خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نتیجه دیدار تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و مونته نگرو

دیدار دوستانه مونته نگرو و کشور عزیزمان ایران که از سعات 23 به وقت پایتخت کشور عزیزمان ایران شروع شده است بود در نهایت با گل های سردار آزمون

نتیجه دیدار تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و مونته نگرو

تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در دیداری دوستانه موفق به شکست دادن مونته نگرو شد.

ایران 2 مونته نگرو 1

دیدار دوستانه مونته نگرو و کشور عزیزمان ایران که از سعات 23 به وقت پایتخت کشور عزیزمان ایران شروع شده است بود در نهایت با گل های سردار آزمون و با نتیجه دو بر یک به سود تیم ملی خاتمه یافت و این در حالی بود که تیم ملی 11 دقیقه به علت اخراج مرتضی پور علی گنجی ده نفره بازی کرد.

تیم ملی در این بازی با ترکیب عليرضا بيرانوند-رامين رضاييان-مرتضي پورعلي گنجی-پژمان منتظری-سعيد اقايي-سعيد عزت الهی-احسان حاج صفي-اشكان دژاگه-مهدی ترابی-كريم انصاري فرد و سردار آزمون به میدان رفت.

نتیجه دیدار تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و مونته نگرو

ایران در این بازی خیلی سریع به گل رسید. سردار آزمون در دقیقه ی 11 زشت گل کشور عزیزمان ایران بود.

عبارات مهم : مرتضی پورعلی گنجی – مونته نگرو
در ادامه تیم مونته نگرو جهت زدن گل تساوی توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ی 32 موفق شد بازی با به تساوی بکشاند. این گل به وسیله استفان یووتیچ به ثمر رسید.

کی روش در دقیقه ی 11 دست به نخستین تعویض می زند به این ترتیب که علی کریمی جانشین احسان حاج صفی می شود. به نظر می رسد این تعویض ناخواسته بوده و احسان به خاطر ضرب دیدگی تعویض شده است هست.

در دقیقه 52 این بازی داور به مرتضی پورعلی گنجی کارت زرد نشان داد. در نیمه ی نخست این بازی تیم مونته نگرو زیاد صاحب توپ و میدان بود. میزان مالکیت تیم حریف در نیمه نخست 63 درصد و کشور عزیزمان ایران 37 درصد بود وایران یبشتر تلاش می کرد که بازی را اداره کند.

بار دیگر گل برتری را کشور عزیزمان ایران به ثمر رساند و بار دیگر سردار آزمون زشت ی گل تیم ملی بود. این گل در دقیقه 60 به ثمر رسید.

او سردار آزمون را بیرون کشید و احسان پهلوان را به میدان فرستاد تا تیم ملی با یک مهاجم بازی کند.

تعویض بعدی کشور عزیزمان ایران هم دفاعی بود. عزت الله پورقاز جای سعید عزت الهی را در جلوی خط دفاعی گرفته هست. این تعویض در دقیقه 73 انجام شد.

در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود کشور عزیزمان ایران خاتمه یافت تا تیم ملی پیش از بازی با ازبکستان یک پیروزی اروپایی را تجربه کند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی


واژه های کلیدی: مرتضی پورعلی گنجی | مونته نگرو | سردار آزمون | خط دفاعی | فوتبال | ایران | ورزش | بازی های ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *