خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نحوه پرداخت طلب مانوئل ژوزه از طرف پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس هفته آینده طلب یک میلیون و سیصد هزار یورویی مانوئل ژوزه را پرداخت خواهد کرد.

نحوه پرداخت طلب مانوئل ژوزه از طرف پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس هفته آینده طلب یک میلیون و سیصد هزار یورویی مانوئل ژوزه را پرداخت خواهد کرد.

پرداخت طلب مانوئل ژوزه

پس از حکم قطعی فیفا که در دی ماه سال گذشته صادر شد اخیرا دادگاه CAS نیز حکم فیفا را قبول کرده و با احتساب جرایمی تازه پرسپولیس را محکوم به پرداخت یک میلیون و سیصد هزار یورو بابت مطالبات مانوئل ژوزه کرده است.

دادگاه CAS دو هفته سریعتر از حکم ژوزه حکم مطالبات سه دستیار این مربی پرتغالی را صادر کرده و پرسپولیس را به پرداخت ۳۸۰ یورو محکوم کرده بود.
باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته با وکیل ژوزه مذاکراتی داشته و طرفین بر سر چگونگی واریز مطالبات با هم به توافق رسیدند.

نحوه پرداخت طلب مانوئل ژوزه از طرف پرسپولیس

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تلاش بسیاری کرد تا وکیل ژوزه را متقاعد به پرداخت اقساطی این مطالبات کند ولی ژوزه که بیش از سه سال در فیفا و دادگاه CAS منتظر برنده شدن در این مجادله حقوقی و دریافت مطالباتش بود زیر بار نرفت و خواهان دریافت یکجای طلبش شد.

حالا طرفین با هم به توافق رسیده اند و کلوب پرسپولیس هفته بعد مطالبات این مربی را واریز خواهد کرد.

عبارات مهم : قرارداد بازیکنان – پرسپولیس
براساس مذاکرات انجام شده است با وکیل ژوزه و با توجه به مسئله تحریم ها و انتقال وجه و همچنین سنگین بودن رقم واریزی مقرر شده است که این پرداخت در سه تا پنج مرحله صورت بگیرد.

وکیل ژوزه شماره حسابش را اعلام کرده و متقاعد شده است که پرسپولیسی ها با توجه به مسئله تحریم و سنگین بودن رقم پرداختی نمی توانند یکجا مبلغ را پرداخت کنند ولی مقرر شده است است که این پرداخت ها حداکثر پنج روز طول بکشد.

همچنین جهت پرداخت مطالبات دستیاران ژوزه هم هماهنگی های مورد نیاز انجام شده است بود و کلوب اعلام کرده که این بدهی پرداخت شده است است.
باشگاه پرسپولیس تاکید دارد با پرداخت این مبلغ عمده به ژوزه و دستیارانش حساب کلوب خالی شده است و پرسپولیس پرسشها مالی عدیده ای دارد.

باشگاه پرسپولیس هفته آینده طلب یک میلیون و سیصد هزار یورویی مانوئل ژوزه را پرداخت خواهد کرد.

این ارقام در حالی به ژوزه پرداخت می شود که قرار بود بخشی از قرارداد بازیکنان تیم پرداخت شود و حالا بازیکنان هم با این عنوان کنار آمده اند ولی امیدوارند که مطالبات خود را دریافت کنند.

باشگاه پرسپولیس از محل عقد قرارداد با اسپانسر تازه این مبلغ را تهیه کرده هست. طاهری تلاش زیادی داشت تا بتواند از منابع دولتی مبالغی را دریافت کند ولی با توجه به مصوبه مجلس سرخابی ها در ۶ سال گذشته هیچ کمک دولتی دریافت نکرده اند و این بار نیز با پرداخت مبلغی از بودجه قوه مجریه به سرخابی ها از طریق وزارت ورزش مخالفت شده است است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir

واژه های کلیدی: قرارداد بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | بازیکنان | دریافت | دادگاه | باشگاه | توافق | باشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *