خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

همه چیز راجع به اسپانسر پرسپولیس و ترساندن 200هزار دلاری

برگزاری یا عدم برگزاری دربی در کشور آلمان همچنان خساراتی جهت دو کلوب استقلال و پرسپولیس در پی دارد.

همه چیز راجع به اسپانسر پرسپولیس و ترساندن 200هزار دلاری

برگزاری یا عدم برگزاری دربی در کشور آلمان همچنان خساراتی جهت دو کلوب استقلال و پرسپولیس در پی دارد.

اسپانسر قرارداد می بندد، پرسپولیس جریمه می شود!

اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدون برنامه ریزی «کامل» و از پیش تعیین شده است و تنها با یک ایده قصد برگزاری دربی و تقابل این دو تیم در کشور آلمان را داشت در حالی که نه ماجرای بلیت فروشی بازی مشخص بود، نه ورزشگاه محل برگزاری این دیدار و نه حتی وقت آن!

آن قدر امروز و فردا کردند که شرکت لیگ نیز مجبور به ایجاد عوض کردن در وقت اجرای سوپرجام شد و به طور کلی، اسپانسر «بانفوذ» سرخابی ها توانست همه قواعد «برنامه ریزی» را بهم بریزد ولی در نهایت مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از طریق ارگان خبری این کلوب اعلام کرد پرسپولیس در دربی حاضر نمی شود و آماده برگزاری سوپرجام خواهد بود.

همه چیز راجع به اسپانسر پرسپولیس و ترساندن 200هزار دلاری

از این سو، اسپانسر اعلام کرده اگر سرخپوشان به آلمان جهت برگزاری دربی سفر نکنند، این کلوب باید 200 هزار یورو به فدراسیون فوتبال آلمان بپردازد! این هم از آن دست نکات بسیار عجیب در جریان رابطه اسپانسر با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که به واقع سرمایه های ورزش کشورمان هستند، به شمار می رود. این طور تصور کنید که اسپانسر دو کلوب استقلال و پرسپولیس رفته و با فدراسیون فوتبال آلمان قرارداد برگزاری یک بازی دوستانه در شهر بیله فلد را بسته ولی در قراردادش آمده اگر هر کدام از این تیم ها جهت حضور در بازی به آلمان سفر نکنند باید 200 هزار یورو غرامت بپردازند.

این در حالی است که طبق اخبار انتشار یافته طی روزهای گذشته، علی دایی توانسته بود از مسئولان برگزاری بازی در آلمان 175 هزار یورو تخفیف گرفته بود و بازی با رقم 150 هزار یورو در آلمان برگزار می شد ولی غرامت عدم برگزاری جهت هر کدام از کلوب های سرخابی که گران ترین برند ممکن بین تمام برندهای ورزشی در کشور عزیزمان ایران را دارند، 200 هزار یورو تعیین شده است است!

از سوی دیگر، چطور ممکن است اسپانسر این دو کلوب قرارداد ببندد و در سود حاصل از برگزاری دربی همکاری داشته باشد ولی در وقت غرامت دادن، باشگاه پرسپولیس (به عنوان مثال) 200 هزار یورو بپردازد؟ مگر مدیران کلوب پرسپولیس جهت برگزاری بازی با فدراسیون آلمان توافق کرده بودند که حالا جهت عدم میل به به حضور در این کشور غرامت بپردازند.

موضوع هنگامی که جالب تر می شود که بدانید مدیران اسپانسر کنونی با مدیران کلوب پرسپولیس به شدت اختلاف دارند. اگر خاطرتان باشد به محض اتمام فصل جهت پرسپولیس و بعد از دیدار سرخپوشان برابر لخویا در قطر، مدیران کلوب پرسپولیس رسما از وزارت ورزش درخواست کردند به جای اسپانسری که دارند، با شرکت های بازرگانی دیگر به عنوان اسپانسرشان همکاری کنند ولی وزارت ورزش با این مساله مخالفت کرد وبعدها مشخص شد علت این امر، رفاقت صمیمانه یکی از مدیران ارشد وزارت ورزش با اسپانسر دو کلوب سرخابی و البته پایبندی اسپانسر به حمایت از سرخپوشان و آبی پوشان بود.

برگزاری یا عدم برگزاری دربی در کشور آلمان همچنان خساراتی جهت دو کلوب استقلال و پرسپولیس در پی دارد.

حالا که پرسپولیسی ها گفته اند به جای دربی می خواهند در سوپرجام بازی کنند، اسپانسر این کلوب از جریمه 200 هزار یورویی سرخپوشان بابت عدم حضور در آلمان به فدراسیون این کشور صحبت به میان می آورد که این مساله می تواند بار دیگر آتش دعوای پشت پرده اسپانسر و مدیران کلوب پرسپولیس را گرم کند.

عبارات مهم : پرسپولیس – اسپانسر

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir

واژه های کلیدی: پرسپولیس | اسپانسر | استقلال | پرسپولیس | فوتبال | باشگاه | قرارداد | برگزاری | آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *