خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مجتبی جباری از لیست استقلال کنار گذاشته می شود!

باتوجه به شرایط پیش آمده جهت کلوب استقلال, بعید نیست که مجتبی جباری از این تیم کنار گذاشته شود!

مجتبی جباری از لیست استقلال کنار گذاشته می شود!

باتوجه به شرایط پیش آمده جهت کلوب استقلال, بعید نیست که مجتبی جباری از این تیم کنار گذاشته شود!

مجتبی جباری جای مکویان را می گیرد؟

طبق قانون هر کلوب لیگ برتری می‌تواند نام 18 بازیكن بزرگسال، 9 بازیكن زیر 23 سال و 11 بازیكن زیر 21 سال را جهت یك فصل در لیست خود به شرکت لیگ ارائه كند. باشگاهی نظیر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران با كمبود نفر مواجه هست، چنانكه در بازی نخست خود در لیگ برتر فقط 3 بازیكن ذخیره داشت و تیمی مثل استقلال نه تنها لیست خود را پر كرده، بلكه به مشكل ازدیاد بازیكن برخورده است.

نفراتی نظیر مهدی رحمتی، خسرو حیدری، هرایر مكویان، علی قربانی و سیدحسین حسینی از پارسال قراردادهای 2 و 3 ساله‌شان را با باشگاه استقلال ثبت كرده بودند و در فصل نقل‌ و انتقالات به هیأت فوتبال نرفتند چون نیازی به ثبت مجدد نبود ولی وریا غفوری یا جابر انصاری قراردادشان تمام شده است بود و جهت تمدید مجدداً به هیأت فوتبال رفتند. راجع به فرشید اسماعیلی هم كه تا آخر لیگ هفدهم قرارداد داشت، تصمیم گرفته شد از حالا 2 فصل زیاد قراردادش را تمدید كند و جهت تمدید آن تا آخر لیگ نوزدهم به هیأت فوتبال رفت.

مجتبی جباری از لیست استقلال کنار گذاشته می شود!

در سفر استقلال به آبادان جهت بازی با صنعت نفت مجتبی جباری در پایتخت کشور عزیزمان ایران ماند. در این زمینه گفته می‌شد جباری را به بازی‌های خارج از پایتخت نمی‌برند تا مصدوم نشود یا مثلاً صبح دیروز اعلام شد منتظر صدور كارت بازی‌اش هستند در حالی كه با اوضاع موجود هیأت فوتبال قانوناً اجازه ندارد و نمی‌تواند جهت جباری كارت بازی صادر كند چون لیست 18 نفره استقلال پر شده است و این هیأت قادر نیست جهت نفر نوزدهم هم كارت صادر كند.

عبارات مهم : خسرو حیدری – استقلال

لیست 18 نفره باشگاه استقلال جهت لیگ هفدهم به این شرح است:

1- سیدمهدی رحمتی 2- سیدحسین حسینی 3- لئوناردو پادوانی 4- هرایر مكویان 5- پژمان منتظری 6- وریا غفوری 7- خسرو حیدری 8- یعقوب كریمی 9- امید ابراهیمی 10- روزبه چشمی 11- فرشید باقری 12- فرشید اسماعیلی 13- سرور جپاروف 14- داریوش شجاعیان 15- جابر انصاری 16- حسن بیت‌سعید 17- علی قربانی و 18- سجاد شهباززاده

نام بازیكنانی چون ارشیا بابازاده، عظیم گوگ، آرمین سهرابیان، فردین نجفی، امید نورافكن، میلاد زكی‌پور، سیدمجید حسینی، حسین حیدری و… به علت شرایط سنی‌شان در لیست سهمیه زیر 23 سال قرار دارد.

حال باید از مدیران و مربیان استقلال سؤال كرد با این شرایط چگونه می‌توانند جباری را وارد لیست كنند؟ منصوریان تا هفته قبل می‌خواست نام جباری را جایگزین هرایر مكویان كند ولی این كار در این برهه شدنی نیست، مگر اینكه استقلالی‌ها بتوانند مبلغی در حدود 1.5 میلیارد تومان علی‌الحساب به این مدافع بدهند و رضایت او را جهت خروج از لیست جلب كنند. مجموع پولی كه استقلال باید به مكویان بپردازد، 2 میلیارد و 250 میلیون تومان است كه 850 میلیون بابت طلب او (3 فصل گذشته) و یك میلیارد و 400 میلیون تومان هم قرارداد این فصل است كه فصل قبل توافق و امضا شد و به ثبت قانونی رسید!

این روزها بزرگترین دغدغه مدیران کلوب تأمین بودجه جهت پرداخت قسط اول قراردادهاست. کلوب استقلال جهت همین قسط مربیان، بازیكنان، سرپرست، تیم پزشكی و تداركات به مبلغی در حدود 7 الی 8 میلیارد تومان نیاز دارد كه تأمین آن بسیار سخت است و اگر در این گیر و دار بخواهد 1.5 میلیارد علی‌الحساب به مكویان بدهد و طبعاً 300، 400 میلیون هم قسط اول جباری را پرداخت كند، با مشكلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد. حالا باید دید کلوب استقلال چه راهكاری جهت خروج از این بن‌بست پیدا می‌كند؟ آیا مكویان را كنار می‌گذارد و بر مشكلات مالی‌اش دامن می‌زند یا مجتبی جباری فدا می‌شود و دور از گود می‌ماند؟

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی


باتوجه به شرایط پیش آمده جهت کلوب استقلال, بعید نیست که مجتبی جباری از این تیم کنار گذاشته شود!

واژه های کلیدی: خسرو حیدری | استقلال | فوتبال | باشگاه | استقلال | میلیون | باشگاه | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *