خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

واكنش منصوريان به شكايت سوپرماركتی ها و رستوران ها

او در این کلوب آماده شد تا به نیمكت استقلال برسد. منصوریان دو فصل موفق را در نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران داشت و همواره از نقش این کلوب

واكنش منصوريان به شكايت سوپرماركتی ها و رستوران ها

علیرضا منصوریان نسبت به صحبت های سوپرمارکتی ها و رستوران ها تصویر العمل نشان داد.

طلب علیرضا منصوریان از نفت تهران

از نظر فوتبالی علیرضا منصوریان از حضور در نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران سود زیادی كرد.

او در این کلوب آماده شد تا به نیمكت استقلال برسد. منصوریان دو فصل موفق را در نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران داشت و همواره از نقش این کلوب در باتجربه شدنش می‌گوید. نفت از این نظر جهت منصوریان سود داشت ولی از نظر مالی نه. او می‌گوید: «من فقط در نیم‌فصل اول سال اول قراردادم از این کلوب پول گرفتم و بعد از آن دیگر پول خاصی به من ندادند.» این یعنی او یك و نیم ‌فصل از نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران پولی نگرفت. منصوریان توضیح می‌دهد: «بله، سال دوم كه اصلاً به من پول ندادند. گفتم اگر هم پولی دارید، به بازیكنان بدهید نه من.»

واكنش منصوريان به شكايت سوپرماركتی ها و رستوران ها

تركش‌های بی‌پولی نفت، حالا هم یقه منصوریان را گرفته هست. روز گذشته بازیكنان و مربیان فعلی و سابق این کلوب جلوی وزارت نفت تجمع كردند تا پول‌شان را از این وزارتخانه بگیرند. در این بین چند صاحب سوپرماركت، میوه‌فروشی و رستوران‌دار هم در آنجا حضور داشتند و می‌گفتند کلوب طلب آنها را هم بدهد. عمده گلایه آنها این بود كه روی حرف منصوریان به نفت جنس و غذا و میوه داده‌اند و حالا این مربی باید پاسخگو باشد. یكی از آنها با اعتراض می‌گفت: «الان علی منصوریان كجاست كه جوابگوی ما باشد؟

سرمربی استقلال ولی می‌گوید نباید پاسخگو باشد چراكه حتی از جیبش در این تیم هزینه‌های زیادی كرده هست. منصوریان در این باره می‌گوید: «خیلی وقت‌ها از جیبم پول می‌دادم. حتی جهت تیم آشپز گرفتم و کلوب پولش را نداد. آخر سر مجبور شدم خودم پول آشپز را از جیبم بدهد. کلوب به بازیكنان پول نمی‌داد و اكثراً مشكل مالی داشتند. جهت آنكه بچه‌ها به مشكل نخورند، گاهی وقت‌ها خودم دستی به آنها پول می‌دادم. نمی‌خواهم منتی بگذارم، وظیفه‌ام بود مشكل بچه‌های جوان را حل كنم ولی الان نه تنها پولم را نگرفته‌ام كه این پرسشها هم مطرح می‌شود.

منصوریان هم اخیراً رایزنی‌های زیادی جهت گرفتن پول خود، دستیاران و بازیكنانش كرد. او چند بار هم مصاحبه كرد. البته دیروز بعضی‌ها اعتقاد داشتند منصوریان آیا نیامده و انگار پیگیر ماجرا نیست. بازیكنان هم می‌گویند به خاطر منصوریان جهت نفت بازی كرده‌اند و اگر این مربی نبود، با آن تیم ادامه نمی دادند.

عبارات مهم : علیرضا منصوریان – رستوران

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: علیرضا منصوریان | رستوران | استقلال | منصوریان | رستوران | ایران | ورزش | بعد از 90

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *