خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مواضع فدراسیون کشتی در خصوص کشتی بانوان با حجاب اسلامی

فدراسیون کشتی منشتر شدن بیانیه‌ای مواضع خود را در مورد کشتی کلاسیک بانوان اعلام کرد.

مواضع فدراسیون کشتی در خصوص کشتی بانوان با حجاب اسلامی

فدراسیون کشتی منشتر شدن بیانیه‌ای مواضع خود را در مورد کشتی کلاسیک بانوان اعلام کرد.

سرانجام کشتی بانوان در ایران

فدراسیون کشتی در بیانیه ای مواضع خود را در مورد کشتی کلاسیک بانوان اعلام و تاکید کرد اصل برتر در فعالیت این رشته، حفظ اعتقادات و فرهنگ اسلامی و ملی مردم کشور عزیزمان ایران است.

عبارات مهم : اتحادیه جهانی کشتی – کشتی ایران
بر این اساس متن بیانیه فدراسیون کشتی به شرح زیر است:

« کشتی ورزش ملی مردم کشور عزیزمان ایران زمین است.کشتی بخشی از تاریخ و فرهنگ مردم عزیز کشور عزیزمان ایران هست. ارزش های مذهبی و ملی ملت ایران، بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ این ورزش کهن و باستانی هست. فدراسیون کشتی ایران، در دو سال گذشته، تلاش های فراوانی نمود، تا بتواند، در پاسخ به تقاضای بانوان علاقمند به کشتی ایران، شیوه ای جدیدی از کشتی را به عنوان یک شیوه جداگانه و مستقل، از سایر شیوه های کشتی گیری، در چارچوب اعتقادات، ارزش ها، و فرهنگ اسلامی و ملی مردم ایران، تعریف کرده و در نهایت به تصویب اتحادیه جهانی کشتی برساند.
به لطف خدا این امر محقق شد.

این شیوه از کشتی، ضمن اینکه با پوشش مورد نیاز تعریف شده، کلیه ی ملاحظات ممکن، جهت حفظ سلامت بانوان علاقمند به این شیوه از کشتی را نیز، از طریق استفاده از پوشش کامل لباس کشتی، کلاه پوشش مو و گوش بند در نظر گرفته است.

مواضع فدراسیون کشتی در خصوص کشتی بانوان با حجاب اسلامی

نکته حائز اهمیت در «کشتی کلاسیک بانوان»این است که، بخاطر حفظ ارزش های مذهبی و ملی کشورمان، در واقع جهت نخستین بار، در میان تمامی رشته های ورزشی، یک شیوه مستقل و جهانی در ورزش، با پوشش مورد قبول جامعه مسلمان، و اوزان و ضوابط داوری مستقل، با پیشنهاد از سوی کشور عزیزمان ایران تعریف شده است و به تصویب مرجع جهانی آن رسیده است.

در واقع بر این اساس تمامی بانوان مسلمان و غیرمسلمان در شیوه ای از کشتی، که مطابق ارزش های مذهبی و ملی مردم مسلمان کشور عزیزمان ایران و سایر کشور های اسلامی هست، مسابقه خواهند کرد .
اصل برتر جهت فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در تعریف این شیوه از کشتی جهت بانوان علاقمند به فعالیت در این رشته ورزشی، حفظ اعتقادات و فرهنگ اسلامی و ملی مردم عزیز کشورمان بوده و خواهد بود. و این اصل در تمامی برنامه های توسعه ای این رشته ، بعنوان خط قرمز کشتی کلاسیک بانوان قلمداد خواهد شد.»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com

واژه های کلیدی: اتحادیه جهانی کشتی | کشتی ایران | کلاسیک | فرهنگ | ایران | بیانیه | اسلامی | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *