنوان پرونده مانوئل ژوزه به این کلوب کمک کنند.

وضع تیم پرسپولیس بحرانی است

سرپرست کلوب پرسپولیس می‌گوید همه باید در عنوان پرونده مانوئل ژوزه به این کلوب کمک کنند.

طاهری از دولت و مجلس هم کمک خواست

علی اکبر طاهری درباره‌ی آخرین اوضاع پرونده مانوئل ژوزه، اظهار کرد: تا امروز رای دستیاران این مربی صادر شده است است که کلوب چیزی بالغ بر ۴۰۰ هزار یورو باید به آنها پرداخت کند. البته ما استعلام گرفته‌ایم تا ببینیم چقدر وقت جهت پرداخت این پول داریم که هنوز پاسخ ما را نداده‌اند.

او راجع به این که آیا جهت تامین این پول اقدامی کرده است یا خیر؟ گفت‌: در تلاش هستیم که این پول را جور کنیم. تا به حال با اشخاص مختلفی از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار داشتیم تا بتوانیم این مبلغ را تهیه کنیم. حتی با دکتر سلطانی‌فر هم جلساتی را برگزار کردیم و در این باره صحبت‌هایی هم داشته‌ایم. من از همه می‌خواهم، چه دولت و چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هر کسی که می‌تواند راجع به این عنوان به ما یاری کند و به پرسپولیس نگاه ملی داشته باشند.

وضع تیم پرسپولیس بحرانی است

سرپرست باشگاه پرسپولیس راجع به ناراحتی بازیکنان این تیم به خاطر پرداخت نشدن مطالباتشان و پاداش‌های فصل قبل، گفت‌: این بازیکنان فرزندان خود ما هستند. ما رابطه صمیمی با یکدیگر داریم. ما یک تیم هستیم که جهت موفقیت تلاش می‌کنیم. به‌ هر حال ورودی‌ها و همین طور مخارج کلوب با یکدیگر همخوانی ندارد و گاهی از نظر مالی به مسئله بر می‌خوریم. هر لحظه این گونه بوده ولی در تلاشیم که هر چه‌ سریعتر بتوانیم مطالبات بازیکنان را هم پرداخت کنیم.

طاهری همچنین راجع به عنوان بلیت فروشی لیگ و این که آیا به باشگاه‌ها واگذار نشده هست، گفت‌: بهتر است در این باره از شرکت لیگ پرسش کنید.
او راجع به اعضای تازه هیات مدیره پرسپولیس هم گفت‌: دو عضو تازه به جمع ما اضافه شده‌اند و ما در جلسه با رییس مجمع یعنی وزیر ورزش و جوانان صحبت‌های خوبی را مطرح کرده‌ایم و از دوستانی که قبلا در هیات مدیره عضویت داشتند نیز تقدیر کردیم. نشانه ما موفقیت پرسپولیس است و امیدوارم در این جهت حرکت کنیم.

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – علی اکبر طاهری

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | علی اکبر طاهری | پرسپولیس | بازیکنان | موفقیت | باشگاه | پرونده | باشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *