خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

هنگامی که که شفر قرار بود سرمربی پرسپولیس شود/ واکاوی یک اتفاق

شاید جالب باشد که بدانید وینفرد شفر سال ها قبل قرار بود به عنوان سرمربی پرسپولیس گزینش شود!

هنگامی که که شفر قرار بود سرمربی پرسپولیس شود/ واکاوی یک اتفاق

شاید جالب باشد که بدانید وینفرد شفر سال ها قبل قرار بود به عنوان سرمربی پرسپولیس گزینش شود!

وینفرد شفر قرار بود سرمربی پرسپولیس شود

سرمربی تازه استقلال که هنوز به کشور عزیزمان ایران نیامده جهت سرخ ها کری می خواند، چند سال قبل قرار بود سرمربی پرسپولیس شود.

قبل از شروع فصل دوازدهم، باشگاه پرسپولیس 3 گزینه مهم جهت گزینش سرمربی خود داشت:
نفر اول اسون گوران اریکسون بود. مذاکرات بسیار خوبی با او صورت گرفت ولی اریکسون سوئدی به دنبال شرایطی بود که شرعیات ما اجازه نمی داد تا وی از امکانات مدنظرش در پایتخت کشور عزیزمان ایران سود ببرد و به همین خاطر از لیست مربیان سرخپوشان از بین بردن شد. البته علت دوم از بین بردن او، قیمت بسیار گزافش بود.

نفر دوم مانوئل ژوزه بود. مربی پرتغالی که در مصر، پشت سر هم قهرمان می شد. قیمت قرارداد این پیرمرد اوج بود ولی محمد رویانیان در نهایت او را به سمت سرمربی گری تیم پرسپولیس گزینش کرد و باقی داستان را نیز می دانید. هنوز پرونده شکایت این مربی از پرسپولیس باز است و کلوب محکوم به پرداخت چیزی حدود 9 میلیارد تومان (به ادعای مدیران باشگاه) به این مربی شده است است.

هنگامی که که شفر قرار بود سرمربی پرسپولیس شود/ واکاوی یک اتفاق

اما نفر سوم در آن سال و قبل از گزینش مانوئل ژوزه، کسی نبود جز همین آقای وینفرد شفر آلمانی که شب گذشته (دوشنبه) به صورت رسمی سرمربی استقلال شد. شفر یک خاصیت عالی داشت و آن هم قیمت بسیار پایین این مربی بود. قیمت شفر به شکلی بود که باشگاه پرسپولیس می توانست او را با حدود 300 میلیون تومان یعنی نصف قیمت مصطفی دنیزلی (در نیم فصل دوم لیگ یازدهم) و 50 میلیون تومان ارزان تر از حمید استیلی (در نیم فصل اول از لیگ یازدهم) روی نیمکت خود بنشاند و اتفاقا همان وقت خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر اینکه شفر قبول کرده این پول را در 4 قسط دریافت کند.

در نهایت کلوب به گزینش مانوئل ژوزه روی آورد و قید همکاری را شفر آلمانی را زد. حالا گفته می شود قیمت شفر جهت عقدقرارداد با استقلال نیز، از قرارداد بسیاری از مربیان وطنی پایین تر است.

عبارات مهم : پرسپولیس – استقلال

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: پرسپولیس | استقلال | اریکسون | باشگاه | قرارداد | ایران | میلیون | سرمربی | باشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *