خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مربی تنومند و درشت اندام دستیار شفر شد!

پیش از این بارها بحث حضور میگوئل کولی جاماییکایی در استقلال مطرح شده است بود ولی شفر چراغ خاموش به دنبال یک مربی اهل کشور چک می گشت که

مربی تنومند و درشت اندام دستیار شفر شد!

جیری ساناک مربی تنومند و درشت اندام به عنوان دستیار شفر به تیم استقلال پیوست.

جیری ساناک دستیار تازه شفر

مربی اهل چک امروز در تمرینات استقلال در اردوی کیش حاضر خواهد شد.

پیش از این بارها بحث حضور میگوئل کولی جاماییکایی در استقلال مطرح شده است بود ولی شفر چراغ خاموش به دنبال یک مربی اهل کشور چک می گشت که با او به توافق نهایی رسیده است و قرار است ساعت 16 امروز مستقیم از دوبی به کیش می رود تا در تمرین استقلال حاضر شود.

مربی تنومند و درشت اندام دستیار شفر شد!

جیری ساناک مربی تنومند و درشت اندامی است که با استقلال به توافق نهایی رسیده است و به زودی در کنار شفر تمرینات استقلال را زیر نظر خواهد گرفت تا نخستین دستیار خارجی سرمربی اهل کشور چک باشد. البته ساناک مربی اسم و رسم داری نیست و تنها در کشور جمهوری چک مربیگری کرده است.

عبارات مهم : جمهوری چک – درشت اندام
آخرین سمت ساناک مربی تیم جوانان مالدا بولسلاو در کشور چک بوده هست؛ این تیم در جدول حرفه ای بزرگسالان جمهوری چک در رده چهارم واقع شده است است و جالب اینکه ساناک سابقه دستیاری سرمربی این تیم را هم دارد که از آنجا به تیم جوانان رفته است.

او فارغ التحصیل دانشگاه اولوموک است و قرار است ضمن حضور در کادرفنی استقلال فعالیت تیم های پایه این کلوب را هم زیر نظر بگیرد. البته او تنها مربی خارجی شفر نیست که نقش دستیار را قبول می کند، به جز این مربی یک مربی دیگر که سابقه حضور در جامائیکا را دارد نیز به گروه شفر اضافه خواهد شد. همچنین با حضور این دو مربی خارجی، شفر ممکن است یک مربی ایرانی اسم دار را هم به جمع نفرات اضافه کند که البته این مساله با تایید کلوب رخ خواهد داد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com

واژه های کلیدی: جمهوری چک | درشت اندام | استقلال | جوانان | خارجی | توافق | اندام | فعالیت | سرمربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *